~umulia~ Skrevet 18. november 2005 #4 Skrevet 18. november 2005 På juleaften skal det være ribbe, medisterkaker, medisterpølser, surkål, rørte tyttebær, salte mini agurker, flattbrød og poteter. Selvfølgelig
Kelsey Skrevet 18. november 2005 #5 Skrevet 18. november 2005 Ribbe, ribbe og atter ribbe. Med litt poteter, saus og tyttebær til. Aller helst vil jeg ha moltekrem til dessert, men siden det ikke er jeg som bestemmer så er det somregel riskrem det går i. Men ribba er viktigst, det blir ikke jul uten den. Desverre er samboeren av en annen oppfatning, for han blir det ikke jul uten pinnekjøtt. Så den dagen vi skal feire jul sammen har vi bestemt oss for å gå på restaurant. Så kan alle få viljen sin
CheapChampagne Skrevet 18. november 2005 #6 Skrevet 18. november 2005 Pinnekjøtt:sikle: ååå gleder meg til jul!
Gjest Gjesta Skrevet 18. november 2005 #7 Skrevet 18. november 2005 Ribbe, medisterkaker, medisterpølser, surkål, erterstuing, gulerøtter og poteter. Riskrem eller iskake til dessert.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #9 Skrevet 18. november 2005 Før spiste resten av familien lutefisk og jeg spiste skiver... Men nå spiser vi kalkun
Pasha Skrevet 18. november 2005 #10 Skrevet 18. november 2005 ribbe, mediserkaker, pølseting potet, surkål o.l
Gjest Queenblue Skrevet 18. november 2005 #11 Skrevet 18. november 2005 På juleaften har vi ribbe, medisterkaker, medisterpølser, surkål, kokte grønnsaker, rørte tyttebær, kjempegod saus, flatbrød, lefse og poteter. Og multekrem til dessert.
Pasha Skrevet 18. november 2005 #14 Skrevet 18. november 2005 er veldig lite glad i julemat jeg da og stemmer egentlig for at vi burde ha kalkun ,,,men det var ikke resten av familiene enig i
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2005 #16 Skrevet 18. november 2005 Vegetarkaker med poteter, surkål, asparges, broccoli, god saus og MASSE rosenkål! Resten spiser ribbe.
Arkana Skrevet 18. november 2005 #18 Skrevet 18. november 2005 Julaften spiser vi ikke varm middag. Vi har grøt med mandel i til sen lunsj, og sent på kvelden/natta etter gaveåpning er det stort koldtbord. 1. juledag (som jo i hele resten av verden er den dagen man virkelig feirer) har vi derimot kalkun med all slags tilbehør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå