NyskjerrigType Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Jeg må ærlig innrømme at jeg er skremt over hvordan mentaliteten til folk er inne her. jeg blir skremt over å se at mennesker bak en anonym bruker klarer å skape så mye usikkerhet, usaklighet, sårer folk og slenger med stygge kommentarer. Jeg føler at det kommer VELDIG mye usannheter frem på grunn av uvitenskapelige folk som kommenterer bare for å få ut en mening om ting, eller bare for å være frekk og stygg med folk som kanskje ikke har det så greit fra før av. Tenk på det før tastaturet deres får varmgang av intens trykking fordi dere skal skjelle ut noen. Det er ikke rart at samfunnet våres blir som det blir tenker jeg når jeg leser så mange stygge, urimelige, frekke og motbydelige svar. Jeg håper med dette innlegget at jeg kan printe det inn i skallen til folk (mest sannsynlig ikke, det er jo håpløst) at dere MÅ TENKE på hva dere SKRIVER. Som vi sier i Forsvaret: TENK-TRYKK-TAL. TA DERE SAMMEN! takk for meg. PS: ble medlem i går, og dette her syntes jeg faktisk er ganske ille.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Ikke bekymre deg så mye - om et par uker så er du sosialisert inn i KG-familien og skriver før du tenker, anonymt vel og merke😉😉 Anonymkode: 92a07...438 4
Gjest Crimson123 Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 (endret) Jeg har lagt merke til det samme som deg, men om de tar det til seg det du skriver, tvilsomt. Endret 20. juli 2022 av Crimson123
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 Med kommentarer som "endelig noen med litt fyll mellom øra", burde du kanskje ta til deg noe av det du skriver selv, TS? Anonymkode: e1eff...ab4 3 1
NyskjerrigType Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Med kommentarer som "endelig noen med litt fyll mellom øra", burde du kanskje ta til deg noe av det du skriver selv, TS? Anonymkode: e1eff...ab4 Jeg vil ikke akkurat påstå at ‘’fyll mellom øra’’ er en del av hat-vokabularet. Det er jo slik for meg at folk som skriver med en intensjon om å svare saklig, eller holder seg til temaet man spørr om har nettvett. Andre kommentarer som blir skrevet kun for å bli skrevet, er i og for seg tullete. Fyll mellom øra kan mantolke som man vil, men de fleste vil vel tolke det som vett/fornuftighet
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #6 Skrevet 20. juli 2022 NyskjerrigType skrev (1 minutt siden): Jeg vil ikke akkurat påstå at ‘’fyll mellom øra’’ er en del av hat-vokabularet. Da kan vi være enige om å være uenige om akkurat det. Jeg anser det som en svært unødvendig kommentar. En kommentar som blir skrevet kun for å bli skrevet, med dine egne ord. Anonymkode: e1eff...ab4 1 1
Måneskinn Skrevet 20. juli 2022 #7 Skrevet 20. juli 2022 Vel, KG er noe for seg selv- det skal man ikke stikke under en stol. Det er veldig mye negativitet her inne, det må man bare lære seg å leve med. Du kan ikke endre andre mennesker. På den annen side, jeg har lært masse av KG og noen ganger får jeg skikkelig god hjelp dersom jeg stiller spørsmål. Jeg finner også fine, konstruktive diskusjoner om forskjellige temaer jeg lærer mye om, så alt i alt er jeg fornøyd med KG. 1 1
NyskjerrigType Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2022 Måneskinn skrev (Akkurat nå): Vel, KG er noe for seg selv- det skal man ikke stikke under en stol. Det er veldig mye negativitet her inne, det må man bare lære seg å leve med. Du kan ikke endre andre mennesker. På den annen side, jeg har lært masse av KG og noen ganger får jeg skikkelig god hjelp dersom jeg stiller spørsmål. Jeg finner også fine, konstruktive diskusjoner om forskjellige temaer jeg lærer mye om, så alt i alt er jeg fornøyd med KG. Jeg er fullstendig enig med deg. Når jeg postet denne var det ikke på vegne av meg, men noen andre TS’er og brukere som virkelig får grillet seg.. skjønner ikke hvordan man kan holde på sånn, men det er nå bare tanken min
Rhodiola Skrevet 20. juli 2022 #9 Skrevet 20. juli 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep og siteringer av slettede innlegg. Rhodiola, adm. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #10 Skrevet 20. juli 2022 Det er mange frekke brukere her inne som ikke er anonyme... også som sårer andre på grunn av misunnelse ol. Grunnen til at jeg er anonym. Anonymkode: 6a0e4...541 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå