AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Hei. Prøver å lufte det her, i tilfelle det er jeg som er på bærtur… Har vært med kjæresten min ca 6 mnd, dvs at vi møttes under Coronaen for ikke så alt for lenge siden. Han hadde før vi møttes både planlagt sommerferie med barna (naturlig nok) og en etterlengtet «guttetur» (det var flere i gjengen hans som opplevde samlivsbrudd under pandemien, så var også avtalt før vi møttes. ) Litt kjedelig at all hans ferie var booket opp, men sånn er det jo når man møter noen. Han var først på ferie med barna, første gang som alenefar på tur og hadde selvfølgelig hendene fulle. Fikk noen snap av han igjennom ukene, men han ringte ikke en eneste gang. Skjønner jo at med 3 barn som krever oppmerksomhet 24/7 så er det vanskelig, selv om det var kiipt for meg. Vi har normalt sett litt kontakt igjennom dagen (snap) og stort sett en god kveldsprat på telefonen om vi ikke møtes. Så kom han hjem og var hjemme et par dager. Vi fikk til en date som var veldig hyggelig, og snakket også om at jeg syntes det var vanskelig når vi hadde så lite kontakt/ikke pratet sammen og han beklaget og forstod, hadde også savnet meg masse men følte aldri han var alene så.. men skulle bli helt annerledes på den neste ferien.. Vel, så har han reist på gutteturen, og har ikke ringt en eneste gang nå heller. Han sender endel snap og vi chatter litt på snap, men han vet at jeg foretrekker å prate 2 min på telefonen fremfor eviglang chatting. Etter en uke ringte jeg han, da var han kort og kald på telefonen og jeg ble vel egentlig bare enda mer lei meg av det. Tenkte kanskje det passet dårlig og han han ville ringe senere på dagen, men nei da… nå har det nesten gått enda en uke og han har ikke ringt. Men bombarderer telefonen min med snapper, kjærlighetserklæringer og gud vet hva. Men kjenner jeg er sikkelig skuffa og trist over at han ikke har ringt en eneste gang. Særlig når han vet jeg synes det er vanskelig når det går mange dager uten at vi «sjekker inn» hos hverandre med å prate sammen og han lovet det ble annerledes på denne turen. Jeg har ikke sagt ett ord om at han ikke har ringt, eller lagd dårlig stemning for jeg vil ikke ødelegge denne turen for han. Så han tror nok alt er tipp-tipp. Nå gruer jeg meg nesten til han kommer tilbake, føler at jeg er mer usikker på følelsene mine og om det er liv laga for dette forholdet. Føler han er en egoistisk dritt og ikke hensyntar mine følelser og behov. Men mulig jeg er drama queen?? Når jeg har vært avgårde på tur med mine venninner harjeg alltid funnet tid til en kort prat. Så mulig han hadde en «gyldig» grunn på tur med barna, men på tur med 4 andre voksne karer klarer man ALLTID å finne tid om man vil… Men dere andre, hvor mye kontakt har dere/forventer dere når partneren er på tur uten dere?? Anonymkode: 91d4e...215 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Han har ikke gjort noe ugreit på tur da? 😕 Guttetur med single kompiser... Det hadde vært min første tanke, men så er jeg litt mistenksom da. Ellers så tenker jeg at dere er i litt ulike faser kanskje? Han har mye annet som krever han i tillegg til kjæresten, du har (fremstår det som) hovedsakelig han. Ja, hadde vært såret om jeg var deg. Litt kontakt er viktig for å signalisere at man tenker på hverandre. Bare for å sjekke inn, det får man til selv hvis det er travelt. Anonymkode: 016e1...236
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han har ikke gjort noe ugreit på tur da? 😕 Guttetur med single kompiser... Det hadde vært min første tanke, men så er jeg litt mistenksom da. Ellers så tenker jeg at dere er i litt ulike faser kanskje? Han har mye annet som krever han i tillegg til kjæresten, du har (fremstår det som) hovedsakelig han. Ja, hadde vært såret om jeg var deg. Litt kontakt er viktig for å signalisere at man tenker på hverandre. Bare for å sjekke inn, det får man til selv hvis det er travelt. Anonymkode: 016e1...236 Hei. Nei, tror ikke han har gjort noe dumt. Det er en litt «nerdete» gjeng og er på en tur der de dyrker en sær hobby/interesse de har. Og de er ganske rolige, opptatt av god mat/vin, men ikke party mennesker. Er heller ikke noe typisk ferie destinasjon de er på. Så egentlig ikke bekymret for det, selv om man aldri vet helt… og han snapper jo alt de gjør, så… Og jeg forstår at de er litt i sin egen «boble», men har ikke lyst til å lage unnskyldinger for han. For han hadde klart å få til en telefon eller to om han hadde villet… Han har jo mer å ta hensyn til i hverdagen (50/50) med 3 barn. Så foreløpig pleier vi forholdet den uken han ikke har barn og snakker sammen på kvelden når de har lagt seg. Han er veldig tilstede for meg når han er hjemme. Jeg har ingen barn, men er nok mer karrierefokusert enn han så jobber mye og har en tidkrevende hobby. Så selv om han er min 1. pri og jeg er hans 2. (etter barna) så fungerer det fint i hverdagen… Anonymkode: 91d4e...215
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 Han er ikke interessert nok eller nok forelska. Da hadde han glatt droppet gutteturen for en ferie med deg i stedet. Dropp han. Anonymkode: 3103c...e77
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #5 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han er ikke interessert nok eller nok forelska. Da hadde han glatt droppet gutteturen for en ferie med deg i stedet. Dropp han. Anonymkode: 3103c...e77 Altså. Denne var planlagt og bestilt før vi i det hele tatt hadde møttes. Så 0 problemer med at han dro, synes det hadde vært verre om han bare ditcha kompisene fordi han traff noen. På samme måte som at jeg ikke har endret på min planlagte jenteferie selv om jeg har møtt han. har hele tiden visst at ferien i år blir slik, og null problem med det. Vet at om vi er sammen neste år så blir det ikke slik. Anonymkode: 91d4e...215 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #6 Skrevet 20. juli 2022 Hvor lenge er han borte på ferie da når du skriver gått enda en uke? Noen dager uten telefon er jo greit, men i ukesvis er jo litt rart. Anonymkode: 4d064...04f 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #7 Skrevet 20. juli 2022 han har nok litt å fortelle deg når han kommer hjem Anonymkode: c0c72...566
Goodtimes Skrevet 20. juli 2022 #8 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Føler han er en egoistisk dritt og ikke hensyntar mine følelser og behov Egoistisk dritt føltes veldig drastisk spør du meg... 🙄 Selv er vi en gjeng på 6 kompiser som reiser på fjellet en gang pr år (1 uke) Alle har dame btw. Damene våre får knapt nok en snap og de har aldri klaget på det. Om vi kommer over en 4G sone så sendes det meldinger før vi går videre, men that's it. 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #9 Skrevet 20. juli 2022 Tror ikke det er lurt å poste dette på "Dump han"-kvinneguiden Anonymkode: 9bedb...d4f 1 1
Goodtimes Skrevet 20. juli 2022 #10 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Han er ikke interessert nok eller nok forelska. Da hadde han glatt droppet gutteturen for en ferie med deg i stedet. Dropp han. Anonymkode: 3103c...e77 Nei, man dropper ikke venner og diverse tradisjoner kun pga et nytt forhold. Denne turen var planlagt! Skulle han virkelig avlyse? 9
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #11 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor lenge er han borte på ferie da når du skriver gått enda en uke? Noen dager uten telefon er jo greit, men i ukesvis er jo litt rart. Anonymkode: 4d064...04f Han har straks vært borte to uker (kommer hjem fredag) Anonymkode: 91d4e...215
Strange Doll Skrevet 20. juli 2022 #12 Skrevet 20. juli 2022 Han sender deg jo masse snaps? Kanskje han syns det er mer komfortabelt å skrive fremfor telefonsamtaler når han er på ferie. Han holder jo kontakten med deg, selv om du syns det er bedre å ringe syns jeg du skal sette pris på at han skriver mye til deg. 20 1
Strange Doll Skrevet 20. juli 2022 #13 Skrevet 20. juli 2022 Goodtimes skrev (2 minutter siden): Nei, man dropper ikke venner og diverse tradisjoner kun pga et nytt forhold. Denne turen var planlagt! Skulle han virkelig avlyse? I følge KG skal han nok droppe alt for et nytt forhold. 🙄
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #14 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hei. Nei, tror ikke han har gjort noe dumt. Det er en litt «nerdete» gjeng og er på en tur der de dyrker en sær hobby/interesse de har. Og de er ganske rolige, opptatt av god mat/vin, men ikke party mennesker. Er heller ikke noe typisk ferie destinasjon de er på. Så egentlig ikke bekymret for det, selv om man aldri vet helt… og han snapper jo alt de gjør, så… Og jeg forstår at de er litt i sin egen «boble», men har ikke lyst til å lage unnskyldinger for han. For han hadde klart å få til en telefon eller to om han hadde villet… Han har jo mer å ta hensyn til i hverdagen (50/50) med 3 barn. Så foreløpig pleier vi forholdet den uken han ikke har barn og snakker sammen på kvelden når de har lagt seg. Han er veldig tilstede for meg når han er hjemme. Jeg har ingen barn, men er nok mer karrierefokusert enn han så jobber mye og har en tidkrevende hobby. Så selv om han er min 1. pri og jeg er hans 2. (etter barna) så fungerer det fint i hverdagen… Anonymkode: 91d4e...215 Det er jo bra da. Bare tenke i de baner siden du nevnte at han virket kald og distansert, og så overstrømmende på meldinger. Håper jeg tar feil selvsagt Høres ut som om det fungerer fint i hverdagen ja. Og, det er jo flest hverdager! Kanskje dere kan planlegge en tur sammen snart? Anonymkode: 016e1...236
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #15 Skrevet 20. juli 2022 Goodtimes skrev (3 minutter siden): Egoistisk dritt føltes veldig drastisk spør du meg... 🙄 Selv er vi en gjeng på 6 kompiser som reiser på fjellet en gang pr år (1 uke) Alle har dame btw. Damene våre får knapt nok en snap og de har aldri klaget på det. Om vi kommer over en 4G sone så sendes det meldinger før vi går videre, men that's it. Men hadde han vært et sted uten dekning så hadde jeg jo skjønt det. Men det er ikke tilfellet her. Og han var veldig tydelig på at det ikke skulle bli som når han var på ferie med barna denne gangen… Anonymkode: 91d4e...215 1
Goodtimes Skrevet 20. juli 2022 #16 Skrevet 20. juli 2022 Strange Doll skrev (1 minutt siden): I følge KG skal han nok droppe alt for et nytt forhold. 🙄 Virker sånn ja. ''Den ultimate guiden om hvordan du kan miste venner på kortest mulig tid''. Snakker av erfaring her, men i mitt forrige forhold, hvor ekskona hadde vært utro osv så hadde jeg heldigvis tatt vare på vennskapet til kompisene mine og den støtten jeg fikk fra dem etter bruddet var virkelig magisk. Venner har du for alltid, så lenge du tar vare på dem.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #17 Skrevet 20. juli 2022 Mulig han ikke er typen til å ringe. Behøver ikke være verre enn som så. Han har jo holdt kontakten skriftlig. Så har dere noe å prate om når han kommer tilbake. Han har sikkert mye å fortelle fra turen! Anonymkode: 95722...96a 2 1
Goodtimes Skrevet 20. juli 2022 #18 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hadde han vært et sted uten dekning så hadde jeg jo skjønt det. Men det er ikke tilfellet her. Og han var veldig tydelig på at det ikke skulle bli som når han var på ferie med barna denne gangen… Anonymkode: 91d4e...215 Hvordan vet du det? Står ikke noe om han er på fjellet eller i syden? 🙂 Om dama mi reiser på jentetur med venninnene sine, så forventer jeg virkelig ikke at hun skal drive å ringe etter meg. Da forventer jeg at hun skal kose seg med folka hun reiser med. Typen til TS overøser henne med snaps og chat. Det er jo gull! 7 2
Strange Doll Skrevet 20. juli 2022 #19 Skrevet 20. juli 2022 Goodtimes skrev (Akkurat nå): Virker sånn ja. ''Den ultimate guiden om hvordan du kan miste venner på kortest mulig tid''. Snakker av erfaring her, men i mitt forrige forhold, hvor ekskona hadde vært utro osv så hadde jeg heldigvis tatt vare på vennskapet til kompisene mine og den støtten jeg fikk fra dem etter bruddet var virkelig magisk. Venner har du for alltid, så lenge du tar vare på dem. Nettopp. Jeg er så lei av å se hvordan folk får «råd» om å droppe venner, droppe tradisjoner, droppe hobbyer fordi kona vil ditt og datt. Iallefall om det er snakk om et relativt nytt forhold. Man må kunne ha et liv utenom forholdet uten at det skal bli drama for hver minste ting.
Goodtimes Skrevet 20. juli 2022 #20 Skrevet 20. juli 2022 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Nettopp. Jeg er så lei av å se hvordan folk får «råd» om å droppe venner, droppe tradisjoner, droppe hobbyer fordi kona vil ditt og datt. Iallefall om det er snakk om et relativt nytt forhold. Man må kunne ha et liv utenom forholdet uten at det skal bli drama for hver minste ting. Så absolutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå