Gå til innhold

Vil ikke til bestemor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke til bestemor. Jeg hater det. Det forventes at jeg drar til bestemor i neste uke i flere dager med familie. Hun jo bare sier sårende ting hele tiden og jeg vil ikke bli med. Hun klager på at jeg bruker sminke, sover for lenge, for lite ute, for opptatt av telefonen, at jeg spiser usunt eller spiser for mye. Det er ikke gøy hun klager på meg hele tiden. Det er ingenting og gjøre der og jeg dør av kjedsomhet. 

Hvordan få overtalt familien om å bli hjemme???????!!!!

Mamma sier bare ikke bry deg og prøv å legg bort mobil. At vi kan spille spill, men hallo, det er så kjedelig!!! Det er ikke lett og ikke bry seg og det er jo så kjedelig. Tror egentlig mamma har like lite lyst som meg, men hun sier det bare ikke..... 

Anonymkode: a0b9d...888

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor gammel du er, ts? Om det er sånn at du ikke kan være alene hjemme, så får du heller mote deg opp til å motsi din bestemor. Og så må du huske at hun ikke vil være her for evig, så prøv å finne noe positivt med henne. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan du finne en corona-donor? Evt fake test?

Anonymkode: 0aff8...ffa

AnonymBruker
Skrevet

Mine barns farmor er likedan. Hun klarer alltid å si noe frekt/ negativt til ungdommene mine når de besøker henne. Jeg har dessverre ikke noe råd til deg. Eneste er å pønske ut motargumenter eller noe du kan si når hun er frekk for å sette henne litt på plass. Bare prøv og hold deg saklig 👍

Anonymkode: 2453a...edf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg vil ikke til bestemor. Jeg hater det. Det forventes at jeg drar til bestemor i neste uke i flere dager med familie. Hun jo bare sier sårende ting hele tiden og jeg vil ikke bli med. Hun klager på at jeg bruker sminke, sover for lenge, for lite ute, for opptatt av telefonen, at jeg spiser usunt eller spiser for mye. Det er ikke gøy hun klager på meg hele tiden. Det er ingenting og gjøre der og jeg dør av kjedsomhet. 

Hvordan få overtalt familien om å bli hjemme???????!!!!

Mamma sier bare ikke bry deg og prøv å legg bort mobil. At vi kan spille spill, men hallo, det er så kjedelig!!! Det er ikke lett og ikke bry seg og det er jo så kjedelig. Tror egentlig mamma har like lite lyst som meg, men hun sier det bare ikke..... 

Anonymkode: a0b9d...888

Vær ærlig. Si det som det er. Lg hjelper det ikke så si det til bestemor. At det ikke er gøy når hun klager på alt hele tiden. Enkelte eldre klager på alt hele tiden og det kan bli slitsomt i lengden. 

Anonymkode: 41560...e3f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mine barns farmor er likedan. Hun klarer alltid å si noe frekt/ negativt til ungdommene mine når de besøker henne. Jeg har dessverre ikke noe råd til deg. Eneste er å pønske ut motargumenter eller noe du kan si når hun er frekk for å sette henne litt på plass. Bare prøv og hold deg saklig 👍

Anonymkode: 2453a...edf

problemet er at sånne mennesker også har en slags "offer-mentalitet" hvor dem umiddelbart blir hysteriske ved den aller minste form for "konfrontasjon" og da kan det fort bli tråd-starter som blir anklaget for å være "slem" og så videre. 

Anonymkode: ed7d7...950

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...