AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Er det mange som blir gravid gang på gang kun fordi dem får nesten 100tusen i nedkomststønad? Vet av ei som nå skal ha 3 under 3. Der i huset er det, iflg henne selv, kun hun som har stått for inntekten - ung ufør og nedkomststønader. Far har vært arbeidsledig og uten inntekt. Dårlig økonomi gjør at man skal prøve å få pengene til å vare lengst mulig, men det handles nytt og prioriteres nye pupper. Store planer om hva stønaden skal brukes til når graviditetstesten viser 2 streker. Og nei, jeg er ikke sjalu. Jeg skjønner bare ikke at folk setter flere unger til verden når dem knapt har råd til å kjøpe annet enn First Price. Anonymkode: 5c58f...4ea
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Er vel heller unntaket. Anonymkode: 36fce...018
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 Det lønner seg overhodet ikke økonomisk, så det må jo bare være dumme folk som gjør det. Anonymkode: 9913f...4d5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #4 Skrevet 30. juli 2022 Det har jeg vanskelig for å tro all den tid et barn koster veldig mye mer enn den engangsutbetalingen. Jeg synes i stedet du skal slutte å mene så mye om andre eller tro du vet årsaken til valgene deres, særlig når det ikke er spesielt hyggelige holdninger du tillegger dem. Anonymkode: 8071c...250
Rhodiola Skrevet 30. juli 2022 #5 Skrevet 30. juli 2022 Tråden er ryddet for oppfordring til diskusjon av identifiserbare privatpersoner. Rhodiola, adm. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #6 Skrevet 30. juli 2022 Ja de finnes. Er noen som mister barna til bv med en gang som blir gravid gjentatte ganger for å få es. Men de er få. Anonymkode: 4e208...c0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå