AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Hei! Det har kjempefint vær for ikke så lenge siden og da hadde jeg og kjæresten kjøpt oss litt god grillmat til å grille ute i stranden. så plingte det av felles venninnen våres julie som synes det hadde vært kjekt å være med og tatt barnet med, Meg og kjæresten sa ja at hun kunne komme bort å henge med oss. Hun kom jo bort med kjæresten og barnet hennes, men de hadde jo ikke tatt med noe mat selv.. som var vell litt/veldig dumt for jeg hadde bare kjøpt nokk mat til meg og kjæresten, altså nokk porsjon for 2 stk. Da hørtes det ut som julie ble små irritert for det ikke var nokk ribbe og salat osv, jeg hadde jo forventet at julie og kjæresten hennes skulle fikse dette selv og ta med egen mat. Kjæresten min tilbydde å kjøre dem til butikken, men det var ikke noe aktuelt for henne. De fikk 1 pølse vær for var det vi hadde igjen.. følte meg litt dårlig.. men jeg er student og har ikke råd til å kjøpe inn mat til alle og andres barn.. nå tenker jeg og kjæresten at vi ikke skal svare på neste spørsmål om noen som vil henge seg på, eller si fra at de må ta med selv.. julie snakker ikke så mye med meg nå Anonymkode: 9755b...f14 2
tangent Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 Dere kunne sagt i fra at dere tok med grillmat til dere selv og at de måtte ta med selv om de ønsket noe. Men det høres ikke ut som noe særlig tap om reaksjonen hennes var sånn. 20
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 tangent skrev (2 minutter siden): Dere kunne sagt i fra at dere tok med grillmat til dere selv og at de måtte ta med selv om de ønsket noe. Men det høres ikke ut som noe særlig tap om reaksjonen hennes var sånn. Hadde nokk forventet at de hadde nokk tatt med selv, hele stemningen ble jo smålig kleint etter det.. Anonymkode: 9755b...f14 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 Nevnte du til dem at dere skulle grille? Anonymkode: 3ddf0...5d9 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #5 Skrevet 19. juli 2022 Det normale her ville jo vært å sagt at dere skulle grille på stranden og bedt de tatt med grillmat om de ønsket. Nevnte du til de at dere skulle grille? Anonymkode: 89c04...505 12 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #6 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nevnte du til dem at dere skulle grille? Anonymkode: 3ddf0...5d9 De så på snapchat at vi grillet, og svarte ut av videoen som ble lagt ut. «Nam» også spurte hun om de kunne komme å henge med oss Anonymkode: 9755b...f14 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #7 Skrevet 19. juli 2022 At man blir sur for å ikke få gratis mat er jo bare frekt 🙄 Synes ikke du har noe å ha dårlig samvittighet for her TS. Anonymkode: 1a9d1...258 27 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #8 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De så på snapchat at vi grillet, og svarte ut av videoen som ble lagt ut. «Nam» også spurte hun om de kunne komme å henge med oss Anonymkode: 9755b...f14 Du burde allikevel sagt at de skulle ta med grillmat. Mulig venninnen din og kjæresten tok det som en invitasjon når dere sa de kunne komme ned på stranden? Anonymkode: 89c04...505 1
Blueberrymuffin Skrevet 19. juli 2022 #9 Skrevet 19. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): De så på snapchat at vi grillet, og svarte ut av videoen som ble lagt ut. «Nam» også spurte hun om de kunne komme å henge med oss Anonymkode: 9755b...f14 Venninnen din er problemet her. I min vennegjeng har det alltid vært underforstått at grillmat, alkohol og diverse er ting man tar med til seg selv. At hun blir snurt fordi dere kjøpte mat til dere, og hun tok det som en selvfølge at dere hadde tatt med formye og overflod som de kunne få av er direkte frekt og udannet. Hun så på snapkartet at dere grillet, da hadde normal folkeskikk (om hun også ville grille) vært å spørre om hun skal ta med noe. Når hun ikke spør om det på forhånd, er det ingen selvfølge at hun og skal ha grillmat. Uenig med de over som sier at ts skulle spurt venninnen om å ta med egen grillmat. Jeg mener at det er en selvfølge at denne venninnen spør om dette selv, om hun også hadde tenkt å grille. Venninnen din er ikke et barn, og voksen nok til å forsørge seg selv og kjæresten, dersom de ønsket å grille. Endret 19. juli 2022 av Blueberrymuffin 12
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #10 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du burde allikevel sagt at de skulle ta med grillmat. Mulig venninnen din og kjæresten tok det som en invitasjon når dere sa de kunne komme ned på stranden? Anonymkode: 89c04...505 Julie og fam. ble jo i utgangspunktet ikke invitert, men fikk beskjed om at de kunne komme å være med ts og kjæresten på stranden. Da burde i det miste Julie spurt om de skulle ta med noe mat - noe jeg anser som en selvfølgelighet. Anonymkode: 2ce48...3d9 5
Vinky Skrevet 19. juli 2022 #11 Skrevet 19. juli 2022 Jeg er uenig i svarene om at dere burde bedt dem ta med grillmat. Når noen kommer bort etter å ha sett snap, er det (hvertfall for meg) en selvfølge at man tar med egen engangsgrill og mat selv. 15
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #12 Skrevet 19. juli 2022 De er tre stk, dere bare to, og så forventer hun dere allerede har tatt med en overflod av mat. Det er ikke normalt. Frekt av henne og tro det er nok til tre ekstra. Anonymkode: 09614...552 10
lillevill Skrevet 19. juli 2022 #13 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): De så på snapchat at vi grillet, og svarte ut av videoen som ble lagt ut. «Nam» også spurte hun om de kunne komme å henge med oss Anonymkode: 9755b...f14 Hvaaa 😂 ser at dere griller, vi joiner og er sultne, hva har dere ikke nok, nå er vi sure. 7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #14 Skrevet 19. juli 2022 Hun kom også 100% bare for matens skyld! 🤦♀️ Veldig merkelig å bare kommentere NAM på andres snapper og tro at man da kan ta med hele familien på gratis middag! Anonymkode: 1a9d1...258 7 2
NewStart87 Skrevet 19. juli 2022 #15 Skrevet 19. juli 2022 Hun som er frekk her. De skulle tatt med grillmat selv. 3
NewStart87 Skrevet 19. juli 2022 #16 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun kom også 100% bare for matens skyld! 🤦♀️ Veldig merkelig å bare kommentere NAM på andres snapper og tro at man da kan ta med hele familien på gratis middag! Anonymkode: 1a9d1...258 Dette. Hun så nok muligheten for å få seg ( og familien ) en gratis middag. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #17 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De er tre stk, dere bare to, og så forventer hun dere allerede har tatt med en overflod av mat. Det er ikke normalt. Frekt av henne og tro det er nok til tre ekstra. Anonymkode: 09614...552 Vi tenkte det hadde vært kjekt å henge, men forventet ikke at jeg skulle mate henne og kjæresten + barnet hennes. Da de så videoen av grill mat osv ute på snapchatten min Anonymkode: 9755b...f14 3
Silva Pluvialis Skrevet 19. juli 2022 #18 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hei! Det har kjempefint vær for ikke så lenge siden og da hadde jeg og kjæresten kjøpt oss litt god grillmat til å grille ute i stranden. så plingte det av felles venninnen våres julie som synes det hadde vært kjekt å være med og tatt barnet med, Meg og kjæresten sa ja at hun kunne komme bort å henge med oss. Hun kom jo bort med kjæresten og barnet hennes, men de hadde jo ikke tatt med noe mat selv.. som var vell litt/veldig dumt for jeg hadde bare kjøpt nokk mat til meg og kjæresten, altså nokk porsjon for 2 stk. Da hørtes det ut som julie ble små irritert for det ikke var nokk ribbe og salat osv, jeg hadde jo forventet at julie og kjæresten hennes skulle fikse dette selv og ta med egen mat. Kjæresten min tilbydde å kjøre dem til butikken, men det var ikke noe aktuelt for henne. De fikk 1 pølse vær for var det vi hadde igjen.. følte meg litt dårlig.. men jeg er student og har ikke råd til å kjøpe inn mat til alle og andres barn.. nå tenker jeg og kjæresten at vi ikke skal svare på neste spørsmål om noen som vil henge seg på, eller si fra at de må ta med selv.. julie snakker ikke så mye med meg nå Anonymkode: 9755b...f14 Hadde dere ikke allerede ankommet stranden med maten da hun sa hun ville komme? Er jo veldig spesielt å forlange å få mat når dere ikke engang hadde avtalt at hun skulle være med før maten var kjøpt? 5 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #20 Skrevet 19. juli 2022 Tvillingsjel skrev (3 minutter siden): Hadde dere ikke allerede ankommet stranden med maten da hun sa hun ville komme? Er jo veldig spesielt å forlange å få mat når dere ikke engang hadde avtalt at hun skulle være med før maten var kjøpt? Nei jeg og kjæresten hadde planlagt siden det var så utrolig fint vær ute, så spanderte jeg denne gangen for han. Så vi var jo ankommet i stranden og begynte å grille og jeg la ut video av den gode maten, da spurte julie. Da tenkte vi jo at det hadde vært kjekt å henge med dem, men forventet ikke at jeg skulle spandere for dem også, da kjæresten min var så grei å tilbydde å kjøre dem til butikken så de kunne kjøpe seg noe grille Anonymkode: 9755b...f14 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå