Gå til innhold

Blir sexen bedre om man har lengre opphold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir sexen bedre om det er lengre opphold mellom hver sex akt? Hva er din erfaring?

Anonymkode: b7f85...8bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, fem dagers mellomrom er ideelt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er det flere år siden sist, så jeg gleder meg til en himmelsk opplevelse - før jeg dauer - håper jeg 😁😂😂😂

Anonymkode: b3ce5...1fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Blir sexen bedre om det er lengre opphold mellom hver sex akt? Hva er din erfaring?

Tja. Syntes egentlig det. Sex hver dag hadde jeg ikke giddet. Det blir både litt sårt og kjedelig. Men er ikke sånn at jo lengre man ikke har sex, jo bedre blir den.

Om det går 4 uker eller 1 år spiller ingen rolle for hvor bra den er.

Større på forskjell mellom sex hver dag og et par mnd i mellom.

Anonymkode: bce7f...93e

Skrevet

Her mener vi det er like godt etter 10 timer som etter to uker. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg vil si det er viktig hvor mye lyst på sex. noen kan har mer en en gang per dag men andre flere dager eller mange dager. vi er forskjellige

AnonymBruker
Skrevet

Sex er fysisk aktivitet. Det må "øves" for at man skal få mest utbytte av det.

Anonymkode: f422c...dc9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

24 timer opphold gir det best utbytte?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

24 timer opphold gir det best utbytte?

Enig 👍

Skrevet

Har hatt sex flere ganger til dagen, over lang tid. Men det forhold var ikke bygd på så mye mer.

Mens han jeg er med nå, er sexen bedre og mer erotikk. Men ikke like hyppig. Mye pga min helse. Men! Sexen er bedre. 

Gjest Dustete
Skrevet (endret)

.

Endret av Dustete
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det er ikke hyppigheten som avgjør, men kvaliteten. Teasing imellom er veldig viktig, og det å gå med «konstant» ønske om sex er digg❤️

Anonymkode: 9fab7...d73

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Alle former for idrett krever at man har ordentlig restitusjon mellom treningen for å få en progresjon og best mulig resultat.

Anonymkode: 3bb65...f12

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hver dag blir litt mye. Som mann føler jeg det er digg å ha litt på tanken å fyre avgårde med. Det er noe med følelsen av at nå pumpes det virkelig ut. For meg er det en viktig del av opplevelsen. 

Så 2-3 dager mellom er ganske ideelt. For oss. 

Anonymkode: 702a7...f4c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det handler mer om pirringen i mellom og at man snakker åpent om forventninger og ønsker. Med pirring (noen sms’er gjennom dagen, at han hvisker i øret mitt på handleturen hva han vil gjøre med meg i kveld osv) kan vi ha digg sex flere ganger om dagen, flere dager på rad. Men i en hverdag uten dette kan det fint gå både en og to uker, uten at sexen er no kjempe «høydare». 

Anonymkode: 2362e...988

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si det er motsatt. Jo lenger det går imellom, desto dårligere blir den første sexen etter pausen.

Anonymkode: 7e914...3cb

Gjest Drigo
Skrevet

Sånn rent fysiologisk synes jeg 2 dager er optimalt. For fruen 3 dager (av og til lengre ved visse typer orgasmer) . Ved lengre opphold (bortreist) over en uke, kan jeg synes det er litt tregt å komme i gang som mann oppi åra☺️

Kvaliteten på selve elskoven, er som noen har poengtert avhengig av oppbygning, kreativitet og spenning etc. Sånn sett så kan det bli en «toppscore» mitt i uka etter mange påfølgende dager med elskov, eller etter et lite avbrudd fra kosen.🤭

AnonymBruker
Skrevet

Folk kan påstå hva de vil, men sex med samme partner blir selvsagt kjedelig etter en stund. Og jo hyppigere man har sex, desto fortere blir man lei. Å tro noe annet er selvbedrag og ønsketenkning.

Anonymkode: 0e203...48b

• Nyttig 1
Skrevet
Dustete skrev (9 timer siden):

Du glemte 10 minutter.

Ja, vet det…

Gjest Drigo
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Folk kan påstå hva de vil, men sex med samme partner blir selvsagt kjedelig etter en stund. Og jo hyppigere man har sex, desto fortere blir man lei. Å tro noe annet er selvbedrag og ønsketenkning.

Anonymkode: 0e203...48b

Har hatt sex ca 7000-8000 ganger med samme frue. Er ikke lei ennå, så det er hverken selvbedrag eller ønsketenking.🥳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...