AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Del Skrevet 20. juli 2022 Her i Bergen er det kokvarmt, og i går kveld gikk jeg og kjæresten en tur i Fjellveien i ganske raskt tempo. Vi var begge kledd i shorts og singlet/ t-skjorte og han vrengte av seg t-skjorten etter kort tid fordi han ble svett. Kjæresten min har ikke sixpack mage, men litt dvask mage men ingen vi møtte så på han. Jeg var klissvåt av svette og tok av meg singleten. Hadde på meg en ny og fin blondebh på meg og fikk litt rare blikk, spesielt av voksne folk i 50-70 årene. Jeg er slank og har ingen valker på magen eller bilringer. Hadde jeg hatt en sports-bh på meg hadde det nok blitt mer akseptert tror jeg. Hvorfor er det mer akseptabelt at menn kan gå i bar overkropp, mens vi kvinner kan til nød ha en sports-bh på? I fjor sommer møtte jeg et eldre par i 70 årene da jeg var på vei ned fra fjellet Blåmanen. Jeg hadde da lite klær på meg, kun sportsbh og en shorts, og damen sa til meg at hun syntes det var upassende at jeg var så lite kledd. Hennes mann sto der med bar overkropp og stor mage, men hun tolererte ikke at jeg hadde lite klær! Anonymkode: 54a69...688 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 20. juli 2022 #2 Del Skrevet 20. juli 2022 Jeg hadde sikkert sett to ganger dersom det var en blonde-bh, men det hadde handlet mest om at det var litt uforventet. Har aldri reagert når jeg har sett noen i shorts og sports-bh på tur i marka. Egentlig er det bare her på forumet jeg hører om folk som syns det er så grusomt harry og oppmerksomhetssøkende. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Del Skrevet 20. juli 2022 17.11 skrev (Akkurat nå): Jeg hadde sikkert sett to ganger dersom det var en blonde-bh, men det hadde handlet mest om at det var litt uforventet. Har aldri reagert når jeg har sett noen i shorts og sports-bh på tur i marka. Egentlig er det bare her på forumet jeg hører om folk som syns det er så grusomt harry og oppmerksomhetssøkende. Hvorfor hadde du sett to ganger når det var en blondebh? Det vil jo si at du reagerer på samme måte som de som sendte meg rare blikk i går kveld. Det er jo forskjell på en slaskete gammel bh og en pen blondebh, og det er jo ikke alltid men tenker at det skal bli så varmt at man har lyst å hive av seg på overkroppen. Ts Anonymkode: 54a69...688 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 20. juli 2022 #4 Del Skrevet 20. juli 2022 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor hadde du sett to ganger når det var en blondebh? Det vil jo si at du reagerer på samme måte som de som sendte meg rare blikk i går kveld. Det er jo forskjell på en slaskete gammel bh og en pen blondebh, og det er jo ikke alltid men tenker at det skal bli så varmt at man har lyst å hive av seg på overkroppen. Ts Anonymkode: 54a69...688 Jeg skrev jo det: fordi det hadde vært uventet, litt som å se en mann i penskjorte på fjelltur. Det er ikke det samme som at jeg hadde sendt deg "rare blikk", det er i så fall din egen tolkning. Jeg plages ikke av verken penskjorter eller bher på tur. Endret 20. juli 2022 av 17.11 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #5 Del Skrevet 20. juli 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Her i Bergen er det kokvarmt, og i går kveld gikk jeg og kjæresten en tur i Fjellveien i ganske raskt tempo. Vi var begge kledd i shorts og singlet/ t-skjorte og han vrengte av seg t-skjorten etter kort tid fordi han ble svett. Kjæresten min har ikke sixpack mage, men litt dvask mage men ingen vi møtte så på han. Jeg var klissvåt av svette og tok av meg singleten. Hadde på meg en ny og fin blondebh på meg og fikk litt rare blikk, spesielt av voksne folk i 50-70 årene. Jeg er slank og har ingen valker på magen eller bilringer. Hadde jeg hatt en sports-bh på meg hadde det nok blitt mer akseptert tror jeg. Hvorfor er det mer akseptabelt at menn kan gå i bar overkropp, mens vi kvinner kan til nød ha en sports-bh på? I fjor sommer møtte jeg et eldre par i 70 årene da jeg var på vei ned fra fjellet Blåmanen. Jeg hadde da lite klær på meg, kun sportsbh og en shorts, og damen sa til meg at hun syntes det var upassende at jeg var så lite kledd. Hennes mann sto der med bar overkropp og stor mage, men hun tolererte ikke at jeg hadde lite klær! Anonymkode: 54a69...688 Hadde du hatt på en sports-bh eller bikinitopp så hadde nok ingen tenkt på det. Vanlig bh er undertøy. Mannen din hadde nok fått like mange blikk hvis han gikk i bokseren og ikke i shorts Anonymkode: cce20...229 22 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 20. juli 2022 #6 Del Skrevet 20. juli 2022 Er så mye rart der ute så jeg hadde ikke stusset på om du løp rundt i bh'n uansett kroppsstørrelse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 20. juli 2022 #7 Del Skrevet 20. juli 2022 (endret) Jeg har truffet godt voksne damer (type over 60) på tur på fjellet som har tatt av seg og går i bh når det er varmt. Ikke sportsbh men sånn vanlig bh. Synes å huske at det var helt alminnelig "på tur" før i tiden på 70/80-tallet, og også i solveggen på hytten og slikt. Men Fjellveien er nesten Torgalmenningen, og ikke helt på fjellet liksom. Endret 20. juli 2022 av Elle Melle 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 20. juli 2022 #8 Del Skrevet 20. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor hadde du sett to ganger når det var en blondebh? Det vil jo si at du reagerer på samme måte som de som sendte meg rare blikk i går kveld. Det er jo forskjell på en slaskete gammel bh og en pen blondebh, og det er jo ikke alltid men tenker at det skal bli så varmt at man har lyst å hive av seg på overkroppen. Ts Anonymkode: 54a69...688 Jeg hadde reagert på blondebh. Er mann, og kan si hvorfor jeg hadde reagert. For meg er blondebh undertøy. Blondebh er noe jeg alltid har forbindet med undertøy, på samme måte som boksere hos menn. Blondebh hører gjerne hjemme i kategorien «sexy undertøy», så for meg blir det bare feil om man går rundt med det i offentligheten. For meg vil derfor en blondebh bli i samme gaten som at en mann går rundt i kun bokseren. Tror ingen hadde reagert om en mann hadde gått rundt i en kort badeshorts, men hadde en mann gått rundt i kun bokseren hadde det blitt feil. Samme med blondebh eller vanlig bh for kvinner. Går en kvinne i en sportsbh ville jeg plassert det i samme kategori som badeshorts hos menn. Men en blondebh er et undertøy og blir for meg det samme som at en mann skulle gått rundt i kun bokseren. Endret 20. juli 2022 av Blueberrymuffin 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 20. juli 2022 #9 Del Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hadde du hatt på en sports-bh eller bikinitopp så hadde nok ingen tenkt på det. Vanlig bh er undertøy. Mannen din hadde nok fått like mange blikk hvis han gikk i bokseren og ikke i shorts Anonymkode: cce20...229 Dette, helt enig :) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaffelhunden Skrevet 20. juli 2022 #10 Del Skrevet 20. juli 2022 Hva som er akseptabelt avgjøres av hva som er vanlig. Hvis flere gjør det, blir det mer akseptabelt. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 20. juli 2022 #11 Del Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Her i Bergen er det kokvarmt, og i går kveld gikk jeg og kjæresten en tur i Fjellveien i ganske raskt tempo. Vi var begge kledd i shorts og singlet/ t-skjorte og han vrengte av seg t-skjorten etter kort tid fordi han ble svett. Kjæresten min har ikke sixpack mage, men litt dvask mage men ingen vi møtte så på han. Jeg var klissvåt av svette og tok av meg singleten. Hadde på meg en ny og fin blondebh på meg og fikk litt rare blikk, spesielt av voksne folk i 50-70 årene. Jeg er slank og har ingen valker på magen eller bilringer. Hadde jeg hatt en sports-bh på meg hadde det nok blitt mer akseptert tror jeg. Hvorfor er det mer akseptabelt at menn kan gå i bar overkropp, mens vi kvinner kan til nød ha en sports-bh på? I fjor sommer møtte jeg et eldre par i 70 årene da jeg var på vei ned fra fjellet Blåmanen. Jeg hadde da lite klær på meg, kun sportsbh og en shorts, og damen sa til meg at hun syntes det var upassende at jeg var så lite kledd. Hennes mann sto der med bar overkropp og stor mage, men hun tolererte ikke at jeg hadde lite klær! Anonymkode: 54a69...688 Hvorfor spurte du henne ikke hvorfor det var greit at mannen gikk med bar mage men ikke greit at du gikk i sportsbh. Tenker det er der vi må begynne, for det er kun gamle holdninger som henger igjen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #12 Del Skrevet 20. juli 2022 Mt3 skrev (Akkurat nå): Hvorfor spurte du henne ikke hvorfor det var greit at mannen gikk med bar mage men ikke greit at du gikk i sportsbh. Tenker det er der vi må begynne, for det er kun gamle holdninger som henger igjen. Min mor på 70 hadde ikke stusset av å se blonde-bh på tur. Hun var ung voksen på 70-tallet, og da drev man med brenning av bh'er. Vet ikke om de gamle holdningene er så veldig ille egentlig? Dagens pensjonister har jo sett det meste av frie pupper og hvem vet hva. Jeg er forøvrig 38, og har solet meg toppløs i godt over 2 tiår. Akkurat i dag beholder jeg bikinitoppen på, siden jeg blir nedstirret av en litt eldre fyr rett bortenfor. Er sånn passe ubehagelig med stirrere, så jeg forstår at det var ubehagelig for deg, ts. Anonymkode: 746ad...f56 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #13 Del Skrevet 20. juli 2022 Hvorfor kan ikke jeg som mann gå med stringtruse på stranda uten kommentarer? Urettferdig!! Anonymkode: 2ce15...54b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #14 Del Skrevet 20. juli 2022 Mt3 skrev (20 minutter siden): Hvorfor spurte du henne ikke hvorfor det var greit at mannen gikk med bar mage men ikke greit at du gikk i sportsbh. Tenker det er der vi må begynne, for det er kun gamle holdninger som henger igjen. Jeg ble veldig paff da hun kommenterte min påkledning på en litt sur måte. Jeg burde svart tilbake at; "din mann går jo med bar overkropp, og han ser jo ut som han skal føde hvert øyeblikk"! Ts Anonymkode: 54a69...688 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 20. juli 2022 #15 Del Skrevet 20. juli 2022 Jeg hadde glant på deg i blonde bh på samme måte som jeg hadde glant på mannen din hvis han gikk i kun boxer. Begge deler er undertøy og rart å gå med synlig i offentligheten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 20. juli 2022 #16 Del Skrevet 20. juli 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ble veldig paff da hun kommenterte min påkledning på en litt sur måte. Jeg burde svart tilbake at; "din mann går jo med bar overkropp, og han ser jo ut som han skal føde hvert øyeblikk"! Ts Anonymkode: 54a69...688 Det er en forskjell på å påpeke at mannen ikke har noe på overkroppen og det å bemerke at han er overvektig. Det var dama som var ufin, ikke han. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #17 Del Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Her i Bergen er det kokvarmt, og i går kveld gikk jeg og kjæresten en tur i Fjellveien i ganske raskt tempo. Vi var begge kledd i shorts og singlet/ t-skjorte og han vrengte av seg t-skjorten etter kort tid fordi han ble svett. Kjæresten min har ikke sixpack mage, men litt dvask mage men ingen vi møtte så på han. Jeg var klissvåt av svette og tok av meg singleten. Hadde på meg en ny og fin blondebh på meg og fikk litt rare blikk, spesielt av voksne folk i 50-70 årene. Jeg er slank og har ingen valker på magen eller bilringer. Hadde jeg hatt en sports-bh på meg hadde det nok blitt mer akseptert tror jeg. Hvorfor er det mer akseptabelt at menn kan gå i bar overkropp, mens vi kvinner kan til nød ha en sports-bh på? I fjor sommer møtte jeg et eldre par i 70 årene da jeg var på vei ned fra fjellet Blåmanen. Jeg hadde da lite klær på meg, kun sportsbh og en shorts, og damen sa til meg at hun syntes det var upassende at jeg var så lite kledd. Hennes mann sto der med bar overkropp og stor mage, men hun tolererte ikke at jeg hadde lite klær! Anonymkode: 54a69...688 Gamle folk sier mye rart. Moren min i 70 årene er nok den mest dfømmende personen jeg veit om! Men er du i skogen kan du fint grå i sports BH mener jeg. Hva 70 åringer mener om det har vel ikke så mye å si, bare smil pent og gå videre. Anonymkode: e54c3...cf7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #18 Del Skrevet 20. juli 2022 Tiuren skrev (2 minutter siden): Det er en forskjell på å påpeke at mannen ikke har noe på overkroppen og det å bemerke at han er overvektig. Det var dama som var ufin, ikke han. Jeg vet jeg banner i kirken når jeg sier dette, men en normalvektig person i bar overkropp som er et mer behagelig syn å se på, enn en som er så korpulent at han/hun nesten bikker fremover. Ts Anonymkode: 54a69...688 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 20. juli 2022 #19 Del Skrevet 20. juli 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet jeg banner i kirken når jeg sier dette, men en normalvektig person i bar overkropp som er et mer behagelig syn å se på, enn en som er så korpulent at han/hun nesten bikker fremover. Ts Anonymkode: 54a69...688 men det er fortsatt hun som var ufin og ikke han, og det å kritisere noens kropp er mye mer støtende en deres klær. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #20 Del Skrevet 20. juli 2022 Tiuren skrev (11 minutter siden): men det er fortsatt hun som var ufin og ikke han, og det å kritisere noens kropp er mye mer støtende en deres klær. Absolutt. Ts Anonymkode: 54a69...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå