Gå til innhold

Ser huden din like ung ut nå i slutten av 20årene som den gjorde i begynnelsen av 20årene dine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler min har begynt å eldes. Ser så stygg ut 

Anonymkode: 0922b...860

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

anti age og 50 solkrem hver dag. ser like ille ut nå som ti år siden. har masse akne

Anonymkode: 994c9...e2d

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men jeg har mørkere hud og det hjelper en del

Anonymkode: b17e6...a15

AnonymBruker
Skrevet

Har vel kanskje en liten rynke mellom øyenbrynene, men usikker på om den kom før jeg fylte 20 🤔. Ellers ingen forskjell, er 30 nå. 

Anonymkode: 3ff48...b0b

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Det var ingen forskjell. Nå er jeg i slutten av 30-årene og har fremdeles få aldringstegn.

Anonymkode: b5048...12e

AnonymBruker
Skrevet

Blir 30 om et par mnd og ser ingen forskjell på min hud ennå, men det kan jo snu når som helst

Anonymkode: f61c0...bef

AnonymBruker
Skrevet

Ja, huden ser ganske lik ut nå som 40 åring som den gjorde da jeg var 20. 

Har ikke rynker, men nå har jeg vært super heldig, for jeg har heller aldri slitt med kviser eller uren hud. 

Anonymkode: fa2c0...eb2

AnonymBruker
Skrevet

På avstand ser jeg nok ganske lik ut nå (31 år) som for 10 år siden. Folk sier uoppfordret at jeg ser en del yngre ut enn jeg er osv, men når jeg studerer meg selv i speilet, så ser jeg jo godt at det har kommet en del tynne og små linjer, som ikke var der for 10 år siden. 

Anonymkode: 71ae2...ced

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, begynte å se forskjell da jeg var nesten 40. Ikke rynker, men ikke like fast liksom.

Anonymkode: a7bb8...205

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk inn på helsekost en gang og da var det en fyr som jobbet der som sa at de som spiste gluten fikk slapp og rynkete hud tidlig. Han selv over langt over 30 og hadde veldig fin hud fordi han ikke rørt gluten. 

Kjenner en mann som sa at håret hans begynte å vokse ut da han var begynte å spise glutenfritt og at huden hans ble friskere. 

Selv gikk jeg ned 15 kg på 3 mnd da jeg begynte å spise glutenfritt. Har alltid hatt fin hud og fint hår, da. 

Anonymkode: d3cd3...612

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Merket ikke noe før jeg nærmet meg 40.

Anonymkode: b0424...5b0

AnonymBruker
Skrevet

Viktig å spise frukt og grønnsaker og drikke nok vann. Og få nok søvn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke helt. Det gjør den hos svært få. Hele kroppen. Men er nesten ikke noen forskjell, men når jeg ser på bilder av meg som 20 så ser jeg jo at det har skjedd forandringer. Men til det positive vil jeg si. Så så rundt ut i 20 årene 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, huden ser ganske lik ut nå som 40 åring som den gjorde da jeg var 20. 

Har ikke rynker, men nå har jeg vært super heldig, for jeg har heller aldri slitt med kviser eller uren hud. 

Ja, begynte å se forskjell da jeg var nesten 40. Ikke rynker, men ikke like fast liksom.

Anonymkode: a7bb8...205

Hva er det dere kaller rynker? Har dere ikke en eneste linje i ansiktet/pannen? Den er helt babyface fortsatt? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Når jeg var 20 år var huden min mye mykere, men vil si den er like fin nå. Blir 30 år i år, har ingen rynker og har glatt og fin hud. Går som regel uten sminke og :) 

AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke kjempestor forskjell på meg, men jeg så det jo. Av klassiske aldringstegn så hadde jeg begynt å få dypere linjer i pannen når jeg hevet øyenbrynene. Noens panner krøller seg mer enn andres på en måte, og min krøllet seg mer da jeg var 30 enn da jeg var 20.

En annen forskjell jeg så i forhold til bilder var at jeg hadde mistet noe glød, og noe valpefett.

Ble vakrere da jeg ble 30 og fikk mer markerte kinnbein og kjevelinje, jeg var søt som yngre også, men rundere i ansiktet, selv om jeg var tynn som en flis. Satt og bladde i gamle bilder med venninner hvor vi klødde oss i hodet på hvordan vi egentlig på en måte så helt like ut, men samtidig mye yngre ut på bildene! Det er ofte disse runde kjakene og mindre tydelig benstrukturi ansiktet som er litt forskjellen fra barn til voksen kvinne, ikke rynker. 

Then Vs Now: Angelina Jolie Unrecognizable Looks | IWMBuzz

Anonymkode: ab2c4...bae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg gikk inn på helsekost en gang og da var det en fyr som jobbet der som sa at de som spiste gluten fikk slapp og rynkete hud tidlig. Han selv over langt over 30 og hadde veldig fin hud fordi han ikke rørt gluten. 

Kjenner en mann som sa at håret hans begynte å vokse ut da han var begynte å spise glutenfritt og at huden hans ble friskere. 

Selv gikk jeg ned 15 kg på 3 mnd da jeg begynte å spise glutenfritt. Har alltid hatt fin hud og fint hår, da. 

Og jeg spiser ofte gluten. En liten hemmelighet; glutenfritt gir ikke bedre hud. 

Anonymkode: 3ff48...b0b

• Liker 2
Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg merket ingen enorm forskjell på den tiden, men har alltid hatt akne og aknearr så mulig de som har hatt perfekt hud merker det mer.

Jeg merket flere endringer da jeg var rundt 35. Da begynte det å komme litt mer rynker og så har det gradvis endret seg nå når jeg har blitt 40. Men vet om de som er yngre enn meg og som har mye mer rynker. Sånne ting er nok ganske individuelt, men man ser helt klart at jeg er en dame på rundt 40. Ikke nødvendigvis på grunn av masse rynker, men har fått litt mer heng, blitt mer markert osv. Huden har blitt mye bedre så jeg er mye mer fornøyd med den nå.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det dere kaller rynker? Har dere ikke en eneste linje i ansiktet/pannen? Den er helt babyface fortsatt? 

Nei, jeg har ingen linjer i ansiktet/panna. Selv ikke når jeg hever øyebryna. 

Hilsen den øverste du siterte. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er snart 40 og har ingen linjer i pannen eller ellers i ansiktet, nei. Kun smilerynkene jeg har hatt siden jeg var barn.

Anonymkode: b5048...12e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...