Gå til innhold

Brun eller svart enkel kjole i stor størrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som er skriften sier: noen som har sett en brun eller svart enkel kjole i stor størrelse (44-46) som går til knærne og som med rette tilbehøret kan dresse opp og ned?

Skal på julebord og har sett for meg at jeg skal ha en slik kjole med en liten fuskpels over skuldrene, støvletter og diverse smykker nemlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Som er skriften sier: noen som har sett en brun eller svart enkel kjole i stor størrelse (44-46) som går til knærne og som med rette tilbehøret kan dresse opp og ned?

Skal på julebord og har sett for meg at jeg skal ha en slik kjole med en liten fuskpels over skuldrene, støvletter og diverse smykker nemlig :)

Hmmm, skal være overskriften...

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

På hm.com har de en sånn kjole.. Vet de er utsolgt i de minste størrelsene, men mulig det er flere igjen i din?=)

Hvis du går inn på hm.com, så på H&M Rowells Shop, og samme tekst under underskriften, så ser du mange kategorier med klær.. Hvis du går inn på "kjoler" finner du en kul omslagskjole i både svart og brunt! De er kjempefine =) Trykk på alle sammen, for det ligger flere farger under hver enkelt=) Vet ikke om du rekker å få den før julebordet da.. :forvirret: Men da kan du iallfall ha den til en annen gang!

Håper du finner størrelsen din!

Skrevet

Bryter inn i tråden her jeg... Den kjolen maria viser til var jo superfin, akkurat sånn vil jeg ha! Men nå fins den imidlertid kun i mønstrete farge. Noen som har sett kjolen i vanlige hm?

Skrevet

Har du en Wearhouse i nærheten? Jeg kjøpte et sett i brunt, med topp og skjørt, og har tenkt å ha tilbehøret som du nevner.

De er ganske god i str, og jeg tror de går i hvert fall til XL.

Skrevet

Takk for tips, må sjekke ut wearhouse. Noen som vet om hvor det er/ om det er i Oslo?

Skrevet
Takk for tips, må sjekke ut wearhouse. Noen som vet om hvor det er/ om det er i Oslo?

Tror det ligger en på Grønland... Ikke langt unna Den Røde Mølle (restaurant)

Skrevet

Wearhouse er vel også på Alnabru, i bygget ved siden av Toys'r'us.

Skrevet

Og på Strømmen senteret, rett utenfor. Du kan ta toget dit fra Oslo S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...