AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Huff, jeg er sjalu på alle som reiser på ferie med mannen sin og familien nå. Den siste mannen jeg var sammen med likte ikke ferieturer og hatet fjellet. Han kunne eks ikke ligge på et fjellhotell. Jeg elsker fjellet og campinglivet. Andre par kjøper seg bobiler og drar av sted full av iver, mens jeg har en som ikke kan overnatte borte fordi det er så skummelt å ligge i en annen seng. fyren er 44 . bla er så lei !! Men jeg tenker å dra alene . Litt stusselig blir det jo, og campingvogn kan jeg ikke dra. Så det blir hotell og campinghytter underveis.. Den forrige mannen hadde ikke førerkort. Nå har jeg funnet en som har førerkort for all slags kjøretøy, men her er problemet kan ikke ligge borte fordi det er så skummelt.. ( forvokst guttebaby.. ) vet ikke om jeg finner han så mandig lengre fordi om han kan dra alt av kjøretøy.. Anonymkode: 1ab30...462
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 Denne skulle kanskje ligge under "Singelliv og dating" å ikke under "Graviditet, spedbarn og babytiden" Eller dater du bare babymenn? Anonymkode: 563b5...d6f
Anbefalte innlegg