Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #1 Skrevet 18. november 2005 Hei! Hvilke type menn/gutter liker dere: 1) badboy 2) avholdsmannen 3) Noe midt i mellom - Er det viktig at han har jobb? - Ordet familie forhold? - Mange venner? - Tjener bra? Karen
Gjest GreenSky Skrevet 18. november 2005 #2 Skrevet 18. november 2005 Kjekke og søte nerder. Og musikere.
Gjest GreenSky Skrevet 18. november 2005 #3 Skrevet 18. november 2005 (endret) Hei! Hvilke type menn/gutter liker dere: 1) badboy Nei 2) avholdsmannen Tja 3) Noe midt i mellom Jepp - Er det viktig at han har jobb? Jobb eller studier, ja. - Ordet familie forhold? -Det er en fordel, ja. - Mange venner? - Ikke noe krav, det viktigste er fyren - Tjener bra? Nei, så lenge han ikke er noen fattiglus Karen ← Endret 18. november 2005 av GrønnSky
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 18. november 2005 #4 Skrevet 18. november 2005 1) badboy, NEI 2) avholdsmannen, NEI 3) Noe midt i mellom, JA - Er det viktig at han har jobb? Jepp - Ordet familie forhold? Vel, altså han behöver ikke ha verdens beste forhold, så lenge han ikke har ett superkomplisert forhold til familien han har. - Mange venner? Ja, han må väre sosial god. Men hvor mye er mange? Nok for sin egen del, også må han like mine. Vi må fungere sammen i sosiale sammenhenger. - Tjener bra? Jeg har nok aldri forelsket meg i mann som ikke har en grei ökonomi. Han må ikke väre rik, men på samme nivå som meg, og väre i stand til å ta gode avgjörelser mht ökonomi. Vi må kunne nyte livet. Fattiglus har jeg värt, og det er ingenting for meg.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #5 Skrevet 18. november 2005 Sorry to say it, men sannheten er at når det kommer til ren fysisk attraksjon: * "Arrogant" * Selvsikker * Kjekk * Mørkt hår * Nydelig øyne * Vet hvem han er og hvem han vil ha..Er det tilfeldigvis meg, er jeg rimelig solgt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå