Gå til innhold

Underholdende menn - hvor finner man dem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker underholdende menn, men hvor befinner de seg? Type, hvilke yrker finner man dem? Menn som tør å lage liv, og som ikke blir helt bajaser heller. Noenlunde sofistikerte. 

Er så lei av å underholde selv, fint å bli underholdt selv for en gangs skyld. 😃

Anonymkode: 2526a...a93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan finne de å Tinder f.eks. De er ofte selgere eller Key Account Managere. kan også være bartendere..

Anonymkode: 3500e...929

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg elsker underholdende menn, men hvor befinner de seg? Type, hvilke yrker finner man dem? Menn som tør å lage liv, og som ikke blir helt bajaser heller. Noenlunde sofistikerte. 

Er så lei av å underholde selv, fint å bli underholdt selv for en gangs skyld. 😃

Anonymkode: 2526a...a93

Kom da, skal jeg spille en romantisk melodi med armhulen🥰.. for mer unnderholdning  kan jeg medele at jeg også er en heftig slange sjarmør..forbehold om at kurven ligger i fanget😋

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en mann som er veldig underholdende i sosiale lag. Han er likevel ikke en utømmelig kilde til underholdning på hjemmebane. Tror det er veldig vanlig. 

Anonymkode: c4407...bdf

AnonymBruker
Skrevet

Menn som er midtpunkt og forsamlingens underholder er veldig populære. Så du må vel først og fremst være attraktiv nok til å utkonkurrere de andre damene som vil ha dem 

Anonymkode: f8a0b...4a4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...