AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Noe så irriterende....Snap skal jo bare være for gøy og ikke noe stress. Nå viser det seg at niesa mi ( voksen ja...) har blitt sur fordi mora hennes fikk snap av meg og ikke hun. Snakk om å lage problemer....noen skal jo ha oppmerksomhet for ALT, jeg gidder ikke svare hver gang. Er jaggu glad jeg ikke er på facebook... Anonymkode: 9aaec...c59 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 Noen tar seg selv, litt vel høytidelig.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 Hvis man stiller et spørsmål eller har en samtale på snapchat (eller annen tekstform), er det jo normal folkeskikk å svare. Når noen snakker til deg fysisk, snur du deg vel ikke bare rundt og forlater rommet... Men om det kun er snakk om å dele bilder er det ikke alltid nødvendig å svare. Det avhenger av dialogen deres generelt! Anonymkode: f538f...081
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #5 Skrevet 19. juli 2022 Føler hjernen min dør av Snapchat. Skjønner ikke at noen orker å bruke det. Anonymkode: 0084c...d1e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå