Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det føles som hver jævla tråd og innlegg er skrevet av samme person for faen. fjern anonym funksjon, jævla jævler

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
berber skrev (5 minutter siden):

det føles som hver jævla tråd og innlegg er skrevet av samme person for faen. fjern anonym funksjon, jævla jævler

Nei :)

Anonymkode: e55d3...04e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei, da mister de nok mange brukere😅

Anonymkode: 1684b...604

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan nok ikke det, men slå ned på misbruk. Det er kanskje fem prosent av disse innleggene som med god grunn postes med AB. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Da må du først legge tråden der den hører hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

hva med å pelle dere vekk fra hele Kvinneguiden, hvis det virkelig er så "forferdelig" for dere å sitte her?? 

0g så kan dere heller besøke andre debatt-forum, som ikke har denne funksjonen i det hele tatt. 

Anonymkode: f6935...815

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

hva med å pelle dere vekk fra hele Kvinneguiden, hvis det virkelig er så "forferdelig" for dere å sitte her?? 

0g så kan dere heller besøke andre debatt-forum, som ikke har denne funksjonen i det hele tatt. 

Anonymkode: f6935...815

enig med denne

Anonymkode: 3cd39...a61

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Så lenge anonym funksjonen ikke misbrukes, til å drive  med hets, personangrep osv. Ser jeg ikke problemet.

Skrevet
berber skrev (10 timer siden):

Enig!!☝️👍

AnonymBruker
Skrevet
berber skrev (11 timer siden):

Entern skrev (3 minutter siden):

Enig!!☝️👍

Er det virkelig så vanskelig å skille mellom AB kodene?.

Anonymkode: f17a9...cff

• Liker 4
Skrevet

Ser det kan være en fordel med AB i en forum, tenker da helserelaterte og familie og samliv, men det er en del av forumene hvor det strengt tatt ikke burde være nødvendig med AB postere.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det virkelig så vanskelig å skille mellom AB kodene?.

Det er bare innen samme tråd at en bruker har samme ABkode. I ny tråd får alle nye koder. 

• Liker 2
Skrevet

Hadde bare endt opp med at folk laget en haug med nye brukere fordi de ikke ville bli gjenkjent. 

• Liker 2
Skrevet
M71 skrev (1 minutt siden):

Ser det kan være en fordel med AB i en forum, tenker da helserelaterte og familie og samliv, men det er en del av forumene hvor det strengt tatt ikke burde være nødvendig med AB postere.

Ja jeg ser også behovet for AB i de sakene der.

Gjest Athena Catalina
Skrevet
Entern skrev (8 minutter siden):

Enig!!☝️👍

Jeg har flere ganger trodd jeg har svart TS, men så ser jeg etterpå at det er en annen anonym kode, det er irriterende. 

Skrevet
Athena Catalina skrev (1 minutt siden):

Jeg har flere ganger trodd jeg har svart TS, men så ser jeg etterpå at det er en annen anonym kode, det er irriterende. 

Ja det er veldig vanlig.

Gjest Adobyen
Skrevet (endret)
Athena Catalina skrev (56 minutter siden):

Så lenge anonym funksjonen ikke misbrukes, til å drive  med hets, personangrep osv. Ser jeg ikke problemet.

Det virker som om det er dette den brukes til. Hver dag, utrolig stygge innlegg, hets og dritt om dumme kvinner som sprer bena og popper ut unger hun ikke har råd til, om overvektige, eldre, fattigfolk og uføre.  Det er så stygge ting at vedkommende burde kastes på hodet og ræven ut av forumet.

Hver gang denne diskusjonen kommer opp, så dukker trollene opp for å forsvare seg. De later som at de bare bruker funksjonen til sensitive og avslørende innlegg.

Endret av Adobyen
AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (9 minutter siden):

Det er bare innen samme tråd at en bruker har samme ABkode. I ny tråd får alle nye koder. 

Er fullstendig klar over det og ser heller ikke problemet.

• Liker 3
Skrevet

Trengs ikke fjernes helt, men kan godt begrenses betydelig og misbruk slås hardere ned på.

Dette er foreslått flere ganger men KG vil ikke. Noe jeg mener reduserer kvaliteten på forumet betraktelig.

• Liker 2
Skrevet
Adobyen skrev (1 minutt siden):

Det virker som om det den brukes til. Hver dag, utrolig stygge innlegg, hets og dritt.

Ja AB er en gavepakke til troll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...