Gå til innhold

kaster jeg bort livet mitt ved å ikke approache jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått veldig mye smil og oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, men jeg har aldri blitt approached. jeg har ventet hele livet mitt på å bli approached, men det har aldri skjedd. har også aldri tørt å approache fordi jeg jeg vet ikke hvordan man gjør det eller hva man skal si. og fordi jeg er bekymret for rejection

jeg føler jeg kaster bort livet mitt ved å vente på at jeg skal bli approached. burde jeg approache en jente jeg synes ser nydelig ut? jeg har hørt mannen skal approache kvinnen, ikke motsatt og kvinner approacher kun hvis det er en kjendis.

og hvordan flørter man? hva er en bra opener hvis jeg f.eks ser en jente sitte alene på en benk?

Jeg ligner litt på han her hvis det spiller noen rolle

efba4f109d4175e073b4d24a1ae3ca5b.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke enklere å bruke ordet "tilnærme"? 

Anonymkode: d96a7...e7d

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 01962...07b

AnonymBruker
Skrevet
berber skrev (31 minutter siden):

har fått veldig mye smil og oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, men jeg har aldri blitt approached. jeg har ventet hele livet mitt på å bli approached, men det har aldri skjedd. har også aldri tørt å approache fordi jeg jeg vet ikke hvordan man gjør det eller hva man skal si. og fordi jeg er bekymret for rejection

jeg føler jeg kaster bort livet mitt ved å vente på at jeg skal bli approached. burde jeg approache en jente jeg synes ser nydelig ut? jeg har hørt mannen skal approache kvinnen, ikke motsatt og kvinner approacher kun hvis det er en kjendis.

og hvordan flørter man? hva er en bra opener hvis jeg f.eks ser en jente sitte alene på en benk?

Jeg ligner litt på han her hvis det spiller noen rolle

efba4f109d4175e073b4d24a1ae3ca5b.jpg

Det er ikke helt kultur i Norge for å approache på høylys dag da vi har en aversjon mot fremmede. 

Når det er sagt kunne jeg ønske jeg var typen selv som bare kunne gå bort til en jente og prate helt uanstrengt og være upåvirket av avslag. 

Om du ligner Badr Hari har du jo et godt utfangspunkt. 

Anonymkode: c63a3...9c8

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo starte med å skrive korrekt norsk?

Anonymkode: 8dfbe...46e

• Liker 6
Skrevet

Tror ikke ren gate-approach er noen god strategi for å sjekke damer. Du kan jo være et creep for alt de vet. Men som ren snakke- og flørtetrening kan det være nyttig, om du ikke lar deg knekke av ørten nei. 

Hvorfor ikke bli kjent med damer gjennom venner, hobby, etc? Det sies at damer finner menn penere når de blir kjent med dem. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du er nødt til å snakke med damer hvis du vil ha dame. 

Anonymkode: 191e8...6ae

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Haha elsker grammatikk politiet. Det er overaskende nok ikke rettskriving som er viktig når man sjekker jenter 😄 

Anonymkode: bb5f9...ac7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha elsker grammatikk politiet. Det er overaskende nok ikke rettskriving som er viktig når man sjekker jenter 😄 

Anonymkode: bb5f9...ac7

Vedkommende sjekker ikke jenter her. Han spør om hjelp på et norsktalende forum, og da er det en fordel å bruke et forståelig språk. 

Anonymkode: b28c6...d84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, du er nødt til å snakke med damer hvis du vil ha dame. 

Anonymkode: 191e8...6ae

Feil. Kvinner velger. 

Anonymkode: fea76...443

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er respektløst å komme med.

Kan du ikke bidra litt mer konstruktivt fremfor å være nedlatende?

Du vet ikke hvor lenge TS har bodd i landet, eller hvor lenge han har snakket og skrevet norsk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er respektløst å komme med.

Kan du ikke bidra litt mer konstruktivt fremfor å være nedlatende?

Du vet ikke hvor lenge TS har bodd i landet, eller hvor lenge han har snakket og skrevet norsk. 

Jepp, dette er jeg enig i, hvis TS ser nord-afrikansk ut er det vel en viss sjanse for at han er innvandrer og ikke kan perfekt norsk, blir veldig feil å mobbe han for dette.

TS: mange damer er lettere å komme i kontakt med på by'n :) 

AnonymBruker
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Jepp, dette er jeg enig i, hvis TS ser nord-afrikansk ut er det vel en viss sjanse for at han er innvandrer og ikke kan perfekt norsk, blir veldig feil å mobbe han for dette.

TS: mange damer er lettere å komme i kontakt med på by'n :) 

Feil. Har vært på byen 5 ganger og aldri snakket med damer 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å bli dritt lei av at KG menn tror de skal oppføre seg som små prinsesser som bare venter på at noen skal komme og ta dem med storm! 🤦‍♀️ Ja, åpenbart kaster du bort livet ditt! 

Anonymkode: 171e0...cf5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

:( 

Det har blitt vanskeligere enn det var for 10 år siden, damer er reddere nå tror jeg :( 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eh, ja, og hvem sin feil er det? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg begynner å bli dritt lei av at KG menn tror de skal oppføre seg som små prinsesser som bare venter på at noen skal komme og ta dem med storm! 🤦‍♀️ Ja, åpenbart kaster du bort livet ditt! 

Altså... Menn blir hele tiden fortalt at de skal la kvinner være i fred 😅 Ikke snakke med fremmede, ikke prøve seg på venner, heller ikke kolleger. Da gjenstår det egentlig bare å vente, med mindre du er kjekk nok til å bruke tinder

Anonymkode: 22d5c...399

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Eh, ja, og hvem sin feil er det? 

damene? De virker veldig reserverte. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altså... Menn blir hele tiden fortalt at de skal la kvinner være i fred 😅 Ikke snakke med fremmede, ikke prøve seg på venner, heller ikke kolleger. Da gjenstår det egentlig bare å vente, med mindre du er kjekk nok til å bruke tinder

Anonymkode: 22d5c...399

Kvinner blir fortalt mye rart også, at vi er horer om vi har sex og går med korte skjørt, men du veit selv best hvem du er og hva du gjør. Føler at menn mangler baller og det er overhode ikke attraktivt! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

damene? De virker veldig reserverte. 

Hvis han ikke har prata men noen så høres det jo ikke ut som han har prøvd heller!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...