Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
berber skrev (11 timer siden):

det føles som hver jævla tråd og innlegg er skrevet av samme person for faen. fjern anonym funksjon, jævla jævler

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er det virkelig så vanskelig å skille mellom AB kodene?.

Anonymkode: f17a9...cff

Hulderen skrev (14 minutter siden):

Det er bare innen samme tråd at en bruker har samme ABkode. I ny tråd får alle nye koder. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er fullstendig klar over det og ser heller ikke problemet.

TS klaget på at hver tråd ser ut til å være skrevet av samme bruker. Du svarte at det ikke er vanskelig å skille AB-kodene. TS kan ikke bruke AB-kodene til å skille mellom tråder, det er jo hele poenget til TS.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er det virkelig så vanskelig å skille mellom AB kodene?.

Det kan være det, ja, og anonymiteten kunne godt vært løst på en bedre måte, f.eks. ved at hver AB-kode pr. tråd fikk generert et eget profilbilde (type geometriske mønstre og slikt). 

Men jeg håper virkelig at AB-funksjonen beholdes. Det finnes mange andre grunner til å bruke den enn trolling og at man oppgir supersensitive opplysninger. Det er bare å kikke gjennom en av de tusen andre trådene om temaet, så finner man grunner i bøtter og spann. 

Anonymkode: 6e7f9...58e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
berber skrev (11 timer siden):

det føles som hver jævla tråd og innlegg er skrevet av samme person for faen. fjern anonym funksjon, jævla jævler

Uenig! Bedre å gjøre som Jodel, å fjerne muligheten for å ha brukernavn!

Anonymkode: 50829...f0e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor stanse der. Hvorfor ikke fjerne alle brukerkontoer og kun la folk som logger inn med BankID skrive innlegg her under fullt navn.

Anonymkode: b0251...a34

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor stanse der. Hvorfor ikke fjerne alle brukerkontoer og kun la folk som logger inn med BankID skrive innlegg her under fullt navn.

Anonymkode: b0251...a34

🤣

Anonymkode: 73088...0be

Skrevet
Adobyen skrev (2 timer siden):

Det virker som om det er dette den brukes til. Hver dag, utrolig stygge innlegg, hets og dritt om dumme kvinner som sprer bena og popper ut unger hun ikke har råd til, om overvektige, eldre, fattigfolk og uføre.  Det er så stygge ting at vedkommende burde kastes på hodet og ræven ut av forumet.

Hver gang denne diskusjonen kommer opp, så dukker trollene opp for å forsvare seg. De later som at de bare bruker funksjonen til sensitive og avslørende innlegg.

Jepp dette her ☝️👍

AnonymBruker
Skrevet

dersom Anonym Bruker faktisk kommer med hets, eller andre forferdelige kommentarer, så kan dere vær så god å rapportere alle sånne ting direkte til moderator / administrator her på forumet. Nøyaktig det samme kan man gjøre, uansett om folk skriver under fullt brukernavn eller ikke. 

men jeg er selvfølgelig villig til å vedde på at alle disse sutrekoppene som klager over Anonym Bruker-funksjonen, ikke liker at folk er uenige med dem og i tillegg har LAAANGT bedre argumenter for deres egen sak. Dermed klarer dere ikke lenger argumentere mot dem, og begynner å sutre og klage på grunn av Anonym Bruker-funksjonen i steden.

:bolledeig: 

Anonymkode: f6935...815

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ser absolutt en fordel med AB funksjon , men misbruket av denne forsøpler hele dette forumet. Det er totalt uaktuelt for meg å starte tråder, jeg gidder ikke ha 70- 80% søppel- svar. 

Det er vel en av grunnene til at jeg er marginalt her inne. For mange idioter bak anonym- knappen. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

dersom Anonym Bruker faktisk kommer med hets, eller andre forferdelige kommentarer, så kan dere vær så god å rapportere alle sånne ting direkte til moderator / administrator her på forumet. Nøyaktig det samme kan man gjøre, uansett om folk skriver under fullt brukernavn eller ikke. 

men jeg er selvfølgelig villig til å vedde på at alle disse sutrekoppene som klager over Anonym Bruker-funksjonen, ikke liker at folk er uenige med dem og i tillegg har LAAANGT bedre argumenter for deres egen sak. Dermed klarer dere ikke lenger argumentere mot dem, og begynner å sutre og klage på grunn av Anonym Bruker-funksjonen i steden.

:bolledeig: 

Jeg tror knapt jeg har lest et eneste saklig, bra innlegg fra AB. Med unntak av dem som åpenbart skriver om personlig ting. 

Debattinnlegg og meninger er aldri gode. Og ditt innlegg skiller seg dessverre ikke ut. 

• Hjerte 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Athena Catalina skrev (4 timer siden):

Så lenge anonym funksjonen ikke misbrukes, til å drive  med hets, personangrep osv. Ser jeg ikke problemet.

Det er nettopp det den gjør. Det er slitsomt å føle seg forfulgt og hetset og påmint om andre tråder man har svart i hele tiden. Nytter lite å rapportere har jeg merket meg. Ofte blir ikke personhets fjernet heller ,eller diskusjon om brukere, som jo nettopp ikke er lov. Har en del stalkere  her inne. Det bør settes bedre fokus på anonyme brukere hetsmetoder her inne, og få  det raskt fjernet. Merker at jeg som poster med brukernavn, fristes til å poste som anonym heretter, nettopp pga anonyme brukere som misbruker funksjonen. Er jo en grunn til at kvinneguiden nesten bare består av anonyme postere nå. Før postet nesten alle med brukernavn.

Skrevet
Mysticgirl skrev (1 minutt siden):

Det er nettopp det den gjør. Det er slitsomt å føle seg forfulgt og hetset og påmint om andre tråder man har svart i hele tiden. Nytter lite å rapportere har jeg merket meg. Ofte blir ikke personhets fjernet heller ,eller diskusjon om brukere, som jo nettopp ikke er lov. Har en del stalkere  her inne. Det bør settes bedre fokus på anonyme brukere hetsmetoder her inne, og få  det raskt fjernet. Merker at jeg som poster med brukernavn, fristes til å poste som anonym heretter, nettopp pga anonyme brukere som misbruker funksjonen. Er jo en grunn til at kvinneguiden nesten bare består av anonyme postere nå. Før postet nesten alle med brukernavn.

Jepp.☝️👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

hva med å pelle dere vekk fra hele Kvinneguiden, hvis det virkelig er så "forferdelig" for dere å sitte her?? 

0g så kan dere heller besøke andre debatt-forum, som ikke har denne funksjonen i det hele tatt. 

Dette er vel Norges største diskusjonsforum. 

AnonymBruker
Skrevet
Athena Catalina skrev (10 timer siden):

Så lenge anonym funksjonen ikke misbrukes, til å drive  med hets, personangrep osv. Ser jeg ikke problemet.

Alle ER jo anonyme her inne enten de har nick eller inne. Jeg skriver sjeldent med nick fordi jeg har ikke behov for å markere meg. Her inne er det noen som snakker om sak, også er det noen som prøver å være personligheter (og kanskje noen de egentlig ikke er) og jeg synes det siste er helt uinteressant. For min del kunne alle ha posta som anonym for å slippe det 

Anonymkode: e0431...83c

AnonymBruker
Skrevet
Sam Jones skrev (12 timer siden):

Jeg tror knapt jeg har lest et eneste saklig, bra innlegg fra AB. Med unntak av dem som åpenbart skriver om personlig ting. 

Debattinnlegg og meninger er aldri gode. Og ditt innlegg skiller seg dessverre ikke ut. 

Da kan du ikke ha oppholdt deg her mye, jeg ser at du opplyser å være her marginalt.

Jeg leser hver gang jeg er innom svært gode poster skrevet av AB-er. Selvsagt leser jeg også mindre bra poster, og de som skriver regelrett ufine innlegg. Nøyaktig det samme gjelder for de som skriver under nick. Det er jammen ikke bare gullkorn der heller, for å si det mildt.

Noen har lite å gjøre, i tillegg til at de tar seg selv i overkant høytidelig, og klagingen over bruken av den fullt tillatte funksjonen repeteres til det kjedsommelige, måned etter måned. Rapporter heller innleggene dere mener strider mot regelverket, eller blir det for vanskelig? Handler det mye om at dere blir motsagt i en debatt, og det tåles ikke?

Anonymkode: 63c6a...821

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da kan du ikke ha oppholdt deg her mye, jeg ser at du opplyser å være her marginalt.

Jeg leser hver gang jeg er innom svært gode poster skrevet av AB-er. Selvsagt leser jeg også mindre bra poster, og de som skriver regelrett ufine innlegg. Nøyaktig det samme gjelder for de som skriver under nick. Det er jammen ikke bare gullkorn der heller, for å si det mildt.

Noen har lite å gjøre, i tillegg til at de tar seg selv i overkant høytidelig, og klagingen over bruken av den fullt tillatte funksjonen repeteres til det kjedsommelige, måned etter måned. Rapporter heller innleggene dere mener strider mot regelverket, eller blir det for vanskelig? Handler det mye om at dere blir motsagt i en debatt, og det tåles ikke?

Anonymkode: 63c6a...821

Det er ikke vanskelig å rapportere. Det bare hjelper ikke en dritt. 

AnonymBruker
Skrevet

Here we go again..

Etter 14 år her inne, hvorav 10 år med AB funksjonen, og 5 år etter at jeg selv ble AB, her det vel hundrede tråden i rekken skrevet av en ny bruker, der andre nye brukere hiver seg på, met 1-2 hederlige unntak blant traverne.

- Uten AB ville jeg blitt gjenkjent. Jeg har gjenkjent tre stykker. Ikke basert på at barna er 2, 4 og de bor i Oslo, og trener Yoga. Men at hun langtidssteker ribba dagen før + en serieanbefaling. Et-par tråder til, så får du det bekreftet, og kan lese alle 5000 meninger personen har delt her inne. Ikke noe jeg ønsker å vite om svigerinna, eller kollegaen. 

- Uten AB funksjonen ville forumet vært dødt.

- Om man har vært her inne en stund ser man at noen av de mest ufyselige personene, samt største trollene, skriver under brukernavn. Noen faste, men veldig mange nyopprettete. 

Anonymkode: 9819b...5b6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...