Cassandra Skrevet 16. november 2002 #41 Del Skrevet 16. november 2002 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 17. november 2002 #42 Del Skrevet 17. november 2002 Måtte jo se hva dette var for noe jeg også...også ble jeg lurt som alle andre her inne Sniker meg stille ut...i håp om at ingen ser meg :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 17. november 2002 #43 Del Skrevet 17. november 2002 Næmmen så dumme dere er jenter.. Det er jo bare å ikke legge inn et svar, så er det ingen som vet hvem som har tittet! Tenk å la seg avsløre på den måten.. Uproft! Hmm.. Vent litt.. Pokker, hva gjorde jeg egentlig nå? :oops: Bummer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. november 2002 #44 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg har hørt ! - At litago vet mer om KG spøkelset enn andre ...Hun er også en flyvende ku og drar fram egenskapene ved spesielle anledninger - At Lea driver med heksekunst..og er på en måte innblandet i Mysteriumene som har sjedd her i det siste..(hun samarbeider med spådamen i Chile. - Thea, my partner in crime...hun vet mye om alt..men skjuler alltid noe ! Noen som sa skjult sladretråd ? HAr noen ringt Se og Hør..eventuelt Her og Nå ? Vi venter i spenning...hva blir neste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. november 2002 #45 Del Skrevet 17. november 2002 Greide ikke å styre nysgjerrigheten, men skynder meg ut før noen ser meg......tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 17. november 2002 #46 Del Skrevet 17. november 2002 Luretråd kaller jeg dette! :o Fyttirakkern! Jeg stikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 17. november 2002 #47 Del Skrevet 17. november 2002 Syntes det var en veldig god spøk dette Hilsen en som ble veeeldig nyskjerrig på hva dette var for noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå