AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Del Skrevet 20. juli 2022 Jeg sliter med ekstrem helseangst og har fått corona nå for første gang. Er 30 år og har tatt to doser vaksine siste 7 mnd. Jeg er så utrolig redd for å få alvorlig sykdom. Jeg ligger og bare gråter.. redselen er helt grusom. For å bli kvelt sakte. Det å ikke få puste er min største skrekk! Jeg er som sagt ung og jeg er det jeg vet helt frisk så er jo ikke i noen risikogruppe egentlig, men herregud så redd jeg er.. er liksom sikker på at jeg havner i respirator. Jeg er på dag 3 nå, hadde høy feber i går (over 39) men i dag har jeg mindre feber og føler meg litt bedre, men har fått en slimete hoste og føler meg litt sår i brystet og det gir meg enda mer angst og tenker det bare er begynnelsen på alvorlig sykdom… noen som har vært i samme situasjon? Noen som vil dele sin erfaring med covid? (Plis ingen skrekkhistorier ..) ellers er jeg snørrete, vondt i halsen osv. den høye feberen har gjort meg sikker på at jeg får det kjempealvorlig.. dette tar knekken på meg psykisk! Anonymkode: 5357d...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Del Skrevet 20. juli 2022 Kunne du ringt legekontoret ditt og beskrevet problemet? Hvis legen synes det er alvorlig nok vil han kanskje foreslå at du kan få noe beroligende, så du slipper å slite med angstsymptomer på toppen av å ha feber og være syk. Leit å høre at du har det så vondt! Angst er noe ordentlig dritt. Anonymkode: 19c27...431 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Del Skrevet 20. juli 2022 Det høres veldig slitsomt ut, og jeg tenker også det kunne vært bra å snakke med legen din, IKKE fordi det er noe fare med korona-infeksjonen, men fordi det er vondt å være så redd. For det det er verdt, de aller fleste rundt meg har hatt en runde med covid-19 nå, og ingen har blitt alvorlig syke. Jeg og den ene datteren min hadde feber som steg over 40 på kveldstid i flere døgn da vi hadde det. Fra da feberen etter hvert var på vei ned, og jeg begynte å kjenner mer symptomer i hals og bryst, gikk det bare oppover med formen. God bedring! Anonymkode: 05435...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #4 Del Skrevet 20. juli 2022 Dette går fint! Jeg er på dag 6, skikkelig syk med slim i brystet og feber. Kroppen min klarer seg foreløpig greit. Kjør på med bronkyl (og astmamedisin hvis du har). Viktig at ikke slimet stivner i luftveiene, så host det opp. God bedring Anonymkode: c8756...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Del Skrevet 21. juli 2022 Tusen takk for svarene! I dag er jeg plutselig feberfri og håper det betyr at alt går rette veien nå! Dere som har hatt corona, er det noen andre som har opplevd ekstrem nattesvette? Jeg begynte å svette ekstremt natta før sykdommen brøt ut og disse dagene jeg har vært syk har jeg badet i svette om natta. Utrolig ekkelt og aldri opplevd sånn svetting før. Regner jo med det er kroppen som jobber med å svette ut dritten men ja, flere som har opplevd det? TS Anonymkode: 5357d...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg