Gå til innhold

Kviser på ryggen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg håper virkelig noen vil hjelpe meg❤️
vist det er noen der ut som har sletet med kviser på ryggen hva har hjulpet for dere? Jeg vasker den med Cerave når jeg dusjer for å få bort svette og alt av urenheter slit det ikke skal komme. Men jeg får alikavel. Huden min er sensitiv føler jeg og vil ikke ta noe for for syrer eller serum på det. Jeh har heller ikke mulighet for å gå til lege for å få resept på det. Har noen av dere der ute noen tips for noe som hjelper!? Kan også være noe man lager selv hjemme😅!! Hva som helst!!!!! Hjeeelppp

Anonymkode: 2903d...47c

Videoannonse
Annonse
Gjest Dustete
Skrevet

Du vokser ut av det. Slutt å bruk masse gift på huden som ødelegger kroppens egne beskyttelseslager på huden. Fett, fuktighet, alt tas bort av ett middel skapt for å gjøre deg avhengig av den.

AnonymBruker
Skrevet

Men kan det være hormonelle kviser, hvor gammel er du, og har de plutselig oppstått? Er du plaget med kviser i ansiktet?

Eller skyldes de at du ikke får bort balsamen godt nok? Prøv med en silikon fri balsam.  

Syrer og sereum er ikke så farlig, altså :) De kan inneholde milde og naturlige ingredienser. En effektiv og mild ting du kan prøve er tea tree produkter, dusj såpe med dette i kan hjelpe. 

Anonymkode: 831dd...5b3

AnonymBruker
Skrevet

Det går over når du kommer i overgangsalderen.

Anonymkode: 8f521...1e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...