Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mange som blir gravid gang på gang kun fordi dem får nesten 100tusen i nedkomststønad?

Vet av ei som nå skal ha 3 under 3. Der i huset er det, iflg henne selv, kun hun som har stått for inntekten - ung ufør og nedkomststønader. Far har vært arbeidsledig og uten inntekt.

Dårlig økonomi gjør at man skal prøve å få pengene til å vare lengst mulig, men det handles nytt og prioriteres nye pupper. Store planer om hva stønaden skal brukes til når graviditetstesten viser 2 streker.

Og nei, jeg er ikke sjalu. Jeg skjønner bare ikke at folk setter flere unger til verden når dem knapt har råd til å kjøpe annet enn First Price.

Anonymkode: 5c58f...4ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vel heller unntaket.

Anonymkode: 36fce...018

AnonymBruker
Skrevet

Det lønner seg overhodet ikke økonomisk, så det må jo bare være dumme folk som gjør det. 

Anonymkode: 9913f...4d5

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg vanskelig for å tro all den tid et barn koster veldig mye mer enn den engangsutbetalingen. Jeg synes i stedet du skal slutte å mene så mye om andre eller tro du vet årsaken til valgene deres, særlig når det ikke er spesielt hyggelige holdninger du tillegger dem. 

Anonymkode: 8071c...250

Skrevet

Tråden er ryddet for oppfordring til diskusjon av identifiserbare privatpersoner.

Rhodiola, adm.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja de finnes. Er noen som mister barna til bv med en gang som blir gravid gjentatte ganger for å få es. Men de er få.

Anonymkode: 4e208...c0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...