AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Jeg hadde møtt en kar som jeg hadde hatt noen dater med. Under en litt dyp samtale så spurte han meg om jeg hadde komplekser for noe på kroppen min, og jeg sa at jeg hadde det sånn som "alle andre"- uten at jeg gikk inn på hva det var. En date etter det så havnet vi til sengs, og da jeg tok av meg bhen min så sa han 'åja nå skjønner jeg hva du har komplekser for, men det at du har hengepupper og veldig store areolaer gjør ingenting for meg." Jeg ble litt satt ut, fordi det faktisk er magen min og strekkmerkene der jeg har komplekser for. Jeg har nå dumpet han, klarte ikke glemme den følelsen han ga meg når han påpekte det og NÅ har jeg faktisk fått komplekser for puppene mine pga han. For meg er sosial intelligens viktig, noe som det virket som han manglet. Hva faen liksom.. Hvordan hadde dere tatt det? Anonymkode: 8a2f7...5c9 7 25
NewStart87 Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 Er du sikker på at han var helt oppegående? Håper ikke du gjennomførte sex etter den kommentaren. 24 4
AprilLudgate Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 Hadde gjort det samme som deg Han her er nok spesifikt ute etter å være nedsettende generelt mot damer. 8 2
Hmmmmmm Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 Jeg håper du gikk når han sa det, og ikke fullførte samleie?! 10 1
visp Skrevet 19. juli 2022 #5 Skrevet 19. juli 2022 Jeg hadde vært sikker på at jeg hørte feil. Finnes det sånne mennesker?? 6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #6 Skrevet 19. juli 2022 Klarte du å fullføre sex etter det der? 😶 Anonymkode: 9e7fc...699 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #7 Skrevet 19. juli 2022 Sexen var dessverre allerede i gang, og hadde vart noen minutter før jeg fikk tatt av meg bhen og han da kom med den tette kommentaren. MEN jeg avbrøt sexen, det gjorde jeg. Bare trengte å få dette ut til noe fordi jeg føler på det enda. Anonymkode: 8a2f7...5c9 3 15 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #8 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg hadde møtt en kar som jeg hadde hatt noen dater med. Under en litt dyp samtale så spurte han meg om jeg hadde komplekser for noe på kroppen min, og jeg sa at jeg hadde det sånn som "alle andre"- uten at jeg gikk inn på hva det var. En date etter det så havnet vi til sengs, og da jeg tok av meg bhen min så sa han 'åja nå skjønner jeg hva du har komplekser for, men det at du har hengepupper og veldig store areolaer gjør ingenting for meg." Jeg ble litt satt ut, fordi det faktisk er magen min og strekkmerkene der jeg har komplekser for. Jeg har nå dumpet han, klarte ikke glemme den følelsen han ga meg når han påpekte det og NÅ har jeg faktisk fått komplekser for puppene mine pga han. For meg er sosial intelligens viktig, noe som det virket som han manglet. Hva faen liksom.. Hvordan hadde dere tatt det? Anonymkode: 8a2f7...5c9 Jeg hadde dumpet han og bedt han dra til helvete. For en kødd. Anonymkode: ad1a4...32c 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #9 Skrevet 19. juli 2022 Du gjorde helt rett i å dumpe han. Han virker jo både mindre intelligent og veldig lite trivelig på en gang. Du fortjener mye bedre. Finn en som elsker deg og synes du er vakker akkurat som du er ❤️ Anonymkode: 8a31e...ed4 1 8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #10 Skrevet 19. juli 2022 Høres ut som han var ute etter å ødelegge selvfølelsen din. Bra du kuttet han ut. Anonymkode: de804...cd0 8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #11 Skrevet 19. juli 2022 8 minutter siden, visp said: Jeg hadde vært sikker på at jeg hørte feil. Finnes det sånne mennesker?? Åjada, de finnes. Det finnes de som er enda verre også. Anonymkode: bf590...1b9 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #12 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Åjada, de finnes. Det finnes de som er enda verre også. Anonymkode: bf590...1b9 Åja, finnes de som kaller deg gamle kjerring når de er sur, jævla dame...osv. Trivelige folk overalt:) Anonymkode: 87636...f48
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #13 Skrevet 19. juli 2022 Jeg hadde sagt så rare baller du har Anonymkode: 8afad...cc2 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #14 Skrevet 19. juli 2022 Hva?! Trodde damer likte slemme menn?! Anonymkode: 481f6...826
AprilLudgate Skrevet 19. juli 2022 #15 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Sexen var dessverre allerede i gang, og hadde vart noen minutter før jeg fikk tatt av meg bhen og han da kom med den tette kommentaren. MEN jeg avbrøt sexen, det gjorde jeg. Bare trengte å få dette ut til noe fordi jeg føler på det enda. Anonymkode: 8a2f7...5c9 Jøss…. Her har du hatt skikkelig uflaks og truffet på et ordentlig kasus av en maksimalt uintelligent megaidiot. Jeg tviler ikke ett sekund på at han gjør sånn generelt med kvinner. Sa han noe da? Eller - fikk du sagt noe? 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #16 Skrevet 19. juli 2022 Dæven, hvor fant du denne tullingen? Høres ut som en fjortisgutt som nettopp har lest The Game og fått for seg at man må fornærme kvinnfolk for å få dem på kroken. Anonymkode: eda37...115 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #17 Skrevet 19. juli 2022 Er dette sant?! Nei, han virker ikke umoden, men mer som han har en PF. Selv unge mennesker vet at man ikke kritiserer andres utseende. Anonymkode: 66ca4...ac7 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #18 Skrevet 19. juli 2022 Herregud så lettkrenka Anonymkode: 2f4a3...15b
Blåttvann Skrevet 19. juli 2022 #19 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde møtt en kar som jeg hadde hatt noen dater med. Under en litt dyp samtale så spurte han meg om jeg hadde komplekser for noe på kroppen min, og jeg sa at jeg hadde det sånn som "alle andre"- uten at jeg gikk inn på hva det var. En date etter det så havnet vi til sengs, og da jeg tok av meg bhen min så sa han 'åja nå skjønner jeg hva du har komplekser for, men det at du har hengepupper og veldig store areolaer gjør ingenting for meg." Jeg ble litt satt ut, fordi det faktisk er magen min og strekkmerkene der jeg har komplekser for. Jeg har nå dumpet han, klarte ikke glemme den følelsen han ga meg når han påpekte det og NÅ har jeg faktisk fått komplekser for puppene mine pga han. For meg er sosial intelligens viktig, noe som det virket som han manglet. Hva faen liksom.. Hvordan hadde dere tatt det? Anonymkode: 8a2f7...5c9 For en taper av en mann. Du skulle sagt noe om pikken hans. 3
Adrenalina1 Skrevet 19. juli 2022 #20 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hva?! Trodde damer likte slemme menn?! Anonymkode: 481f6...826 Da trodde du feil. 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå