Anonym-bruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Skal fra Paris til flyplassen charles de gaulle. Har funnet ut taxi er den enkelste løsningen. Men så kommer problemet. Jeg gruer meg så til det. Å sitte i en bil med en fremmed. Forstår det er en person som har en jobb å utføre, men kjenner jeg gruer meg likevel. Noen her inne som har tatt taxi der alene? Vil du si det er å regne som trygt?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 Sett deg for all del i baksetet. Altfor mange naive jenter som setter seg i passasjersetet og blir overrasket når sjåføren tar det som en sexinvitasjon. Anonymkode: 0d5cd...6c9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 Jeg kjører kun uber. Da vet jeg ca hvor mye turen skal koste, og kan følge med på kartet. Hvis noe skulle skje så har uber tilgang til logg, og kan se både navn, bilde, bil og registreringsnummer. Jeg kan også dele turen med en venninne hvis det er på kveldstid så kan hun følge turen digitalt og se hvor jeg blir plukket opp og sluppet av. Anonymkode: 21fe5...47d
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 Jeg har tatt mye taxi i Paris. Vært der alene ifm jobb. Tatt taxi til og fra flyplass, fra hotell til restauranter og retur sent på kveld. Adri vært redd. Har til og med sittet foran, når jeg tenker meg om... Har "norsk utseende" blond, blå øyne, om det skulle gjøre meg mer utsatt.. Det har aldri vært noe problem, annet enn at de gjerne vil ha betaling i kontanter Anonymkode: 66289...34f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #5 Skrevet 20. juli 2022 Jeg bruker kun Uber nå, eller den tjenesten de har lokalt, husker ikke hva den heter i frankrike.. Mye tryggere å bestille i app, til fastpris, betale direkte, og de er GPS sporet på alle måter så kan ikke finne på noe tull. Det har blitt stadig mer cowboy-virksomhet de siste årene da næringen er lite regulert i mange land. Før dette tok jeg mye taxi alene på grunn av jobb rundt omkring i Europa. Da forhandsbestilte jeg alltid, eller bestilte via resepsjon. Om jeg en sjelden gang "praiet" en bil hadde jeg først satt meg inn i hvilke(t) selskap som var de mest anerkjente i landet. Anonymkode: ea31b...536 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #6 Skrevet 20. juli 2022 On 7/20/2022 at 12:36 AM, Anonym-bruker said: Skal fra Paris til flyplassen charles de gaulle. Har funnet ut taxi er den enkelste løsningen. Men så kommer problemet. Jeg gruer meg så til det. Å sitte i en bil med en fremmed. Forstår det er en person som har en jobb å utføre, men kjenner jeg gruer meg likevel. Noen her inne som har tatt taxi der alene? Vil du si det er å regne som trygt? Bruk Uber Anonymkode: 3787f...65c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå