Gå til innhold

vil kjøpe meg en jeans...Lee, Levis eller Lois?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil ha ei god dongeribukse, uansett pris. Må ha noe annet etnn skinny jeans.... hilsen voksen dame. Kan gjerne tenke meg at stoffet ikke er stivt og tykt. Liker ikke slengbukser. Fasongen min er ganske rett, uten midje. Noen som kan foreslå en modell jeans? :) da blir jeg glad

Anonymkode: bc2de...e74

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må det begynne på L?

Anonymkode: 0f6d6...bc8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vil ha ei god dongeribukse, uansett pris. Må ha noe annet etnn skinny jeans.... hilsen voksen dame. Kan gjerne tenke meg at stoffet ikke er stivt og tykt. Liker ikke slengbukser. Fasongen min er ganske rett, uten midje. Noen som kan foreslå en modell jeans? :) da blir jeg glad

Vero moda sine bukser, de er supermyke og har masse stretch🤗

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kvittet meg med skinny-modellene mine og ble veldig fornøyd med Marion fra Lee, klassisk blå. Faktisk så fornøyd at jeg kjøpte svart også, men den var av en eller annen grunn av mye tjukkere materiale. Hvis superstrech er er kriterium, er ikke dette buksa for deg, men den har 2% elastan. 
https://eu.lee.com/se-en/shop/jeans/women/marion-straight-classic-straight-c030208

Anonymkode: e7693...d32

• Liker 1
Skrevet

Er og lei skinny jeans. Er ikke fint på meg nå pga vekt.

Med hjelp av de i butikken, fant jeg en kul lee bukse som var på tilbud på Carlings. ☺️ Litt løs og ikke helt stram i bena. Og litt highwayst. 

Har hatt Levis før, men den ble fort ødelagt. prøvde og reklamere, men hadde ikke kvittering lenger. Hvem sparer på kvitteringen sånn, måneder etter handelen på klær? Med mindre det er faktisk skikkelig dyre klær, kjole til 3000 liksom. 

AnonymBruker
Skrevet
Maestro skrev (1 time siden):

Er og lei skinny jeans. Er ikke fint på meg nå pga vekt.

Med hjelp av de i butikken, fant jeg en kul lee bukse som var på tilbud på Carlings. ☺️ Litt løs og ikke helt stram i bena. Og litt highwayst. 

Har hatt Levis før, men den ble fort ødelagt. prøvde og reklamere, men hadde ikke kvittering lenger. Hvem sparer på kvitteringen sånn, måneder etter handelen på klær? Med mindre det er faktisk skikkelig dyre klær, kjole til 3000 liksom. 

takk for svar. Hvilket merke husker du det? ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke Levis er spesielt komfortabel bukse. Liker Lee og Lois, og ville nok kjøpt en av de. 

Ellers kan jeg tipse om fine bukser fra floyd som jeg selv har kjøpt meg, og har etter din beskrivelse samme kroppsform 😊👍 Får ikke delt link, men sjekk ut Jeans Kine Wide. 

Hilsen kvinne 45 

Anonymkode: 8d287...140

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker godt Lois Raval Caspar Gemstone

RavalCasparGemstoneDoubleStone4.jpg

Anonymkode: d4b31...62e

AnonymBruker
Skrevet

Og Levis Ribcage Straight Ankle

162465-1056_02?$press_image$

Anonymkode: d4b31...62e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også smal og flat eller hva man skal kalle det, elsker Lois buksene med sleng, de gir skikkelig mye fasong til en ellers formløs kropp :)

Anonymkode: 42897...fcf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2022 den 18.55):

Jeg liker best dr.denim eller Levis. 

Anonymkode: fb65e...1d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2022 den 7.27):

takk for svar. Hvilket merke husker du det? ts

Jeg kjøpte en som står Karve inni☺️ God og myk, litt stram første dagen jeg gikk med den, men nå er den drit god 👌🏻 Likte bedre den, enn Levis bukse som og ble fort ødelagt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fretex.

Anonymkode: 4eac7...9a0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant meg akkurat ei fantastisk Lee bukse på Getinspired til bare 700 kr. Utrolig myk og god. Du burde sjekke ut 😊

Anonymkode: a9305...e2d

AnonymBruker
Skrevet

Tror det var denne jeg kjøpte, isåfall har prisen gått opp igjen, men uansett verdt det 😊

https://www.getinspired.no/klaer/bukser/jeans/lee-ivy-super-skinny-high-lj-l32e-mohw

Anonymkode: a9305...e2d

AnonymBruker
Skrevet

Louis :) 

Anonymkode: 2e862...807

Skrevet

Jeg har bukser både fra Levis og Louis, men fortrekker Levis sine.

Liker best Levis ribcage straight eller levis ribcage boot. Straight sitter løsere på hele veien, mens boot sitter litt strammere over lårene og er løsere fra knærne og ned. Begge er highwaist 

Har prøvd Lee Marion etter tips jeg fikk her på forumet, men den satt ikke fint på meg, så den ble solgt

(jeg er 172, slank og har ikke så mye former) 

(bortsett fra ei bukse i cord fra Louis så har jeg bare brukt levis det siste året, så tror buksene mine fra Louis kommer til å havne til salgs på Tise) 

• Liker 1
Skrevet

Bukser må prøves på og sammenlignes, ei som sitter fint på andre sitter ikke nødvendigvis fint på deg. Anbefaler deg å gå til feks carlings, der er det som oftest flinke folk som hjelper. 

AnonymBruker
Skrevet

Lois rakner i sømmene.

Anonymkode: c3607...af9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...