Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest juliejul
Skrevet

er det nå førstkommende søndag det er første søndag i advendt?

hva gjør dere til den helgen? henger opp julegardiner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke søndag 27 som er 1. søndag i advent da??

Det jeg pleier å gjøre 1. advent,

er å henge opp julegardin på kjøkken.

Julestjerne i vindu..

Og en del lilla lys og lilla pynte sand..

:)

Skrevet

Det er ikke nå i helgen, men neste helg det er 1.søndag i advent.

Da bruker jeg å finne fram adventstjerner/-staker, lilla lys, adventsduker og mandariner :)

Julegardinene henger jeg opp 3.søndag i advent. Da nærmer julen seg :)

Skrevet
Er det ikke søndag 27 som er 1. søndag i advent da??

Det jeg pleier å gjøre 1. advent,

er å henge opp julegardin på kjøkken.

Julestjerne i vindu..

Og en del lilla lys og lilla pynte sand..

:)

Er det det ja? Ei som sa det var nå til søndag,men jeg syns det var litt tidlig ja....

takk skal du ha

Gjest juledilla
Skrevet

Kansje litt tidlig med ulegardiner på kjøkkenet? får se...

Jeg pleier å bake ulebrød til den søndagen som jeg serverer med sylte og brunost.

Da dekker jeg på med julekopper,nystekt brød og tenner lys.

Koser meg mere i advendtstiden enn i julen.

Ha en god helg alle sammen

Skrevet

Ulebrød og ule gardiner, det hørtes bråkete ut... :ler:

Skrevet

Det er søndag 27 ja! Faktsik om en uke i dag! Tiden går utrolig fort. Jeg pleier å henge opp julegardinene på kjøkkenet og sette opp staken i vinduet og tenner det første lilla lyset! Er så utrolig koselig tid vi går inn i nå. Beste tiden på året

Skrevet

Vi kommer hjem fra Danmark tidlig neste søndag. Har tenkt å gjøre klart før vi reiser, så det bare er til å henge opp julegardiner på kjøkkenet + adventsstjerne og den 7-armede staken. Ja, og adventsstaken, selvsagt. Mer pynting tar jeg utover i desember, litt hver dag.

Skrevet

1. søndag i advent henger jeg opp nye gardiner, de er ikke så veldig julete akkurat, så henger jeg opp adventstjerne, setter opp adventstaker og shiner kåken litt.

Skrevet

Gjør ingenting annet enn å finne fra adventstaken.

Skrevet

Henger opp julegardiner, julestjerne,7 armet lysestake, adventstake samt lilla lys og servietter. Finner frem juleserviset. tiden for gløgg, pepperkaker og clementiner er offiselet åpnet!!!

Skrevet

Julegardiner ja, kanskje jeg skal skaffe meg det i år?

Første søndag i advent kommer et par elektriske lysestaker fram pluss den tradisjonelle adventsstaken. Kanskje noen servietter og et par duker også.

Skrevet

Jeg er alltid sent ute, men i år skal julegardinene og adventsstakene samt stjerne på plass første advendt.

Skrevet
Ulebrød og ule gardiner, det hørtes bråkete ut... :ler:

Ja det var et hektisk min. før jeg måtte springe til bussen,men sikkeert godt med ulebrød og fint med ulegardiner. :overrasket:

Skrevet

Første jul i egen leilighet, så jeg tenkte å være flink og innføre litt tradisjoner, så tror jeg skal ha adventsstake

Skrevet

Jeg henger opp advendtstjerne i vinduet og utelys på Tujaen på verandaen.

Ellers hang jeg opp sånne stjerneremser med lys i vinduet i går. Litt tidlig, men det er nesten bare jeg som kan se dem og det ble litt vinterstemning av dem :)

Skrevet

Jeg henger opp advendtstjerne i vinduet og utelys på Tujaen på verandaen.

Ellers hang jeg opp sånne stjerneremser med lys i vinduet i går. Litt tidlig, men det er nesten bare jeg som kan se dem og det ble litt vinterstemning av dem :)

Skrevet

Beklager at det kom to ganger. Det var noe tull med PC`n min :sur:

Skrevet

Jeg tar ned adventseska med adventsstake, krans på døra, stjerne til vinduet og 7armet til kjøkkenvinduet, og litt sånn småtteri. Det er så koselig!! Men jeg må vente til imorra...!!

Skrevet

Setter opp adventsstaken, og henger en julestjerne i vinduet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...