AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Merker all denne datingen går hardt utover psyken, det å alltid bli delvis avvist eller bare halveis interesse fra kvinner man har møtt. Kan det da være bedre å bare droppe dating totalt? Noen som har tips her, fra en manns perspektiv? Men så er det jo det uendelig behovet etter nærhet, intimitet og bekreftelse da. Blir ikke borte det dessverre. Anonymkode: e4006...1e2 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 Kvinne her men akkurat samme opplevelse som du. Fant ut det er ikke verd det. Dating for min egen psykes del. Anonymkode: 46b28...10e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 Jeg ble skikkelig nedbrutt av nettdating i hvert fall, det gikk hardt ut over psyken. Holder meg unna. Anonymkode: 873a2...c98
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 Men hvordan skal man klare å finne en partner da, hvis man ellers ikke har noe sosialt nettverk som gjør at man kommer i kontakt med kvinner!? Tanken på å leve evig singel er ikke så hyggelig må jeg si! Anonymkode: e4006...1e2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #5 Skrevet 19. juli 2022 Mitt beste tips er å ta en pause fra datingappen. Tror veldig mange føler det slik som du innimellom. Og om ikke avvist, så en tretthet av å ikke møte noen potensielle. For meg hjelper det iallfall å bytte beite litt. Gå på byen/bar, konserter, være sosial med venner. Så etter en stund kjennes det ok å sveipe litt igjen Anonymkode: 6922f...6f5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå