LessMiserable Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 (endret) En venninne og jeg har bestemt oss for å få barn. Min venninne er plutselig blitt gravid og har sagt det til meg. Jeg har fortalt det videre til tre eller fire, men har sagt til alle at det er hemmelig. Nå vet plutselig alle at hun er gravid og jeg blir gitt skylden. Jeg har sendt tekstmelding og beklaget at jeg fortalte det, men skrev også som sant er at det var bare et spørsmål om tid før alle ville se det. Jeg tror min venninne er veldig hormonell da hun har blokkert meg fra sosiale medier. Nå har det gått 11 dager siden vi hadde kontakt og jeg savner henne. Hvordan kan jeg få gjenopptatt kontakten med min venninne? Endret 20. juli 2022 av LessMiserable redigert
LessMiserable Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #2 Skrevet 20. juli 2022 (endret) Endret 20. juli 2022 av LessMiserable redigert
Fame Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 Skjønner liksom ikke hva du får ut av å opprette disse trådene 22 3
Batteri Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 1 - Du skriver veldig rotete. 2 - Du er kjempedust som sa det videre til flere etter at du hadde fått beskjed om å ikke si det videre. I tillegg kaller du henne «hormonell»?! 3 - Skjerpings. 7 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #5 Skrevet 20. juli 2022 Du er virkelig noe å ta med ut i krigen… Anonymkode: 414ca...f1a 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #6 Skrevet 20. juli 2022 Her har du driti deg skikkelig ut. Det ser du ikke ut til å forstå. Venninnen din gjør rett i å dumpe deg som venn. Anonymkode: f2436...fbc 4 3
LessMiserable Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2022 Mannen hennes er ansatt i firmaet til mannen min på årskontrakt. Jeg skal få mannen min til å invitere mannen hennes og min venninne på middag. Da kan jeg få snakket med venninnen min igjen så alt kan bli som før. Hvis mannen hennes takker nei til middag så vet jeg at mannen min vil bli grådig fornærmet. Da vil nok ikke mannen min forlenge kontrakten eller skrive noe bra attest. Mannen min blir fort fornærmet. Jeg har ikke så mange venninner og dette er en av mine viktigste venninner i mitt liv. Det at hun har blokkert meg fra sosiale medier gjør meg deprimert, men det bryr hun seg tydeligvis ikke om.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #8 Skrevet 20. juli 2022 Du sladrer og later som du er uskyldig samtidig som du skylder på alle andre. Dårlig venninne materiale, la henne være og skjerp deg. Forresten, slutt å utlever henne og familien her også. Anonymkode: e6e8a...677 8
Belima Skrevet 20. juli 2022 #9 Skrevet 20. juli 2022 Det er veldig få gravide som ønsker at "alle" skal vite de er gravide spesielt før etter uke 12. De fleste som mister gjør det før den tid, derfor sies det oftest kun til de aller nærmeste. Dette regnet jeg med at alle visste og derfor holdt munnen sin lukket. God venner gjør ikke sånn som du har gjort! 3
LessMiserable Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #10 Skrevet 20. juli 2022 Belima skrev (Akkurat nå): Det er veldig få gravide som ønsker at "alle" skal vite de er gravide spesielt før etter uke 12. De fleste som mister gjør det før den tid, derfor sies det oftest kun til de aller nærmeste. Dette regnet jeg med at alle visste og derfor holdt munnen sin lukket. God venner gjør ikke sånn som du har gjort! Jeg har bedt om unnskyldning og gode venninner tilgir. Det er forferdelig vondt og ikke få kontakt med en av sine beste venninner. Spesielt etter alt jeg har gjort for å hjelpe henne. Det er takket være meg at mannen hennes fikk en godt betalt jobb i firma til mannen min. Er det dette som kalles ghosting?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #11 Skrevet 20. juli 2022 Nå får du vel gi deg. Du blander ikke yrkeslivet til mannen din og hennes bort i ditt privatliv. Forhåpentligvis så er du bare en som kjeder seg i ferien. Også kjent under betegnelsen troll. Anonymkode: 414ca...f1a 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #12 Skrevet 20. juli 2022 LessMiserable skrev (12 minutter siden): Mannen hennes er ansatt i firmaet til mannen min på årskontrakt. Jeg skal få mannen min til å invitere mannen hennes og min venninne på middag. Da kan jeg få snakket med venninnen min igjen så alt kan bli som før. Hvis mannen hennes takker nei til middag så vet jeg at mannen min vil bli grådig fornærmet. Da vil nok ikke mannen min forlenge kontrakten eller skrive noe bra attest. Mannen min blir fort fornærmet. Jeg har ikke så mange venninner og dette er en av mine viktigste venninner i mitt liv. Det at hun har blokkert meg fra sosiale medier gjør meg deprimert, men det bryr hun seg tydeligvis ikke om. Du vet at da kan de sørge for at mannen din havner i trøbbel? Hvis han kuker til ned attest og kontrakter bare for en middag som kanskje blir takket nei til? Du har gjort en tabbe og må stå for det og horribelt menneske. Du hadde ikke vært min venn heller som du holder på. Jises. Udiagnosert autist kanskje ? Anonymkode: 06439...5ca 1
Belima Skrevet 20. juli 2022 #13 Skrevet 20. juli 2022 Hva du har gjort for de tidligere er ikke noe å ta opp nå. Du sviktet din venninne med å fortelle at hun var gravid. Fortid er fortid, nåtid er nåtid. Jobben til mannen hennes har ikke noe med denne saken å gjøre. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #14 Skrevet 20. juli 2022 Du sladrer, er hevngjerrig og ondskapsfull. Du kan gro på deg litt selvinnsikt og endre deg, eller leve med at alle du treffer i livet kommer til å finne ut hvordan du er - og de vil unngå deg. Anonymkode: 264f9...ac8 2
LessMiserable Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #15 Skrevet 20. juli 2022 Alt jeg ønsker er min beste venninne tilbake. Ikke nok med at det er vondt at hun blir gravid før meg, men det at hun ikke tar kontakt med meg er forferdelig vondt.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #16 Skrevet 20. juli 2022 LessMiserable skrev (Akkurat nå): Alt jeg ønsker er min beste venninne tilbake. Ikke nok med at det er vondt at hun blir gravid før meg, men det at hun ikke tar kontakt med meg er forferdelig vondt. Jeg skjønner henne godt jeg! Jeg hadde blitt dritsur og skikkelig forbanna om en venninne hadde fortalt om min graviditet videre til andre uten min tillatelse! Anonymkode: 9b181...9e9 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #17 Skrevet 20. juli 2022 LessMiserable skrev (26 minutter siden): Jeg har bedt om unnskyldning og gode venninner tilgir. Det er forferdelig vondt og ikke få kontakt med en av sine beste venninner. Spesielt etter alt jeg har gjort for å hjelpe henne. Det er takket være meg at mannen hennes fikk en godt betalt jobb i firma til mannen min. Er det dette som kalles ghosting? Vet du, gode venner oppfører seg ikke slik som deg. Tilgivelse er ikke en selvfølge og selv om hun tilgir deg så er hun ikke tvunget til å fortsette å være venninne med det. Dette er ikke ghosting, dette er fullt fortjent og en konsekvens av dine egne handlinger. Selvvalgt faktisk. Anonymkode: e6e8a...677 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #18 Skrevet 20. juli 2022 La oss si dette er sant, og du savner din veninne etter å ha dummet deg ut. Jeg tror neppe hun har trekt seg vekk pga at du røpet graviditeten. Jeg tror heller at hun har skjønt at du har en eller annen diagnose, som gjør til at det kan få konsekvenser å ha en relasjon til deg. Hun ønsker neppe deg som gudmor eller tante til sitt barn. Et menneske som truer andre til å være nær seg, er ikke et menneske jeg ville hatt nærme mitt barn. Anonymkode: 531b3...475 3 1
kraftwerk Skrevet 20. juli 2022 #19 Skrevet 20. juli 2022 (endret) Ville aldri hatt deg som en venninne 🙈😂. Du kan ikke tvinge hun til å bli venninne med deg igjen, du har vært skikkelig slem - sladrer til flere andre om noe privat? Er du 15 år? Skam deg. Syntes du skal la mannen hennes og hun være i fred, hun velger å ikke kontakte deg. Har du et snev av sosiale antenner, så inviterer dere ikke på middag. Herregud, håper dette er en spøk, men jeg har sett andre tråder du har lagd her inne, så jeg konkluderer med at du ikke har sosiale antenner. Anbefaler deg å ta de rådene du får her til etterretning, ikke push på hun noe mer. Det er hennes valg om hun vil ha en relasjon til deg, og hvis mannen din bruker deres private relasjon til å ikke forlenge en arbeidskontrakt så er også det ulovlig. Endret 20. juli 2022 av kraftwerk 1
LessMiserable Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #20 Skrevet 20. juli 2022 Jeg lurer på om dette ikke handler om meg, men at hun kanskje har mistet barnet etter jeg fortalte om graviditeten og er i stor sorg. Jeg vet at hun har mistet barn før og at hun gikk i kjelleren på grunn av det. Jeg blir gal av å ikke få vite og trenger å snakke med venninnen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå