AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Noen som merket noe til økt søvn behov rett før fødsel? Hååper at det er et tegn på at fødsel er rett rundt hjørnet 😅 Anonymkode: fa2ed...f40
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Noen som merket noe til økt søvn behov rett før fødsel? Hååper at det er et tegn på at fødsel er rett rundt hjørnet 😅 Anonymkode: fa2ed...f40 Nei, totalt motsatt, fikk absolutt ikke sove uken før. Anonymkode: e8603...574
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 Det pleier være motsatt. Man får gjerne et energikick like før fødsel Anonymkode: 946a2...0fe
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 Jordmor snakket mye om at man fikk et energikick og gjerne veldig lyst til å vaske og ordne til hjemme, men jeg opplevde ikke det. Jeg gikk i dvale fra uke 37. Å strekke seg etter vannglasset på stuebordet var tiltak, liksom. Dagen min foregikk ish sånn her: Våkne om morgenen -> slappe av i senga med frokost -> ta et bad -> sove -> bare ligge på sofaen til samboer kom hjem, ofte med noen dupper her og der -> spise middag -> middagslur på sofaen -> slappe av på sofaen resten av kvelden -> dusje -> slappe av på senga -> sove. Med obligatoriske tisseturer og mat (inntatt i liggende stilling på sofaen, så klart) igjennom dagen. Anonymkode: 1cda4...db0 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #5 Skrevet 19. juli 2022 Ja, jeg har også hørt dette med at en blir mer energisk. Men jeg har vært trøtt og sovet veldig godt rett før fødsel begge ganger. Det kan ha vært tilfeldig, men jeg sov ellers lite og veldig dårlig på den tiden i svangerskapet. Trøtt var jeg vel kanskje uansett da 😅. Her var det snakk om at fødselen startet et par timer etter en skikkelig god natts søvn første gangen, og at jeg våknet av at vannet gikk i totiden på natten etter å ha sovet siden kl. 19 andre gang. Lykke til med fødselen! Anonymkode: 02c98...1c0
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #6 Skrevet 19. juli 2022 Jeg fikk superenergi dagen før, bar masse fulle handleposer og en treåring opp trecetasjer uten heis, og hadde sex med mannen. Styrtfødsel 6 timer etter sex😄 Anonymkode: e57d8...3d3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #7 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk superenergi dagen før, bar masse fulle handleposer og en treåring opp trecetasjer uten heis, og hadde sex med mannen. Styrtfødsel 6 timer etter sex😄 Anonymkode: e57d8...3d3 Prøvde å overtale mannen til å ha sex, men var visst ikke særlig attraktiv i godbuksa og etter å ha klagd på alt mulig den siste halvtimen 🤣 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg har også hørt dette med at en blir mer energisk. Men jeg har vært trøtt og sovet veldig godt rett før fødsel begge ganger. Det kan ha vært tilfeldig, men jeg sov ellers lite og veldig dårlig på den tiden i svangerskapet. Trøtt var jeg vel kanskje uansett da 😅. Her var det snakk om at fødselen startet et par timer etter en skikkelig god natts søvn første gangen, og at jeg våknet av at vannet gikk i totiden på natten etter å ha sovet siden kl. 19 andre gang. Lykke til med fødselen! Anonymkode: 02c98...1c0 Da skal jeg legge meg til å sove nå😅 takk! AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jordmor snakket mye om at man fikk et energikick og gjerne veldig lyst til å vaske og ordne til hjemme, men jeg opplevde ikke det. Jeg gikk i dvale fra uke 37. Å strekke seg etter vannglasset på stuebordet var tiltak, liksom. Dagen min foregikk ish sånn her: Våkne om morgenen -> slappe av i senga med frokost -> ta et bad -> sove -> bare ligge på sofaen til samboer kom hjem, ofte med noen dupper her og der -> spise middag -> middagslur på sofaen -> slappe av på sofaen resten av kvelden -> dusje -> slappe av på senga -> sove. Med obligatoriske tisseturer og mat (inntatt i liggende stilling på sofaen, så klart) igjennom dagen. Anonymkode: 1cda4...db0 Omtrent sånn er det. Må slappe av etter hvee aktivitet 😅 Anonymkode: fa2ed...f40
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #8 Skrevet 20. juli 2022 Før alle mine fødsler fikk jeg mye energi den siste uka før fødselen, men så måtte jeg brått hvile gjerne i 5-6 timer i strekk midt på dagen før jeg våknet opp med rier og baby født innen 2-6 timer fra jeg våknet. Anonymkode: 5552d...d74
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #9 Skrevet 20. juli 2022 20 hours ago, AnonymBruker said: (...) Omtrent sånn er det. Må slappe av etter hvee aktivitet 😅 Anonymkode: fa2ed...f40 Jeg har generelt vanskelig for å sove og sovner aldri i bil og i hvert fall ikke i en stol, men jeg sov som en stein hver gang vi kjørte bil og presterte å sovne på venterommet til fastlegen, liksom. 😂 Anonymkode: 1cda4...db0
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #10 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har generelt vanskelig for å sove og sovner aldri i bil og i hvert fall ikke i en stol, men jeg sov som en stein hver gang vi kjørte bil og presterte å sovne på venterommet til fastlegen, liksom. 😂 Anonymkode: 1cda4...db0 Oi🤣 ikke vært så ille her, selv om jeg alltid har lett for å sovne.😅 Anonymkode: fa2ed...f40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå