AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Hei! Jeg lurer på om noen av dere som har søkt refusjon som følge av SAS-streiken faktisk har fått utbetalt noe? Jeg må selv søke om refusjon når jeg kommer hjem. Men har dårlig erfaring etter corona-kansellering. Da fikk vi aldri refundert pengene for billettene. Anonymkode: c55a1...f3c
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 Leverte skjema til SAS for én uke siden, med alt av kvitteringer og dokumentasjon, ikke hørt annet enn bekreftelsesmailen. Regner med det tar din tid ja... men vi kom oss ihvertfall hjem til slutt. Anonymkode: 72365...4ef
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Leverte skjema til SAS for én uke siden, med alt av kvitteringer og dokumentasjon, ikke hørt annet enn bekreftelsesmailen. Regner med det tar din tid ja... men vi kom oss ihvertfall hjem til slutt. Anonymkode: 72365...4ef Samme her. Sendte inn alt forrige torsdag. Anonymkode: 8131d...c85
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg må selv søke om refusjon når jeg kommer hjem. Men har dårlig erfaring etter corona-kansellering. Da fikk vi aldri refundert pengene for billettene. Anonymkode: c55a1...f3c Det hørtes veldig rart ut - jeg hadde mange billetter til ulike steder som automatisk ble refundert i 2020. Sikker på at du egentlig hadde krav på det? Hvis man bare kansellerer selv, har man f.eks. som oftest ikke krav på så veldig mye tilbake på grunn av billettvilkårene man aksepterer i de billigste billettklassene. Anonymkode: a99b7...341 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå