NyskjerrigType Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Hei! Jeg er splætt ny på denne plattformen her😂🤞 tenkte jeg bare skulle dra i gang en liten ‘’bli kjent’’ tråd, hvis noen er interessert i det? No pun intended altså. jeg starter! Ung mann på 24 år, jobber som blandemester/blandeoperatør (ansvarlig for produksjon av ferdigbetong), eget hus som jeg kjøpte på øvelse i militæret (pruta så fælt at vedkommende ringte å ba meg rette rifla mot planeten), småbarnspaps, det man kaller ‘’deltids bonde, ‘’ Når-jeg-har-tid-jeger’’, svartkrutt-skytter, aldeles grei hobbymekaniker og en liten sleiv aktiv på morro-fronten (slask&dask) Hvordan er dere, fine folk? håper vi kan dra i gang en bra tråd😆 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 Lykke til med sexannonsen din. Anonymkode: 46b63...219 1
Kenelz Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 Bli kjent med KG - Vi anklager hverandre for å være nettroll - Det finnes uendelig mange trolle tråd/innlegg her inne fordi folk kjeder seg og vil skape reaksjoner - Fleste av KG-brukere velger å være anonym for å ikke bli gjenkjent, stalket og plaget - Folk misbruker anonym funksjonen sånn de kan spy ut kommentarer uten å bli sporet tilbake på i senere tid Eksempel: 5 minutter siden, AnonymBruker said: Lykke til med sexannonsen din. Anonymkode: 46b63...219 - KG oppfordrer hverandre å slå opp med partner så fort hen er utro, frekk eller liker å sove lengre på morningene - KG liker å klage over naboer, stemødre, Svigerforeldre, venner og bekjente - KG mener man er en dritt dårlig mor dersom man lar 2 åringen se på tv - KG mener de som liker Egon mat ikke er verdt å bli kjent med - Det finnes bare 1 riktig svar 4 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 Det er litt forskjellig som trekker hit, etter at nakenprat ble lagt ned. Anonymkode: d33cc...242 1 1
Maestro Skrevet 19. juli 2022 #5 Skrevet 19. juli 2022 Kenelz skrev (16 minutter siden): Bli kjent med KG - Vi anklager hverandre for å være nettroll - Det finnes uendelig mange trolle tråd/innlegg her inne fordi folk kjeder seg og vil skape reaksjoner - Fleste av KG-brukere velger å være anonym for å ikke bli gjenkjent, stalket og plaget - Folk misbruker anonym funksjonen sånn de kan spy ut kommentarer uten å bli sporet tilbake på i senere tid Eksempel: - KG oppfordrer hverandre å slå opp med partner så fort hen er utro, frekk eller liker å sove lengre på morningene - KG liker å klage over naboer, stemødre, Svigerforeldre, venner og bekjente - KG mener man er en dritt dårlig mor dersom man lar 2 åringen se på tv - KG mener de som liker Egon mat ikke er verdt å bli kjent med - Det finnes bare 1 riktig svar Heelt sant 😂😂👌🏻 Ikke noe er godt nok for KG👀🙄 1 1
NyskjerrigType Skrevet 19. juli 2022 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Lykke til med sexannonsen din. Anonymkode: 46b63...219 Som du kanskje ser så er ikke dette en sex annonse. 1
NyskjerrigType Skrevet 19. juli 2022 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Lykke til med sexannonsen din. Anonymkode: Endret 19. juli 2022 av NyskjerrigType
NyskjerrigType Skrevet 19. juli 2022 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det er litt forskjellig som trekker hit, etter at nakenprat ble lagt ned. Anonymkode: d33cc...242 Det ble vel oppsettet en erstatning for den gruppen vel? De trekker vel dit da🤞 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #9 Skrevet 19. juli 2022 Velkommen🤗 å lykke til🫢🫣 (anbefaler deg å bruke anonymknappen flittig, her kan og vil alt bli brukt mot deg!) Anonymkode: 77837...4c0 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #10 Skrevet 20. juli 2022 32 minutter siden, AnonymBruker said: Velkommen🤗 å lykke til🫢🫣 (anbefaler deg å bruke anonymknappen flittig, her kan og vil alt bli brukt mot deg!) Anonymkode: 77837...4c0 Får jo ikke inn de PM'ene han vil hvis han poster som annonym. Da er jo hele poenget med kontaktannonsen borte. Anonymkode: 46b63...219 1 1
NyskjerrigType Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #11 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Velkommen🤗 å lykke til🫢🫣 (anbefaler deg å bruke anonymknappen flittig, her kan og vil alt bli brukt mot deg!) Anonymkode: 77837...4c0 Tusen takk skal du ha!☺️ Jeg trenger ikke være anonym, for jeg er jo anonym uansett 😀 hvis det er noen her som vil lage kvalme, så kjør på for min del. Jeg har bedre ting å gjøre enn å ta opp en diskusjon mot noen som føler de har noe mot meg😂 denne tråden var kun for å få i gang litt historier, hva folk driver med, hva slags type interesser dere har på fritid etc☺️ Som sagt så er jeg er ny, og var ikke helt klar over at dette kom ut på temaet ‘’Seksualitet’’! Dette er min feil, jeg burde tatt på meg lesebriller😇
NyskjerrigType Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #12 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Får jo ikke inn de PM'ene han vil hvis han poster som annonym. Da er jo hele poenget med kontaktannonsen borte. Anonymkode: 46b63...219 Jeg er ikke interessert i PM. Målet mitt var at folk kommenterte her hva de for eksempel driver med til vanlig (jobb, hobby, interesser etc) Jeg skjønner nå at jeg selvfølgelig postet denne på feil ‘’gruppe’’, da denne tydeligvis heter seksualitet🤞 Som sagt, jeg er ny her. Skjønner ikke alt enda 🥳
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #13 Skrevet 20. juli 2022 NyskjerrigType skrev (6 timer siden): Som du kanskje ser så er ikke dette en sex annonse. Du har valgt å skrive i underforumet «sexualitet». Ergo dette er en slags for form sexanonse. Det finnes andre underforum for de som søker venner eller ønsker å skravle. Anonymkode: 22014...f0f 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #14 Skrevet 20. juli 2022 3 minutter siden, NyskjerrigType said: Jeg er ikke interessert i PM. Målet mitt var at folk kommenterte her hva de for eksempel driver med til vanlig (jobb, hobby, interesser etc) Jeg skjønner nå at jeg selvfølgelig postet denne på feil ‘’gruppe’’, da denne tydeligvis heter seksualitet🤞 Som sagt, jeg er ny her. Skjønner ikke alt enda 🥳 Åja, ops liksom, du hadde egentlig tenkt å poste i "vennskap og sosiale relasjoner"? Det tror jeg så gjerne Anonymkode: d5738...859 1
NyskjerrigType Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #15 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har valgt å skrive i underforumet «sexualitet». Ergo dette er en slags for form sexanonse. Det finnes andre underforum for de som søker venner eller ønsker å skravle. Anonymkode: 22014...f0f Jeg repeterer meg selv, igjen. Jeg fikk ikke med meg at jeg postet denne under seksualitet. Er det virkelig så ille altså? Ærlig talt😂 Må ikke skje mye innpå her ettersom man blir hengt på veggen for å gjøre en feil som praktisk talt er helt ufarlig
NyskjerrigType Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #16 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Åja, ops liksom, du hadde egentlig tenkt å poste i "vennskap og sosiale relasjoner"? Det tror jeg så gjerne Anonymkode: d5738...859 Jepp! Dette er IKKE sexannonse😅
Gjest Dustete Skrevet 20. juli 2022 #17 Skrevet 20. juli 2022 4 minutter siden, NyskjerrigType said: Jeg er ikke interessert i PM. Målet mitt var at folk kommenterte her hva de for eksempel driver med til vanlig (jobb, hobby, interesser etc) Jeg skjønner nå at jeg selvfølgelig postet denne på feil ‘’gruppe’’, da denne tydeligvis heter seksualitet🤞 Som sagt, jeg er ny her. Skjønner ikke alt enda 🥳 Ja det er fryktelig vanskelig å forstå seg på dette forumets meget kontroversielle og kompliserte oppbygging, langt LANGT ifra hvordan nakenprat var, liksom i "mann søker mann" så finnes det ingen kvinner, også så mye lettere å bare late som man ikke leste alt i sexualforumet først.
NyskjerrigType Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #19 Skrevet 20. juli 2022 Dustete skrev (4 minutter siden): Ja det er fryktelig vanskelig å forstå seg på dette forumets meget kontroversielle og kompliserte oppbygging, langt LANGT ifra hvordan nakenprat var, liksom i "mann søker mann" så finnes det ingen kvinner, også så mye lettere å bare late som man ikke leste alt i sexualforumet først. Til informasjon, så har jeg aldri vært på den siden ☺️ Ha en fin dag!
NyskjerrigType Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #20 Skrevet 20. juli 2022 Dustete skrev (4 minutter siden): Velkommen til bli hengt ut tråd 😅 Takk🤩 bring it! Det blir kakling og fjør som spruter når reven kommer inn i hønsehuset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå