AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Det er stort sett pene damer som kommer noen vei på Tinder og lignende. Menn kan jo få god jobb, god lønn osv. for å bli mer attraktive. Men vi kvinner - hva kan vi gjøre? Ingenting om vi ikke er så heldige å være veldig vakre? Jeg mener ikke dette som en "menn vs. kvinner"-tråd, jeg er oppriktig nysgjerrig på om det er noe vi kan gjøre? Anonymkode: 5af01...836
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er stort sett pene damer som kommer noen vei på Tinder og lignende. Menn kan jo få god jobb, god lønn osv. for å bli mer attraktive. Men vi kvinner - hva kan vi gjøre? Ingenting om vi ikke er så heldige å være veldig vakre? Jeg mener ikke dette som en "menn vs. kvinner"-tråd, jeg er oppriktig nysgjerrig på om det er noe vi kan gjøre? Anonymkode: 5af01...836 For meg har det alltid handlet om smilet og glimtet i øyet... litt vanskelig å forklare, så blir kanskje litt vagt😅 Anonymkode: 923b7...1ad 6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 Bortsett fra de vakre, så legger jeg merke til de som ser sunne, friske, slanke, morsomme ut. Å ta vare på seg selv, uansett utgangspunkt, er bra. Gode bilder, med smil, eller positivt uttrykk, er et must. M52 Anonymkode: 82be7...c0c 7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er stort sett pene damer som kommer noen vei på Tinder og lignende. Menn kan jo få god jobb, god lønn osv. for å bli mer attraktive. Men vi kvinner - hva kan vi gjøre? Ingenting om vi ikke er så heldige å være veldig vakre? Jeg mener ikke dette som en "menn vs. kvinner"-tråd, jeg er oppriktig nysgjerrig på om det er noe vi kan gjøre? Anonymkode: 5af01...836 Kjøpe dildo. Anonymkode: 1f7fc...abf
Gjest AprilRyan Skrevet 19. juli 2022 #5 Skrevet 19. juli 2022 Man kan jo gjøre det beste ut av det man har? Klippe håret i en frisyre som kler en, sminke seg, kle seg, ta litt vare på kroppen, ta vare på egen psyke og være fornøyd med eget liv. Jeg tror ikke at alle menn kun ser etter de smellvakre kvinnene og det virker som det at hun er feminin og har det bra med seg selv er ganske viktig. Menn ser vel også etter andre ting selv om man kan få inntrykk av at det kun er utseendet som betyr noe. Nå bare skriver jeg det jeg tror.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #6 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjøpe dildo. Anonymkode: 1f7fc...abf Haha, det har jeg. Er kjedelig 😜 Anonymkode: 5af01...836
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #7 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg er oppriktig nysgjerrig på om det er noe vi kan gjøre? Anonymkode: 5af01...836 Ikke være opptatt av hvordan vi blir oppfattet av andre er en god regel. La godt humør prege deg. Ha selvtillit og høy selvfølelse. Jo bedre og mer sexy en kvinne føler seg, jo mer attraktiv blir hun 💃🏼 Anonymkode: 5bde1...fc1 6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #8 Skrevet 19. juli 2022 AprilRyan skrev (Akkurat nå): Man kan jo gjøre det beste ut av det man har? Klippe håret i en frisyre som kler en, sminke seg, kle seg, ta litt vare på kroppen, ta vare på egen psyke og være fornøyd med eget liv. Jeg tror ikke at alle menn kun ser etter de smellvakre kvinnene og det virker som det at hun er feminin og har det bra med seg selv er ganske viktig. Menn ser vel også etter andre ting selv om man kan få inntrykk av at det kun er utseendet som betyr noe. Nå bare skriver jeg det jeg tror. Jeg tror det fort blir sånn på nettet, fordi det er så mange fine damer å bla gjennom. Og man vil jo ha det beste, det skjønner jeg jo 😊 Anonymkode: 5af01...836
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #9 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke være opptatt av hvordan vi blir oppfattet av andre er en god regel. La godt humør prege deg. Ha selvtillit og høy selvfølelse. Jo bedre og mer sexy en kvinne føler seg, jo mer attraktiv blir hun 💃🏼 Anonymkode: 5bde1...fc1 Jeg er alltid i godt humør, godt selvbilde osv., men det kommer ikke fram på bilder tenker jeg? Jeg er en veldig sjarmerende person i virkeligheten, men så lenge jeg ikke er så veldig pen så får jeg liksom ikke en sjanse til å sjarmere noen heller 😄 Anonymkode: 5af01...836 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #10 Skrevet 19. juli 2022 Jeg er kvinne selv. Jeg opplever at det hjelper på å være blid, positiv, ha god humor og by passelig på meg selv. Jeg har alltid likt å pynte meg, men hadde noen år der jeg veide mer og skjulte mer kropp. Nå som jeg er slank og trent, har jeg merket endring i oppmerksomhet fra menn. Sikkert fordi jeg utstråler meg selvsikkerhet, og går i klær som fremhever figuren. Jeg føler meg ikke superfin, men opplever allikevel å ofte gå kompliment fra egen mann og andre menn.Jeg stellet også regelmessig håret, er mye ute så jeg får brun hud, tar vare på tennene, sminker meg og ordner håret. Jeg er i et langvarig forhold (15 år), så er ikke på «markedet» da😊 Anonymkode: c31a8...98f 7
Gjest AprilRyan Skrevet 19. juli 2022 #11 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror det fort blir sånn på nettet, fordi det er så mange fine damer å bla gjennom. Og man vil jo ha det beste, det skjønner jeg jo 😊 Anonymkode: 5af01...836 Ja, ofte blir det jo det, men lurer på hvor høy suksess man har med en slik taktikk. Jeg tror ikke at datingapper er for alle dessverre. Noen gjør seg bedre i virkeligheten.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #12 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er alltid i godt humør, godt selvbilde osv., men det kommer ikke fram på bilder tenker jeg? Jeg er en veldig sjarmerende person i virkeligheten, men så lenge jeg ikke er så veldig pen så får jeg liksom ikke en sjanse til å sjarmere noen heller 😄 Anonymkode: 5af01...836 Sorry. Tenkte mer på i møter med andre mennesker, ikke på bilder. Har dessverre ingen erfaring med apper/nett. Anonymkode: 5bde1...fc1 1
Gjest Warrior Skrevet 19. juli 2022 #13 Skrevet 19. juli 2022 (endret) Være seg selv Ta vare på seg selv og kroppen sin Være smilende og hyggelig Vise god selvtillit/godt selvbilde Endret 19. juli 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #14 Skrevet 19. juli 2022 Forurense mindre Spise mer sunn fisk Anonymkode: 688f2...9b1 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #15 Skrevet 19. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er stort sett pene damer som kommer noen vei på Tinder og lignende. Det er bare tull altså, det tror du ikke på selv engang. Så du får 0 likes på tinder liksom? Uansett - for bilder på tinder: Hold deg slank, ikke klipp håret kjerringkort, smil. For bio - ikke rams opp krav og lignende. Ikke vær negativ eller sur ("fuckboys fuck off" og lignende). IRL: Vær følsom, omsorgsfull og snill. Menn søker noen de kan snakke med om følelser, og som bryr seg om dem. De ser ikke etter en kompis, så det å være morsom og en av gutta gir deg ikke draget. Spør heller hvordan menn har det, våg å være litt personlig. Anonymkode: fa8c6...441 6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #16 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er bare tull altså, det tror du ikke på selv engang. Så du får 0 likes på tinder liksom? Uansett - for bilder på tinder: Hold deg slank, ikke klipp håret kjerringkort, smil. For bio - ikke rams opp krav og lignende. Ikke vær negativ eller sur ("fuckboys fuck off" og lignende). IRL: Vær følsom, omsorgsfull og snill. Menn søker noen de kan snakke med om følelser, og som bryr seg om dem. De ser ikke etter en kompis, så det å være morsom og en av gutta gir deg ikke draget. Spør heller hvordan menn har det, våg å være litt personlig. Anonymkode: fa8c6...441 Hvis han er good shit, ja. Anonymkode: 3d53f...ec4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #17 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er bare tull altså, det tror du ikke på selv engang. Så du får 0 likes på tinder liksom? Uansett - for bilder på tinder: Hold deg slank, ikke klipp håret kjerringkort, smil. For bio - ikke rams opp krav og lignende. Ikke vær negativ eller sur ("fuckboys fuck off" og lignende). IRL: Vær følsom, omsorgsfull og snill. Menn søker noen de kan snakke med om følelser, og som bryr seg om dem. De ser ikke etter en kompis, så det å være morsom og en av gutta gir deg ikke draget. Spør heller hvordan menn har det, våg å være litt personlig. Anonymkode: fa8c6...441 Hold deg slank? Mange veier for mye, men det er flere overvektige menn enn kvinner. Alle overvektige sliter med å gå ned, det er vanskelig. Vil overvektige menn fortsatt «kreve» slanke kvinner? Ikke klipp håret kort? Noen har tynt og pistrete hår som ikke er pent som langt. Smil? Noen er naturlig smilende, noen ikke. Gjelder begge kjønn. For de med mer alvorlig uttrykk blir det fort falskt å smile «med vilje». Vær følsom? Det varierer da fra person til person hvor følsom man er, også uavhengig av kjønn. Må én i forholdet være følsom eller begge? Hvis bare en, kan det være mannen? Vær omsorgsfull? Det bør vel begge parter være. Tips: ikke skriv som mann at du ønsker en omsorgsfull dame! Mange av oss vil tolke det som «Søker mamma!» Vær snill? Et godt råd til begge kjønn. Jeg lurer litt på om du ville rådet en kompis til alt dette (med unntak av det med håret)? Anonymkode: 9c6e0...6a4 10
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #18 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er bare tull altså, det tror du ikke på selv engang. Så du får 0 likes på tinder liksom? Uansett - for bilder på tinder: Hold deg slank, ikke klipp håret kjerringkort, smil. For bio - ikke rams opp krav og lignende. Ikke vær negativ eller sur ("fuckboys fuck off" og lignende). IRL: Vær følsom, omsorgsfull og snill. Menn søker noen de kan snakke med om følelser, og som bryr seg om dem. De ser ikke etter en kompis, så det å være morsom og en av gutta gir deg ikke draget. Spør heller hvordan menn har det, våg å være litt personlig. Anonymkode: fa8c6...441 Veldig lite likes ja, blir unmatchet så fort jeg får en match, ingen svarer om jeg sender melding, osv. Og jeg er ikke kresen, sveiper høyre lavere menn (er 178 selv), de uten hår, overvektige osv. Jeg er normalvektig, har langt blondt hår og smiler alltid, men jeg ser bare helt okei ut. Og da når jeg liksom ikke opp, føler jeg. Jobb, utdanning, eiendom sånne ting er dessverre ikke så relevant, for der har jeg det på stell 😄 Anonymkode: 5af01...836 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #20 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bli yngre. Anonymkode: 30be2...90b Takk, skal prøve 😄 Anonymkode: 5af01...836 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå