Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man når man er håpløst forelsket i en person, og denner personen bare snur ryggen??

Denne personen er min eks..og han har vært håpløst forelsket i meg tidligere. Vi har aldri klart og være forelsket så lenge på likt, det har vært problemet. unge, dumme og naive.

Han har sagt jeg er den eneste han vil ha.

Vi har begge vært usikre, og nå etter en god stund har jeg da blit mer sikker enn noen gang.

Nå er han den eneste jeg vil ha, og da vil han ikke mer. ?

Jeg tror han bor sammen med ei ny dame, han er totalt forandret, og sier ikke hei til meg en gang.

Hvorfor ga han meg da en bamse det sto forever på.. ?

Jeg skjønner det ikke, at vi ikke bare kunnet fått snakket ut.. jeg elsker han :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje det bare rett og slett er for sent, og at han ikke ville sitte og vente i all evighet.. Ikke veit jeg. Trist er det for deg uansett.

Men slik er det alltid, når den man føler så sterkt for ikke føler det samme tilbake..

hvis han har fått seg ny kjæreste er de bare å skygge banen...

Skrevet

Hørt om utstyyket "man vil ha hva man ikke kan få"?

:roll:

Kan virke som det er sånn det er for dere.. :(

Skrevet

Dette er vel en ganske klassisk situasjon - at man bytter på å være interessert, og at interessen daler når man oppdager at man har sjans likevel. Tror ikke det er annet å gjøre å be om en ordentlig prat, og vil han ikke, så vil han ikke. Noe mer får du ikke gjort, tror jeg.

Gjest Lille Silje
Skrevet

Hvor gammel er du ?

jeg er rundt 17 og føler det på samme måte. Hvordan tar man kontakt med ham og hvordan skal man unngå å bli ignorert, jeg er i omtrent samme situasjon, selvfølgelig ikke lik, men noe i likheten. Det er som "baby-e" sier.. om han ikke vil vil han ikke, jeg vet det. Det suger, men det eneste som er folks ulitimate frihet er deres tanker og du kan ikke tvinge de ut av ham.

Jeg ønsker deg masse lykke til!! oppdater meg om hvordan det går

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Jeg er 24, og jeg elsker han virkelig. Jeg vet han innerst inne elsker meg også, han har bare fått seg fore at han ikke skal gjøre det nå.

Kjærligheten er håpløs!!! :sur::sur::sur:

Først når man ikke lenger kan få hva man vil, så innser man hvor høyt man elsker en person.. sukk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...