AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Soler du deg toppløs på stranden i Spania? Og gjør du det her hjemme også? Anonymkode: 79653...6ae
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Har akkurat vært i Spania på ferie, og der er et fortsatt mange som går toppløs, også nordmenn. En dag vi lå på stranda kom en gruppe (8-10 stk) norske jenter, seint i tenåra/tidlig 20-åra og la seg ved siden av oss. De startet forsiktig med å løsne på stroppene, men etterhvert kastet en etter en toppen. Ungdommelige flotte og spretne pupper. De begynte drikke litt og hemningene forsvant. De badet og lekte toppløse, og etter noen rusbrus ble det svært underholdende for oss andre når de begynte smøre inn hverandres pupper med solkrem, og laget show ut av det. En kjempedag på stranda, som jeg gjerne vil oppleve igjen. Anonymkode: 79653...6ae
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Har akkurat vært i Spania på ferie, og der er et fortsatt mange som går toppløs, også nordmenn. En dag vi lå på stranda kom en gruppe (8-10 stk) norske jenter, seint i tenåra/tidlig 20-åra og la seg ved siden av oss. De startet forsiktig med å løsne på stroppene, men etterhvert kastet en etter en toppen. Ungdommelige flotte og spretne pupper. De begynte drikke litt og hemningene forsvant. De badet og lekte toppløse, og etter noen rusbrus ble det svært underholdende for oss andre når de begynte smøre inn hverandres pupper med solkrem, og laget show ut av det. En kjempedag på stranda, som jeg gjerne vil oppleve igjen. Anonymkode: 79653...6ae Jeg soler meg bare toppløs hjemme på verandaen. Men synes det er helt fint at andre gjør det - hvor som helst. De damene du beskriver låter ekshibisjonistiske, det er ikke helt min kopp te, men at de er toppløse og gjerne nakne er helt naturlig og ok for min del Anonymkode: f27be...3e8
Kenelz Skrevet 21. juli 2022 #4 Skrevet 21. juli 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Har akkurat vært i Spania på ferie, og der er et fortsatt mange som går toppløs, også nordmenn. En dag vi lå på stranda kom en gruppe (8-10 stk) norske jenter, seint i tenåra/tidlig 20-åra og la seg ved siden av oss. De startet forsiktig med å løsne på stroppene, men etterhvert kastet en etter en toppen. Ungdommelige flotte og spretne pupper. De begynte drikke litt og hemningene forsvant. De badet og lekte toppløse, og etter noen rusbrus ble det svært underholdende for oss andre når de begynte smøre inn hverandres pupper med solkrem, og laget show ut av det. En kjempedag på stranda, som jeg gjerne vil oppleve igjen. Anonymkode: 79653...6ae Kilde: Hollywood Film 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #5 Skrevet 22. juli 2022 13 hours ago, Kenelz said: Kilde: Hollywood Film Nei, kunne gitt deg både tid og sted, men det kan jo være at noen her på forumet oppdager at nettopp deres datter var en av de... Dette skjedde faktisk, og er et godt eksempel på hva som skjer når norske ungdommer reiser til Syden i større grupper. Nå var det ikke snakk om fyll i denne gruppa, men litt knise-brisne så ble det pupp i fri dressur. Anonymkode: 79653...6ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå