AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Vurderer å kjøpe regulerbar seng uten midtskille men er denne automatikken oppskrytt eller er det best med vanlig madrass? Hva er erfaringene deres ? Send gjerne tips med link og modell. Anonymkode: 6faaf...6cf
trøndermann38 Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Veldig kjekt om man ser mye streaming på senga, så lenge du kjøper en bra madrass er det som å ligge i vanlig seng
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 Jeg ELSKER min regulerbare madrass! Som nevnt over, hvis du ser mye tv eller leser på senga er den gull verdt. Jeg er faktisk mest glad i å heise beina - det er SÅ digg hvis man er sliten. Jeg har midtskille - anbefales hvis dere er to, dere har garantert ulike preferanser Anonymkode: da406...3d1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg ELSKER min regulerbare madrass! Som nevnt over, hvis du ser mye tv eller leser på senga er den gull verdt. Jeg er faktisk mest glad i å heise beina - det er SÅ digg hvis man er sliten. Jeg har midtskille - anbefales hvis dere er to, dere har garantert ulike preferanser Anonymkode: da406...3d1 ahja ok, nei jeg kommer til å bo alene as hahah, så tenker det får bli med dobbeltmadrass kan du sende meg navnet eller link på regulerbare sengen med madrassen? trodde regulerbare senger fulgte med madrasser jeg Anonymkode: 6faaf...6cf
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Skrevet 21. juli 2022 Vi har dobbeltseng med midtskille som er regulerbar. Jeg bruker den aldri, ikke noe for meg. Men mannen min elsker å ha muligheten og bruker den ofte. Anonymkode: 1fc21...6b1
sommermor Skrevet 22. juli 2022 #6 Skrevet 22. juli 2022 Som pårørende er det fantastisk med regulerbar seng på sykehus,da er det lett å få regulert sitte/liggestilling på sengen for pasienten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå