AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Hva føler du om å høre andre ha sex? Vi bodde tidligere i en bygård hvor det var svært lytt. Parene som bodde i leiligheten under og ved siden av kunne man ofte høre at de hadde sex. Ikke for dominerende, men om man hørte etter. Selv synes jeg det var pirrende, og det endte ofte med at vi også hadde sex selv. Vi har akkurat kommet hjem fra hotellferie i Hellas. Der kunne man også høre mye godlyd når man satt på balkongen om kvelden/natten. Anonymkode: 9a0b4...45e 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Pinlig er ordet, ikke pirrende. Anonymkode: 121ba...f54 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 Enig. Det kan være inspirerende Anonymkode: f2502...f54 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 Eg liker å høre det👍 Anonymkode: f323d...2de 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #5 Skrevet 20. juli 2022 Da jeg var yngre (og singel) hendte det seg at jeg ble pirret av det. Nå som jeg er eldre (og gift) er det mer sjenerende. Sånn, jeg har ikke bedt om eller ønsker å ta del i dette. Når det skal sies, skal ikke se bort ifra at naboen kanskje hører oss iblant. Så litt dobbeltmoralsk kanskje. Anonymkode: c2241...b17
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #6 Skrevet 20. juli 2022 Sjenerende og pinlig. Trenger ikke å involveres i andre sitt sexliv. Anonymkode: 99f30...aee 2
BalledHead Skrevet 20. juli 2022 #7 Skrevet 20. juli 2022 Skjønner ikke at det er noe å bli sjenert av jeg, så lenge de er i eget hus/leilighet/rom og til ei normal tid av døgnet. Er jo normalt å ha sex og at det er litt lyd 😊 Bare å enten la seg inspirere, skru opp lyd på tv/musikk etc, eller sove videre 😊 Må være en million andre ting å irritere seg over 🤭 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #8 Skrevet 20. juli 2022 Så lenge de ikke HYLER, så er det null problem. Anonymkode: 4d930...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #9 Skrevet 20. juli 2022 21 minutter siden, AnonymBruker said: Så lenge de ikke HYLER, så er det null problem. Anonymkode: 4d930...1b7 Jeg hørte et kvinnelig orgasmehyl en gang i fra et åpent vindu en sommernatt i en bakgård i Trondheim for 20 år siden, så vilt primalt, dyrisk og sexy at jeg aldri har hørt noe i nærheten hverken før eller siden. Sluttet aldri å lure på hvilken nabo det kunne ha vært. Et seksuelt minne for livet, faktisk. Anonymkode: ff745...a67 3
Blåjojo Skrevet 20. juli 2022 #11 Skrevet 20. juli 2022 Opplever det som pirrende. Samme med om andre kan høre oss. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #12 Skrevet 22. juli 2022 Jeg hadde likt det, men til nå har jeg faktisk ikke hatt gleden av å høre det. Derimot så jeg naboene mine over veien kose seg støtt og stadig i sofaen (jeg så de via kjøkkenvinduet). Det var et deilig syn, bare synd de flyttet... Anonymkode: 0bc15...530
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #13 Skrevet 23. juli 2022 I tenårene på cup var det pirrende å høre andre på laget ha sex, selv syntes jeg det var skummelt så de gangene jeg hadde sex var det skjult. Men fremmede på hotell eller i bygård som voksen, not so much. Se på, ja, det kan pirre. Var alene på hytta og syntes jeg så treningsjakka mi ute på verandaen, noe jeg stusset på. Da satt det en kar og fikk blowjob på verandaen i helt lik Adidas treningsdress som jeg har. Måtte faktisk sjekke at min ikke var stjålet fra knaggen i gangen etter at de var ferdige. Det ble jeg ganske kåt av og minnes den opplevelsen hver gang jeg bruker min. Som jeg også har hatt på under sex mange ganger når vi går tur. Ser jeg noen i en slik lurer jeg på om også de har hatt sex i sin, eller om det er han fra verandaen. 😂 Anonymkode: 050af...b41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå