AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Hvis din partner hadde vært utro, og fortalt deg at det kun handlet om sex og ingen følelser for den han/hun var utro med. Hadde det da vært lettere for deg å tilgi og fortsatt forholdet? Anonymkode: aea00...e12
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Ja det hadde det Anonymkode: 7a8a2...3aa 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvis din partner hadde vært utro, og fortalt deg at det kun handlet om sex og ingen følelser for den han/hun var utro med. Hadde det da vært lettere for deg å tilgi og fortsatt forholdet? Anonymkode: aea00...e12 Nei. Jeg har til dags dato aldri sagt nei til mannen når det gjelder sex. Vi har god, variert sex og jeg lytter til hans behov. Hvis han gikk bak ryggen min for å pule andre i tillegg, ville jeg rett og slett ha gått fra ham, for da er jeg ikke god nok partner. Anonymkode: 5af20...fd1 9
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 Nei. Aldri. Hadde aldri tillgitt. DET hadde vært kroken på døra. Anonymkode: dd33e...8ac 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #5 Skrevet 20. juli 2022 Tja. Her er det avgjørende at han sier ifra. Så lenge vi to faktisk har sex er det utilgivelig å ha sex med noen andre uten å informere meg om det. Da utsetter han meg for helserisiko som jeg ikke har samtykket til. Hvis det virkelig kun handler om sex så kan han komme og fortelle om det i forkant og spørre om det er greit. Da vet han at jeg kommer til å kreve at han bruker kondom og at det vil bli en karanteneperiode hvor jeg ikke vil ha sex med han. Anonymkode: d9c94...f00 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #6 Skrevet 20. juli 2022 At han var villig til å kaste bort forholdet vårt? Kun for å tømme seg? Det forteller meg at forholdet vårt er verdt kun en sædklatt, og da hadde jeg gjort det slutt. Anonymkode: 8a684...bd5 11 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #7 Skrevet 20. juli 2022 Ts her. Grunnen til at jeg spør om dette er at min venninne har blitt bedratt, (jeg tror hun har skrevet om det her inne) da hun var bortreist i over 6 måneder uten at hun og samboeren kunne sees. Han hadde fyllesex to ganger med sin venninne og sier til henne at det ikke betydde noe fordi det var kun sex fordi han har kåt fordi hun var borte fra han. Han angrer og hun har tilgitt han🤨 Anonymkode: aea00...e12 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #8 Skrevet 20. juli 2022 Hvis han angret, hvorfor gjorde han det to ganger? 🙄 Anonymkode: 8a684...bd5 11 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #9 Skrevet 20. juli 2022 Uansett, så er det venninnen din sitt valg, ikke våres. Folk er forskjellige. Jeg ville ikke tilgitt dette. Jeg har svart tidligere i tråden her. Jeg HAR faktisk tilgitt fylla-utroskap før, men så skjedde det igjen....... Det viser litt hvor lett han tar på forpliktelser. Og det er noe av grunnen til at jeg aldri mer kommer til å tilgi utroskap. Anonymkode: 8a684...bd5 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #10 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis din partner hadde vært utro, og fortalt deg at det kun handlet om sex og ingen følelser for den han/hun var utro med. Hadde det da vært lettere for deg å tilgi og fortsatt forholdet? Anonymkode: aea00...e12 Nei. Anonymkode: e5301...1ef 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #11 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hvis han angret, hvorfor gjorde han det to ganger? 🙄 Anonymkode: 8a684...bd5 Svarte at jeg kunne tilgitt tidligere i tråden, men hvis han har gjort det ikke bare en men to ganger er det faktisk noe annet - for da angret han ikke nok etter første gang. Tilgivelse av utroskap kan også gjøre det lettere å gjøre det en gang til selvsagt Anonymkode: 7a8a2...3aa 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #12 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvis han angret, hvorfor gjorde han det to ganger? 🙄 Anonymkode: 8a684...bd5 Han angret når han ble avslørt, men da hadde han visst sagt at han hadde slitt med dårlig samvittighet helt siden utroskapen, men ikke taklet å fortelle det til min venninne. Ts Anonymkode: aea00...e12
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #13 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han angret når han ble avslørt, men da hadde han visst sagt at han hadde slitt med dårlig samvittighet helt siden utroskapen, men ikke taklet å fortelle det til min venninne. Ts Anonymkode: aea00...e12 Dårlig samvittighet og anger er jo omtrent det samme. Men han hadde jo tydeligvis ikke dårlig samvittighet etter første gangen, siden han valgte å være utro enda en gang. Da tenkte han tydeligvis at han hadde gjort noe bra etter første gangen, siden han bestemte seg for å gjøre det én gang til. Anonymkode: 8a684...bd5 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #14 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dårlig samvittighet og anger er jo omtrent det samme. Men han hadde jo tydeligvis ikke dårlig samvittighet etter første gangen, siden han valgte å være utro enda en gang. Da tenkte han tydeligvis at han hadde gjort noe bra etter første gangen, siden han bestemte seg for å gjøre det én gang til. Anonymkode: 8a684...bd5 Han tenkte visst ikke, var bare kåt og damen var med på notene hadde han sagt Ts Anonymkode: aea00...e12
ItchyBitchySpider Skrevet 20. juli 2022 #15 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han tenkte visst ikke, var bare kåt og damen var med på notene hadde han sagt Ts Anonymkode: aea00...e12 Nettopp. Så det eneste han angrer på, er at han ikke var forsiktig nok og ble avslørt. 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #16 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Han tenkte visst ikke, var bare kåt og damen var med på notene hadde han sagt Ts Anonymkode: aea00...e12 Noen tar så lett på sex - kanskje han mener det - at det oppriktig ikke var så stor deal for ham - er det det for deg ts? hvis det egentlig ikke er det (bare prinsippsak) så kan du faktisk let it go.. Men gjøre det klart at det ikke er greit flere ganger Anonymkode: 7a8a2...3aa
ItchyBitchySpider Skrevet 20. juli 2022 #17 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen tar så lett på sex - kanskje han mener det - at det oppriktig ikke var så stor deal for ham - er det det for deg ts? hvis det egentlig ikke er det (bare prinsippsak) så kan du faktisk let it go.. Men gjøre det klart at det ikke er greit flere ganger Anonymkode: 7a8a2...3aa Men vil en som tar så lett på sex med andre evne å være trofast i fremtiden? 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #18 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis din partner hadde vært utro, og fortalt deg at det kun handlet om sex og ingen følelser for den han/hun var utro med. Hadde det da vært lettere for deg å tilgi og fortsatt forholdet? Anonymkode: aea00...e12 Sex får han hjemme, så hvorfor skal det være ok? Anonymkode: 9f95c...23a 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #19 Skrevet 20. juli 2022 ItchyBitchySpider skrev (3 minutter siden): Men vil en som tar så lett på sex med andre evne å være trofast i fremtiden? Kanskje ikke - det er vel litt sånn proof is in the pudding. Slike ting er jo viktig å avklare i begynnelsen av et forhold - hva jeg forventer av deg og motsatt type samtale (ikke det at jeg har hatt det men skjønner at jeg skal ha det i fremtiden) Anonymkode: 7a8a2...3aa
Kenelz Skrevet 20. juli 2022 #20 Skrevet 20. juli 2022 Så han risikerte seg selv og meg kjønnssykdommer, brudd på tillit og rive opp en hel familie.. For en han ikke har følelser for? For litt fitte..? HAHHH!!! NEI. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå