Gå til innhold

Hørselvern til en fireåring som skal på Kaptein sabeltann show?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi skal til Kristiansand å se kaptein sabeltannshowet neste uke. Har med oss en fireåring. Mener å ha sett på tv at mange av de litt mindre barna har hørselvern? Eller er det bare jeg som tuller veldig her🙈

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med å dra på showet om ikke ungen hører hva de sier? 

Anonymkode: 6979a...a3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta med

Anonymkode: 1167c...aa0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette må være det dummeste jeg noen gang har lest! 😂😂😂😂 

Anonymkode: 08215...0c1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Dette må være det dummeste jeg noen gang har lest! 😂😂😂😂 

Anonymkode: 08215...0c1

Seriøst? Det er jo mange som bruker ørepropper på konsert🤷‍♀️ Tenker at kaptein sabetannshow midt på natta med kanonsmell og høy musikk fort kan bli overveldende for en 4-åring🙈 Snakket nettopp med noen som har sett showet. Mange med hørselvern. Så da får vi gå fra å være det dummeste du noen gang har lest, til det dummeste du noen gang har sett😎

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan være greit å ta med og bruke i begynnelsen i alle fall. Jeg syntes showet var ganske skummelt. 😅 Min 8åring holdt seg mye for ørene, mens 6åringen kunne ikke brydd seg mindre. Kommer an på hvor sensitiv man er på lyd.

Anonymkode: b94f4...3cf

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min hadde ikke trengt det

Anonymkode: 6292d...d18

AnonymBruker
Skrevet

Du kjenner barnet ditt best. Min hadde syntes det hadde vært betryggende.

Anonymkode: d68d2...366

Skrevet

Tenker mer om 4 åringen synes det blir skummelt? Satt bak ei frøken på 6 år som er blodfan av langemann liksom, å hun snudde seg endel og smågrein litt for hun ble redd. (Jeg får meg nye venner og kommer i snakk med alt og alle, inkl henne 😂

AnonymBruker
Skrevet

Hørselvern og lommelykt :fnise: 

Anonymkode: e721a...ebc

Skrevet

Showet er jo laget for fireåinger og dets like, tror det skal gå helt greit uten hjelpemidler. 

AnonymBruker
Skrevet

Ta med i tilfelle, så ser du hvordan 4-åringen reagerer på lyden uten først 😉

Anonymkode: e68c0...c6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Wilma89 skrev (På 19.7.2022 den 21.27):

Hei

Vi skal til Kristiansand å se kaptein sabeltannshowet neste uke. Har med oss en fireåring. Mener å ha sett på tv at mange av de litt mindre barna har hørselvern? Eller er det bare jeg som tuller veldig her🙈

min var 3 og halvt og nektet og bruke det. er 4åring redd er det kanskje lurt,men hvis ikke trenger hn ikke

Anonymkode: 30da1...aa5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi var på show i fjor, satt på rad 2 og det var ganske høye smell for vår 5-åring( uten hørselvern). I år har vi billetter lengre bak, men skal fortsatt ta med hørselvern.

Anonymkode: 41f68...712

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...