AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Jeg leser på nettet at bakteriell vaginose (BV) lukter fiskeaktig, men jeg har fått trøbbel etter sex for en ukes tid siden, og det lukter skikkelig ekkelt, men ikke fiskeaktig. Vanskelig å beskrive lukten, men den er veldig ubehagelig og litt råtten/muggen. 🤢 Hvordan vil du beskrive lukten du kjente når du hadde trøbbel med kjønnssykdommer, BV eller på andre måter fikk endret floraen? Anonymkode: 60e1d...03f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Har ikke erfaring med kjønnssykdommer, men hadde BV da jeg var gravid, og det ga tyntflytende og "skummende" utflod som rett og slett luktet råtten fisk. Ikke til å ta feil av! Hvis du mistenker å ha blitt smittet med noe/vil utelukke det, så gå til legen og ta test, men husk å vente minst 2 uker fra du hadde sex. Anonymkode: b81c3...947
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 Fikk bv etter at jeg satt inn spiral. utfloden som kom var som vann, og jeg kjente lukta gjennom klær. Grusom lukt av råtten fisk. Anonymkode: 0a1e3...92c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå