AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Jeg elsker underholdende menn, men hvor befinner de seg? Type, hvilke yrker finner man dem? Menn som tør å lage liv, og som ikke blir helt bajaser heller. Noenlunde sofistikerte. Er så lei av å underholde selv, fint å bli underholdt selv for en gangs skyld. 😃 Anonymkode: 2526a...a93
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 Du kan finne de å Tinder f.eks. De er ofte selgere eller Key Account Managere. kan også være bartendere.. Anonymkode: 3500e...929
Johnny Bravo Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg elsker underholdende menn, men hvor befinner de seg? Type, hvilke yrker finner man dem? Menn som tør å lage liv, og som ikke blir helt bajaser heller. Noenlunde sofistikerte. Er så lei av å underholde selv, fint å bli underholdt selv for en gangs skyld. 😃 Anonymkode: 2526a...a93 Kom da, skal jeg spille en romantisk melodi med armhulen🥰.. for mer unnderholdning kan jeg medele at jeg også er en heftig slange sjarmør..forbehold om at kurven ligger i fanget😋
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 Jeg har en mann som er veldig underholdende i sosiale lag. Han er likevel ikke en utømmelig kilde til underholdning på hjemmebane. Tror det er veldig vanlig. Anonymkode: c4407...bdf
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #5 Skrevet 20. juli 2022 Menn som er midtpunkt og forsamlingens underholder er veldig populære. Så du må vel først og fremst være attraktiv nok til å utkonkurrere de andre damene som vil ha dem Anonymkode: f8a0b...4a4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå