AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Dame i slutten av 40 årene. Føler meg så lite attraktiv. Blek og for mange kilo og alt rundt magen. Flat blek rumpe osv. Er kommer i overgangsalder i tillegg så koker av og til. Føler at alt er galt og over. Ikke i forhold og ikke hatt sex på 2 år. Trist liv. Anonymkode: cd1dc...429 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Mann 40. Se litt rund deg selv, omtrent alle på 40+ er overvektige inkludert meg selv. Du kan ta solarium om fargen plager deg. Har selv vert sammen med ei som var ganske overvektig! Men i mine øyne så var hun meget vakker for "eg" likte henne veldig godt. Der er garantert ein der ute som vil like deg for akkurat den du er ❤️ Anonymkode: 217ae...9f8 6 7 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mann 40. Se litt rund deg selv, omtrent alle på 40+ er overvektige inkludert meg selv. Du kan ta solarium om fargen plager deg. Har selv vert sammen med ei som var ganske overvektig! Men i mine øyne så var hun meget vakker for "eg" likte henne veldig godt. Der er garantert ein der ute som vil like deg for akkurat den du er ❤️ Anonymkode: 217ae...9f8 Ja, det stemmer Anonymkode: 94610...54d 1
ElskerSkinn Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dame i slutten av 40 årene. Føler meg så lite attraktiv. Blek og for mange kilo og alt rundt magen. Flat blek rumpe osv. Er kommer i overgangsalder i tillegg så koker av og til. Føler at alt er galt og over. Ikke i forhold og ikke hatt sex på 2 år. Trist liv. Anonymkode: cd1dc...429 Jeg er helt sikker på at du er ei flott erfaren dame, som kun sliter litt i overgangsalderen. Noe du ikke er alene om..dette går garantert over etterhvert👍 Mann 47 her..har vel aldri vært kåtere før, ganske sjukt egentlig.. 2
Hege q Skrevet 20. juli 2022 #5 Skrevet 20. juli 2022 Ja livet er tøft når det kommer til sånne ting, fordi jeg fant ut at de fleste kun bryr seg kun om utseende og alt, og du føler deg bare dårligere hvis ting ikke går din vei, eller hvis du ikke føler deg din nok 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #6 Skrevet 20. juli 2022 Det er ingenting galt med deg! Annet enn måten du ser på deg selv, og hvordan det forsterker utfordringene. Hva har du selv gjort for å føle deg mer attraktiv eller føle deg bedre? Trimmer du? Ut på tur? Ut av kosebuksa og inn i tights. Det er ingenting galt med litt "junk in the trunk" i treningstøyet. Skikkelig treningstøy strammer opp, og får deg i seg selv til å se bedre ut (siden du selv påpeker dette). Få litt sol på kroppen og ta på sminke. Det er ganske lite som skal til for at man skal føle seg bedre. Anonymkode: d31f4...a47 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #7 Skrevet 20. juli 2022 For de fleste er vekt og trening noe alle kan gjøre noe med mindre man er syk eller har en skade som hindrer deg fra å trene. Gjør noe med det og bestemme seg for å gjøre en livsstilsordning. Er i slutten av 30 årene og har sixpack. Man må bestemme seg. Er kjedelig med strengt kostholdsregime, men for min del spiser jeg veldig strikt i ukedagene og koser meg litt ekstra i helgene. Lever du veldig sundt i ukedagene kan du kose deg litt ekstra i helgene uten å ta helt av🙂 Anonymkode: 8a1d0...ce1 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #8 Skrevet 20. juli 2022 Jeg var førti, feit og ferdig (separert 😂) Starta å trene, la om kosten litt, lasta ned Tinder… nå har jeg ganske bra kropp, ny mann og et mye bedre liv. Tok ikke så lang tid heller (gikk ned -veldig- mange kilo på 8 mnd) Men du må ville det sjøl. Anonymkode: 4ee36...c8f 2 1
feliek54 Skrevet 20. juli 2022 #9 Skrevet 20. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 20.7.2022 den 4.04): Dame i slutten av 40 årene. Føler meg så lite attraktiv. Blek og for mange kilo og alt rundt magen. Flat blek rumpe osv. Er kommer i overgangsalder i tillegg så koker av og til. Føler at alt er galt og over. Ikke i forhold og ikke hatt sex på 2 år. Trist liv. Anonymkode: cd1dc...429 Er nok mange som har det som deg og det er du som kan påvirke det mest. Jeg kunne gjerne hat sex med deg. Og kan forstå deg. Jeg tror det også er mange andre som vil ha deg om du gjør deg synlig for andre. Endret 21. juli 2022 av feliek54 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #10 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Mann 40. Se litt rund deg selv, omtrent alle på 40+ er overvektige inkludert meg selv. Du kan ta solarium om fargen plager deg. Har selv vert sammen med ei som var ganske overvektig! Men i mine øyne så var hun meget vakker for "eg" likte henne veldig godt. Der er garantert ein der ute som vil like deg for akkurat den du er ❤️ Anonymkode: 217ae...9f8 Alle over 40 er overvektige?? Hvor i alle dager bor du? De fleste her er aktive, slanke og trente Anonymkode: f4bae...325 2
Trøndermann Skrevet 21. juli 2022 #11 Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 20.7.2022 den 4.04): Dame i slutten av 40 årene. Føler meg så lite attraktiv. Blek og for mange kilo og alt rundt magen. Flat blek rumpe osv. Er kommer i overgangsalder i tillegg så koker av og til. Føler at alt er galt og over. Ikke i forhold og ikke hatt sex på 2 år. Trist liv. Anonymkode: cd1dc...429 Du vet vel at det er endel av oss menn som setter stor pris på mye å ta i rundt magen på ei dame? Skjønner at det ikke er bare det du tenker pæ her, men ville bare nevne det☺ 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #12 Skrevet 21. juli 2022 Trøndermann skrev (14 timer siden): Du vet vel at det er endel av oss menn som setter stor pris på mye å ta i rundt magen på ei dame? Skjønner at det ikke er bare det du tenker pæ her, men ville bare nevne det☺ Takk. Godt å høres😊 Anonymkode: cd1dc...429 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #13 Skrevet 21. juli 2022 Jeg vil ikke være arogant å si jeg er guds gave til kvinnfolk men jeg har "been around the block" for si det mildt. Min erfaring er at alle kvinner er vakre så lenge de tror på det selv og er ærlige over for seg selv når det kommer til selvtillit og seksualitet. De som ikke er påvirket av patriarkiets "verdier". Elsk deg selv, elsk med deg selv (onaner) og gi faen... Og som en skrev her tidligere, "Der er garantert ein der ute som vil like deg for akkurat den du er ❤️" Anonymkode: 688f1...994 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #14 Skrevet 21. juli 2022 Sånn er det å bli gammel. Det skjer med oss alle. Du kan enten bare suck it up, eller så kan du starte med å gjøre som mange andre her inne å lyve tip deg selv om at gamle damer også er hotte og det er så flott å bli gammel blablabla. Anonymkode: ea828...9af
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #15 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 20.7.2022 den 5.34): Mann 40. Se litt rund deg selv, omtrent alle på 40+ er overvektige inkludert meg selv. Du kan ta solarium om fargen plager deg. Har selv vert sammen med ei som var ganske overvektig! Men i mine øyne så var hun meget vakker for "eg" likte henne veldig godt. Der er garantert ein der ute som vil like deg for akkurat den du er ❤️ Anonymkode: 217ae...9f8 Godt å høre 😊 Anonymkode: cd1dc...429
Voksentoslopar Skrevet 22. juli 2022 #16 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 20.7.2022 den 4.04): Dame i slutten av 40 årene. Føler meg så lite attraktiv. Blek og for mange kilo og alt rundt magen. Flat blek rumpe osv. Er kommer i overgangsalder i tillegg så koker av og til. Føler at alt er galt og over. Ikke i forhold og ikke hatt sex på 2 år. Trist liv. Anonymkode: cd1dc...429 Kjære deg, dette var trist å lese. Opp med blikket og utforsk nye muligheter! Slik skal du ikke tenke. Det er mange i vår alder som har litt ekstra rundt magen, som du sier. Det er verken unaturlig eller uattraktivt, og det er mange for deg der ute! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå