Gå til innhold

Stolt mamma

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stolt av 16 åringen vår som har tjent 30.000 hittil på sommerjobben sin. Enda så har han 5 uker igjen til skolestart. 
bra når ungdommen vil jobbe og få jobberfaring. Og ikke minst digg å ha penger å kjøpe seg ting han ønsker seg.. velfortjent når han tjener egne penger. 
stolt mamma 

Anonymkode: 3a6b3...2ab

• Liker 3
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig! 😄 Stolt skal du være :) Lite tips - og dette er sagt med de beste intensjoner - klarer du å få han til å spare noe? Jeg jobba sykt mye på vgs, foreldra mine nevnte aldri BSU, jeg er fortsatt litt oppgitt over at de ikke pusha hardere på for å få meg til å spare :) 

AnonymBruker
Skrevet
ALB skrev (Akkurat nå):

Herlig! 😄 Stolt skal du være :) Lite tips - og dette er sagt med de beste intensjoner - klarer du å få han til å spare noe? Jeg jobba sykt mye på vgs, foreldra mine nevnte aldri BSU, jeg er fortsatt litt oppgitt over at de ikke pusha hardere på for å få meg til å spare :) 

Han sparer en del, heldigvis. Men har unner seg ting han ønsker seg også. Han er den ungdommen som ikke tar seg råd til en sjokomelk i kantina en gang.. sparer alt han har. Så er egentlig litt glad han kjøper seg noe. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han sparer en del, heldigvis. Men har unner seg ting han ønsker seg også. Han er den ungdommen som ikke tar seg råd til en sjokomelk i kantina en gang.. sparer alt han har. Så er egentlig litt glad han kjøper seg noe. 

Nydelig jobba av både han og dere! 😁

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...