Gå til innhold

Er kvinner på 55 år ferdig med sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tviler på det er så mange kvinner på  55 + som er på KG så tilbakemeldingene er nok ikkje så veldi relevante i forhold til den gruppen  kvinner. 

Anonymkode: f7dbb...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 20.7.2022 den 7.22):

Tjaaa, de mener nok selv at de ikke er ferdige med sex...

Men kvinner på den alderen er uaktuelle for menn i alle aldere...

Vi vil knulle ungt!!!

Anonymkode: 0d407...8be

Ja, alle par der begge er over 55 lever i sølibat. Når hun fyller 55, opphører sexlivet av seg selv, og det eneste de gjør sammen er å se på lineær-TV og løse kryssord.

Sånn er det bare.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

59 år, og sex er bedre enn noengang

Anonymkode: 1eb6f...489

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er nok mer individuelt enn alder som avgjør. Hater sex selv, så jeg er ferdig.

- K34

Anonymkode: a7046...2d6

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.7.2022 den 8.21):

Jeg håper inderlig ikke det! Her i huset har sexlysten hennes vært meget laber siden barna kom til verden. Når hun blir 50 så regner jeg med alle har flyttet ut, og da klamrer jeg meg til et håp om at alt skal bli bedre.....

Anonymkode: 3ab88...ab6

Det tror jeg ikke du skal regne med.

Det er ikke nødvendigvis sånn at sexen tar slutt når man får barn. Kanskje en liten pause når de er bittesmå, men de fleste har et ok sexliv med barn. Jeg ville tatt alvorlig tak i det for å finne ut hva slags forhold hun vil ha. Hvis hun savner mer husarbeid fra din side eller whatever, så kan du starte der.

Hvis dere ikke klarer å ha et sexliv nå når dere er unge, så har jeg liten tro på at det blir bedre når hun har gått gjennom overgangsalderen.

Hvis du vil ha et sexliv bør du kanskje gjøre det slutt på en pen måte og gå videre. Barna klarer seg så lenge foreldrene samarbeider godt.

Anonymkode: f3c31...cca

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/19/2022 at 11:48 PM, AnonymBruker said:

Finnes det kvinner i femtiåra som fortsatt er glad i sex? Eller tar overgangsalderen knekken på sexlysta? 

Hva sier dere som er i denne alderen her inne? 

Anonymkode: b4bd9...bb2

De finnes nok, men det er dårlige odds. Det er jo en hel del kvinner som er heller lite interessert i sex allerede som 30-40 åringer, kanskje enda yngre. Og når årene og overgangsalderen melder seg, blir det flere av dem. Så for menn i 50-60 årene er dermed utvalget av jevnaldrende kvinner med god sexlyst heller magert.

Endret av Resignert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Resignert skrev (2 timer siden):

Så for menn i 50-60 årene er dermed utvalget av jevnaldrende kvinner med god sexlyst heller magert.

Jeg er ikke overbevist. Som i så mange andre tilfeller, så handler det også om at de rette folkene ikke finner hverandre. Selv i den alderen går kvinner etter et forhold, og ikke bare sexdelen. Uansett vil det være flere kriterier som skal dekkes, enn bare lysten. Hun kan være så kåt hun vil, men jeg må fremdeles like utseende og personlighet. 

Anonymkode: e2397...91c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper da virkelig ikke det. Hadde følt meg heldig om ei dame i 50 åra hadde hatt lyst på meg. Da kunne min våteste fantasi blitt virkelighet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er i slutten av 50-årene og er absolutt ikke tenkt å slutte å ha et sexliv. Ok da. Jeg er singel og orker normalt ikke ons da det ikke gir meg så mye. 

Har en jeg møter kanskje hvert år noen dager. Han er i 60-årene. Jeg/ vi falt for personlighetene. Dessverre så bor vi alt for langt unna hverandre, men gnisten er der når møtes. 

Anonymkode: 6d219...df8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.7.2022 den 2.32):

I følge forskning av kvinners seksualitet viser det seg at kvinner misser libido og lyst for partneren sin i langtidsforhold raskere enn menn. Dette indikerer at monogamy er mindre "naturlig" for kvinner enn menn. 

Dette har ingen ting å gjør med fordeling husarbeid osv og dette gjelder også for lesbiske forhold.

Anonymkode: 144a1...c92

Eller at man kommer max 1/10 ganger med menn….

Anonymkode: 6bb27...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er i midten av 50-årene og mistet lysten på å ha sex med mannen min fordi han har fått en usexy stor mage. + andre ting som dreper lysten på han.

Jeg er ikke perfekt selv heller, er jo klar over det😏. Men han har alltid lyst.

Anonymkode: db53e...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er i midten av 50-årene og mistet lysten på å ha sex med mannen min fordi han har fått en usexy stor mage. + andre ting som dreper lysten på han.

Jeg er ikke perfekt selv heller, er jo klar over det😏. Men han har alltid lyst.

Anonymkode: db53e...398

Altså har han rett og slett sterkere drift enn deg.

Hvis man har sterk drift blir man tent selv om ting er langt fra perfekt. Har man svak drift skal det lite til før man mister tenningen.

Det blir det samme som med mannen i et innlegg som aldri vil ha sex uten at begge er nydusjet. Da er han ikke særlig kåt, rett og slett.

Anonymkode: f3c31...cca

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er 53 år og hadde sex 3 ganger i går og det er ikke uvanlig.

Anonymkode: b2573...799

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.7.2022 den 8.22):

Tjaaa, de mener nok selv at de ikke er ferdige med sex...

Men kvinner på den alderen er uaktuelle for menn i alle aldere...

Vi vil knulle ungt!!!

Anonymkode: 0d407...8be

Må bare spørre her, hva er din alder?

Anonymkode: dc592...112

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 51 og har større sexlyst enn noen gang. Sexlysten har egentlig bare gått oppover siden jeg var ung. Jeg mistet menstruasjon for noen år siden, så da håper jeg at jeg vil fortsette å ha høy sexlyst lenge. 

Anonymkode: 87bfa...604

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 72 og trenger sex 2 gang om dagen 

Anonymkode: d6789...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg er 54. Har utrolig stor sex lyst, og har utrolig god sex

Anonymkode: b5adf...6e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei.

Jeg er 54 år, ferdig med overgangsalder, og har fortsatt like høy sexlyst som da jeg var 30, eller 40, for den del. Det er helst veldig unge, uerfarne mennesker som tror at livet er over ved 40, og at 50-åringer er klare for graven. Dere har mye å glede dere til, kan jeg bare si.

Anonymkode: fdb60...3da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Resignert skrev (19 timer siden):

De finnes nok, men det er dårlige odds. Det er jo en hel del kvinner som er heller lite interessert i sex allerede som 30-40 åringer, kanskje enda yngre. Og når årene og overgangsalderen melder seg, blir det flere av dem. Så for menn i 50-60 årene er dermed utvalget av jevnaldrende kvinner med god sexlyst heller magert.

Jeg tror du bare har vært veldig uheldig. Nicket ditt tyder veldig på det - innleggene dine likeså.

Anonymkode: fdb60...3da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er 51 og har større sexlyst enn noen gang. Sexlysten har egentlig bare gått oppover siden jeg var ung. Jeg mistet menstruasjon for noen år siden, så da håper jeg at jeg vil fortsette å ha høy sexlyst lenge. 

Anonymkode: 87bfa...604

Høres helt nydelig ut!👉👌👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...