Gå til innhold

Hender det flyet lander før oppsatt tid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, Anonym-bruker said:

Jeg har buisness class billett så i Paris kom kofferten min nesten med en gang. Flydd mange ganger Paris- Oslo, så vet hvor jeg skal gå

Har du insjekket bagasje så kan du bare glemme det toget, og selv om du har priority bagasje så kommer ikke den før andres bagasje, det betyr at du har priority for å få med bagasjen

Anonymkode: 5f1a4...9ae

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En ide er å gå på flightradar, så kan du søke opp akkurat den ruta og se statistikk over hvor mye før eller etter tiden den pleier å lande. Gjorde nettopp det samme med en avgang jeg skal ta, og den landet mellom 7 og 30 minutter før tiden alle dager siste uke. Men det er selvsagt ingen garanti for at det skjer på akkurat min flight. Og selv 30 minutter kan bli snaut hvis man skal rekke et bestemt tog. 

Anonymkode: ada50...932

AnonymBruker
Skrevet

Du kommer ikke til å rekke det toget. Fly lander ofte 10-15 minutter før tiden, men du rekker ikke toget på så lite. Jeg har vært med på at et fly landet nesten en halv time før tiden, men da ble vi sittende inne i flyet siden gaten ikke var ledig. Så det hjalp ikke noe å lande tidlig! 

Anonymkode: 28ed0...183

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...