AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Går på p-sprøyte. Gått på det litt over 1 år, så menstruasjon kommer ikke like hyppig lenger. Hadde da sex for første gang på 1 år forrige uke, 2 dager etter begynte jeg å blø, blødde noen dager. Forrige menstruasjon var i april. Noen som har vært borti lignende at sex kan trigge blødning ved prevensjon? Eller kan det være tilfeldig?😅 Anonymkode: dadbe...85f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 Ja, opplevd det ja. Både på p piller og nå spiral. Tusen takk sier jeg, nå har du pult på meg mensen igjen Anonymkode: 8f2bd...ce7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, opplevd det ja. Både på p piller og nå spiral. Tusen takk sier jeg, nå har du pult på meg mensen igjen Anonymkode: 8f2bd...ce7 ja det må jeg si, det er en veldig god premie🤣 siden jeg plutselig er måneder uten, kom det som en overaskelse, fikk ikke akkurat forberedt meg. alltid hatt regelmessig syklus uten prevensjon, så det er jo noe helt nytt nå😅 Anonymkode: dadbe...85f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå