Gå til innhold

Hender det du en sjelden gang dropper tannpussen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller at du først har pusset tennene og så lagt deg, men så stått opp igjen fordi du ble sulten og spist men så ikke giddet å pusse på nytt? 

Anonymkode: f60dd...17f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det har hendt. Er nok ikke noen katastrofe så lenge det bare skjer en sjelden gang i blant 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det skjer ofte.

Anonymkode: 33837...16e

AnonymBruker
Skrevet

Ofte. Slitt og sliter med rutiner på akuratt dette. Alt annet klarer jeg. 

Anonymkode: 7c224...7b2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fortalte tannlegen min at jeg hadde vært dårlig med tannpussen (på grunn av sykdom) så jeg var litt flau, hun sa at hun også hadde skippa tannpuss i løpet av livet 😄 Åpenbart ikke ofte, da! Men det går bra dersom det ikke skjer ofte.

Anonymkode: ccbee...378

AnonymBruker
Skrevet

skipper det ofte om kvelden. 

Anonymkode: 680c7...ac9

AnonymBruker
Skrevet

Tannpuss og tanntråd bruker jeg alltid. Får ikke sove uten. Ligger og tenker på karies som vokser mellom tennene

Anonymkode: 527cb...973

AnonymBruker
Skrevet

Av og til hvis jeg har drukket noe surt før leggetid dropper jeg tannpuss, men skyller med flour for eks. Eller hvis jeg føler meg syk/slapp osv og ikke orker. 

Anonymkode: 0668d...132

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hele tiden. Hvis jeg har en dårlig periode så dropper jeg tannpuss på kvelden. Pusser tennene på morgenen hvis jeg må ut. Alltid like kult når man besøker tannlegen i bedre tider også må man betale for skadene man påførte seg selv i dårlige tider. Heldigvis er tannlegen forståelsesfull

Anonymkode: d6e8e...62a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, hele tiden. Hvis jeg har en dårlig periode så dropper jeg tannpuss på kvelden. Pusser tennene på morgenen hvis jeg må ut. Alltid like kult når man besøker tannlegen i bedre tider også må man betale for skadene man påførte seg selv i dårlige tider. Heldigvis er tannlegen forståelsesfull

Føler'n. Min kjefter da 🫣 Og bergenser i tillegg 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Føler'n. Min kjefter da 🫣 Og bergenser i tillegg 😂

Min gjorde også det før jeg forklarte problemstillingen. Personlig hygiene er noe av det første som forsvinner når man er deprimert, og skyldfølelse og skam vil jo ikke hjelpe på

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Eller at du først har pusset tennene og så lagt deg, men så stått opp igjen fordi du ble sulten og spist men så ikke giddet å pusse på nytt? 

Nei, men det er fordi jeg aldri står opp for å spise. Ta et glass vann, ja, men ikke spise.

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: bda02...0ba

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke gjort det som voksen. Kanskje en gang i løpet av 20 år. 

Anonymkode: e3f75...c56

AnonymBruker
Skrevet

Nei, faktisk ikke. Det har kanskje skjedd 2-3 ganger da jeg var yngre hvis jeg kom hjem fra fest og var så full at jeg ikke gadd eller bare sovna. Men ellers aldri.

Anonymkode: 33c9a...7cd

Skrevet

Nei, aldri. Det har hendt et par ganger at jeg har lagt meg for så å komme på at jeg ikke har pusset. 
Men da står jeg opp igjen og pusser. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2022 den 1.16):

Hvis jeg har hatt migrene og jeg fysisk ikke har klart det. Så det har skjedd.

Skrevet

Det hender, men svært sjeldent. Jeg får veldig lett tannsten på fremsiden av fortennene så jeg må være veldig påpasselig med tannpussen. :tanpuss:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2022 den 1.16):

nei, fordi jeg aldri spiser noe igjen, før frokosten neste morgen...         

Anonymkode: 59735...04e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...