AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Jeg har vokset meg brasiliansk i ca. ti år, så jeg er ganske god erfaring med det. Jeg har prøvd ulike salonger etter hvor jeg har bodd i byen, og har selvsagt noen jeg foretrekker. For en tid tilbake skulle jeg bestille voksing i siste liten, og nesten alt var fullbooket. Jeg fant én salong som hadde en del ledige timer, og tenkte jeg fikk gå for det. Opplevelsen var kort sagt ikke god. Hun som vokset meg var såpass klønete at jeg var usikker på om hun var trent i dette i det hele tatt. Jeg er såpass erfaren at jeg vet at når en hudpleier er dyktig, så er brasiliansk hverken spesielt vondt eller tidkrevende. Dette var begge deler. Hun slet med å få av all voksen og hårene, og måtte gå over mange ganger samme steder, såpass at jeg ble skikkelig sår. Hun lente seg oppå venusberget så det gjorde vondt, og jeg har vært skikkelig sår i underlivet mens jeg har vært på ferie, såpass at det har skapt irritasjon og sår der jeg har hatt badetøy. Salongen ligger i et ellers ganske eksklusivt strøk, og jeg føler nå et behov for å si fra til noen på en eller annen måte. Jeg håper ingen andre går dit, betaler masse og blir lurt. Hvem er det man skal tipse hvis man mistenker at noen utfører tjenester de ikke er trent for å utføre? Finnes det noen kontroll for sånt? Anonymkode: 5b8b1...2e4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Du sier ifra til salongen. Merkelig at du ikke skjønner såpass etter å ha benyttet deg av slike tjenester i så mange år. Anonymkode: 6e280...156
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du sier ifra til salongen. Merkelig at du ikke skjønner såpass etter å ha benyttet deg av slike tjenester i så mange år. Anonymkode: 6e280...156 Jeg sa fra til salongen...de ga meg en liten rabatt og et generisk beklager at du ikke var fornøyd. Jeg mener til noen andre, som kan sjekke om disse har lisens til å holde salong. TS Anonymkode: 5b8b1...2e4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sa fra til salongen...de ga meg en liten rabatt og et generisk beklager at du ikke var fornøyd. Jeg mener til noen andre, som kan sjekke om disse har lisens til å holde salong. TS Anonymkode: 5b8b1...2e4 Nei, det finnes ikke noe kontrollorgan for skjønnhetssalonger:) Anonymkode: 6e280...156
Jdz Skrevet 20. juli 2022 #5 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg mener til noen andre, som kan sjekke om disse har lisens til å holde salong. TS Anonymkode: 5b8b1...2e4 Lisens? I intimbarbering? Norge er ganske gjennomregulert, men så langt tror jeg faktisk ikke vi er kommet enda. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #6 Skrevet 20. juli 2022 Fikk ikke mye til svar her, men jeg fant heldigvis en annen tråd der hun fikk hjelp. Jeg skal sjekke med Hudpleieakademiet om de faktisk er hudpleiere, og legge igjen en offentlig anmeldelse. TS Anonymkode: 5b8b1...2e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå