AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Stolt av 16 åringen vår som har tjent 30.000 hittil på sommerjobben sin. Enda så har han 5 uker igjen til skolestart. bra når ungdommen vil jobbe og få jobberfaring. Og ikke minst digg å ha penger å kjøpe seg ting han ønsker seg.. velfortjent når han tjener egne penger. stolt mamma Anonymkode: 3a6b3...2ab 3 2
ALB Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 Herlig! 😄 Stolt skal du være Lite tips - og dette er sagt med de beste intensjoner - klarer du å få han til å spare noe? Jeg jobba sykt mye på vgs, foreldra mine nevnte aldri BSU, jeg er fortsatt litt oppgitt over at de ikke pusha hardere på for å få meg til å spare
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 ALB skrev (Akkurat nå): Herlig! 😄 Stolt skal du være Lite tips - og dette er sagt med de beste intensjoner - klarer du å få han til å spare noe? Jeg jobba sykt mye på vgs, foreldra mine nevnte aldri BSU, jeg er fortsatt litt oppgitt over at de ikke pusha hardere på for å få meg til å spare Han sparer en del, heldigvis. Men har unner seg ting han ønsker seg også. Han er den ungdommen som ikke tar seg råd til en sjokomelk i kantina en gang.. sparer alt han har. Så er egentlig litt glad han kjøper seg noe. Anonymkode: 3a6b3...2ab 1
ALB Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Han sparer en del, heldigvis. Men har unner seg ting han ønsker seg også. Han er den ungdommen som ikke tar seg råd til en sjokomelk i kantina en gang.. sparer alt han har. Så er egentlig litt glad han kjøper seg noe. Anonymkode: 3a6b3...2ab Nydelig jobba av både han og dere! 😁 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå