Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, M24 her

Kona til sjefen min (hun er i slutten av 30-åra) har en tendens til å prøve seg på meg hver gang vi møtes ute på byen. Sjefen er skikkelig hyttemenneske, og drar ofte alene på hytta med hunden - slik at kona gjerne blir hjemme i helgene, og drar ut på byen med venninner. 

Vel, jeg kjenner ikke henne noe spesielt - men de siste mnd. har hun vært svært nærgående når vi møtes ute. Hun spanderer drinker på meg, holder rundt meg (litt sånn diskret), vil at vi skal møtes alene et sted, osv. For et par helger siden innrømte hun at hun tenkte på meg hele tiden, og lurte på om jeg hadde lyst å gjøre noe med det. 

Altså, hun er veldig pen og morsom, men føler jo at om jeg gjøre noe - og vi blir tatt, så er det helvete på jord. For begge. 

Men min erfaring er også at jo mer man avviser kvinner som har lyst på deg, des mer desperate / betatt blir de - og kan finne på irrasjonelle ting. 

Noen tips?

Anonymkode: fc3f6...829

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her: Men, glemte å nevne - hun er aldri slik i edru tilstand. Da snakker vi veldig lite sammen. 

Anonymkode: fc3f6...829

AnonymBruker
Skrevet

Avvis bestemt men høflig. 

Anonymkode: f63da...4e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg kvinne, så har begrenset erfaring med å bli lagt an på av kvinner. 

Men jeg tenker litt motsatt av deg, at når en kvinne blir kontant avvist, så har hun som oftest nok skam til å holde seg unna. Kanskje litt vanskeligere når de er fulle og veldig høye på seg selv da, men for å beholde stoltheten så vil de ikke hive seg rundt halsen på en mann som dytter dem bort.

Men avvisningen må være soleklat og kontant, at du lar henne holde rundt deg og sånt, gjør at hun tror hun har kjangs. Hun må skyves bort, både med ord og kroppspråk.

Ikke bare skyld på at dere ikke kan gjør noe pga sjefen, det gjør det bare enda mer spennende for henne.

Kan du si at du har kjæreste? Den bruker vi kvinner en del. Funker ikke så godt om hun møter deg hele tiden og kjenner vennene dine, da.

Du kan også velge å si noe som svir litt. Her synes jeg hun er litt vel frekk og freidig slik hun holder på, det er lov å si at hun er for gammel for deg for eksempel, ikke din type, at du foretrekker lave jenter hvis hun er høy og vice versa e.l. Noe sånt vil få henne til å klappe igjen ganske raskt tror jeg. Og det er jo ikke direkte ufint å si heller.

Anonymkode: b674b...8b4

• Liker 1
Skrevet

Vær ærlig med henne; du har ikke lyst til å ha et forhold annet enn profesjonelt - du trenger faktisk ikke å forklare hvorfor . Bare si nei

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo sicat du ikke blander jobb og privatliv

Anonymkode: 0e5e9...a29

AnonymBruker
Skrevet

Si at du har én leveregel og det er å aldri knulle kona til sjefen din!

Anonymkode: b63f9...fcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...