AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Jeg har gått noen fjellturer i det siste, og i går fikk jeg plutselig veldig sterke smerter i begge hoftene. Ilende, gnagende smerter på begge sidene av hoftene. Det er vondt hele tiden, kanskje pittelitt bedre når jeg går eller ligger. Det virker å være muskulære smerter, og jeg lurer på om det kan være en slags betennelse/inflammasjon. Noen som har vært borti dette? Anonymkode: 0ac66...4a1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Det har ikke slått deg da at plutselig innsettende smerter skal konsulteres hos en lege? Ring fastlegekontoret ditt. Anonymkode: b2fb1...4e7 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det har ikke slått deg da at plutselig innsettende smerter skal konsulteres hos en lege? Ring fastlegekontoret ditt. Anonymkode: b2fb1...4e7 Næh, dette kan jeg godt se an litt. Det er ikke bryst- eller magesmerter vi snakker om her, altså. Det er fryktelig vondt, men fornuftig å se an litt til. Smertene kan være borte i morgen, for alt jeg vet. Lurer på om det kan være snakk om overbelastning, rett og slett. Så om noen har erfaringer med dette, tips mottas med takk. Anonymkode: 0ac66...4a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå