Gå til innhold

Hvordan då puppene til å holde seg på plass i bikinien??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt meg en ny bikini til jeg skal på ferie. Dessverre er puppene blitt litt slarkete og når jeg bøyer meg vil de skli ut av overdelen. Hvordan i all verden skal jeg kunne holde de på plass??

Bikinien er forøvrig av merket careless, den nyeste modellen som er mindre.

Anonymkode: 64824...573

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trikset er nok å kjøpe en bikini som holder de godt på plass :)

Anonymkode: 96c2f...795

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Med litt løse og myke pupper skal det mye til for at de holder seg fint på plass. Man må kjøpe en bikini som holder dem på plass rett og slett...

Anonymkode: ea755...7be

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Kjøp større størrelse. 

AnonymBruker
Skrevet
Athena Catalina skrev (5 timer siden):

Kjøp større størrelse. 

Hæ? Gir ikke mening 😄 

Anonymkode: b6d08...c71

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Med litt løse og myke pupper skal det mye til for at de holder seg fint på plass. Man må kjøpe en bikini som holder dem på plass rett og slett...

Anonymkode: ea755...7be

Ja, en annen modell, eller så kan push up innlegg eller "kylling fileter" holde dem bedre på plass. De kopper dem inn og de blir ikke myke nok til å "skli ut" 😊 Det funker for meg. Koster 100 lappen på cubus, verdt å teste.

Skrevet

Riktig type og størrelse gjør at dette ikke skjer. Kan alltid bruke dobbeltsidig teip, men kan fort gjøre litt vondt men da forblir dem jo der ;)

Skrevet

Høres ut som du har kjøpt feil type bikinitopp til dine pupper. Careless har flere varianter, du burde nok hatt den andre varianten som er større. 

Bikinioverdeler får man byttet (ikke truser) så hvis du rekker det før ferien så ville jeg ha byttet den til den andre varianten. 

Evt stikke å nød-shoppe en rimeligere bikini som passer dine pupper akkurat denne ferien og bruke Careless neste ferie (den andre varianten) 

Cubus feks har bra og rimelig utvalg i bikinier. Jeg kjøpte denne i år, og den holdt puppene godt på plass (jeg har ikke så store, men etter å ha ammet to barn så er de ikke så faste lengre). Den er paddet, men jeg tok ut innleggene. Ser den er på salg nå til 119kr. Hvis du kjøper den i sort feks så kan du sikkert bruke den sammen med bikinitrusen fra Careless 

https://cubus.com/no/p/bikinitopp-med-volanger-lys-rosa-badetoy-bikini-overdeler-dameklar/7331406_F301

Hvis ikke kan jeg anbefale denne bikinitrusen som matcher og som sitter godt på (og som nå er på salg til 59kr)

https://cubus.com/no/p/bikinitruse-med-volanger-lys-rosa-badetoy-bikini-underdeler-dameklar/7331409_F301

Gjest Athena Catalina
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hæ? Gir ikke mening 😄 

Kjøp riktig størrelse,  høres ut som den du har er for liten.

Skrevet

Feil størrelse, eller kanskje at bikiniene fra Careless ikke passer for deg? 

Jeg var nylig innom butikken til Careless på Sørlandssenteret, men fant ut at bikiniene deres ikke var noe for meg siden de selges etter klesstørrelse og ikke etter cup og omkrets. De ble for små i cup-størrelsen og store i omkretsen til å passe på min kropp. Ut i fra beskrivelsen din i HI, høres det ut som at dette også gjelder for deg?

Sånn generelt er min erfaring at BHer, sportstopper og bikinier som selges etter klesstørrelse sjeldent passer hvis man har store bryster som trenger en del støtte. 

Kanskje du TS heller bør bruke bikinietopper som selges etter BH-størrelse og ikke klesstørrelse?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
skruf skrev (3 timer siden):

Høres ut som du har kjøpt feil type bikinitopp til dine pupper. Careless har flere varianter, du burde nok hatt den andre varianten som er større. 

Bikinioverdeler får man byttet (ikke truser) så hvis du rekker det før ferien så ville jeg ha byttet den til den andre varianten. 

Evt stikke å nød-shoppe en rimeligere bikini som passer dine pupper akkurat denne ferien og bruke Careless neste ferie (den andre varianten) 

Cubus feks har bra og rimelig utvalg i bikinier. Jeg kjøpte denne i år, og den holdt puppene godt på plass (jeg har ikke så store, men etter å ha ammet to barn så er de ikke så faste lengre). Den er paddet, men jeg tok ut innleggene. Ser den er på salg nå til 119kr. Hvis du kjøper den i sort feks så kan du sikkert bruke den sammen med bikinitrusen fra Careless 

https://cubus.com/no/p/bikinitopp-med-volanger-lys-rosa-badetoy-bikini-overdeler-dameklar/7331406_F301

Hvis ikke kan jeg anbefale denne bikinitrusen som matcher og som sitter godt på (og som nå er på salg til 59kr)

https://cubus.com/no/p/bikinitruse-med-volanger-lys-rosa-badetoy-bikini-underdeler-dameklar/7331409_F301

Har begge variantene til careless. Den andre typen sitter som støpt, men syntes denne var veldig fin også, og er jo litt mindre. 
Jeg har prøvd ekstremt mange typer bikini, og det er dessverre veldig mange av dem som blir sånn at puppene vil falle ut. 

Jeg får bruke denne når jeg sitter i ro på verandaen 😂

AnonymBruker
Skrevet
Perelandra skrev (2 timer siden):

Feil størrelse, eller kanskje at bikiniene fra Careless ikke passer for deg? 

Jeg var nylig innom butikken til Careless på Sørlandssenteret, men fant ut at bikiniene deres ikke var noe for meg siden de selges etter klesstørrelse og ikke etter cup og omkrets. De ble for små i cup-størrelsen og store i omkretsen til å passe på min kropp. Ut i fra beskrivelsen din i HI, høres det ut som at dette også gjelder for deg?

Sånn generelt er min erfaring at BHer, sportstopper og bikinier som selges etter klesstørrelse sjeldent passer hvis man har store bryster som trenger en del støtte. 

Kanskje du TS heller bør bruke bikinietopper som selges etter BH-størrelse og ikke klesstørrelse?

Den ene modellen til careless sitter som støpt. Der tok jeg ut innleggene siden de ikke passet mine i størrelse. 
Prøvde å ta ut innleggene i den siste jeg kjøpte også, men da ble det bare enda verre. 

AnonymBruker
Skrevet
missbluebird skrev (12 timer siden):

Riktig type og størrelse gjør at dette ikke skjer. Kan alltid bruke dobbeltsidig teip, men kan fort gjøre litt vondt men da forblir dem jo der ;)

Vurderte puppetape, men vet ikke om den holder i vann?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja, en annen modell, eller så kan push up innlegg eller "kylling fileter" holde dem bedre på plass. De kopper dem inn og de blir ikke myke nok til å "skli ut" 😊 Det funker for meg. Koster 100 lappen på cubus, verdt å teste.

Det er ganske tykke innlegg i denne bikinien, men ekstra tykkelse nederst for push up. Kan du linke til de koppene som du nevner? Det skal absolutt sjekkes ut.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Har kjøpt meg en ny bikini til jeg skal på ferie. Dessverre er puppene blitt litt slarkete og når jeg bøyer meg vil de skli ut av overdelen. Hvordan i all verden skal jeg kunne holde de på plass??

Bikinien er forøvrig av merket careless, den nyeste modellen som er mindre.

Kjøp stor nok dekkenede bikini overdel så går det bra. Problemet er at du kjøper for liten som viser mye og da detter de lettere ut. Det fins bikinier som en slags sportsbh og om det er bedre? Både med og uten padding og støtte. Har sett mangr med for små eller for pushy bikinier i sommer. Og brystvorter ut av toppen. Kjøp større eller mer dekkende..

Anonymkode: 52901...1ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...