AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Nærmer meg termin. Brystene er ikke større. Har omtrent flate. Hadde vært så kjekt om de ble bittelitt større... Anonymkode: ab8df...f36
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 De ble større rett etter fødsel, da melka kom. Så til de grader større, haha! Veldig uvandt da jeg også er nesten flatbrystet. De var en god del større hele ammeperioden såklart, mest den første tiden. Nå er de tilbake til slik de var, desverre. Ser helt bra ut, ingen strekkmerker eller noe men veldig mye «bløtere». 70B, forresten. Samme som før fødsel. Anonymkode: 03538...a25
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 Nei, det gjorde ingen forskjell på lang sikt selv om de var litt større under amming. Fikk aldri nok melk, da. Måtte spe på med mme. Anonymkode: c84f9...761
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 Gigapupper mens jeg ammet, gikk tilbake til slik de var når jeg slutta med det. Anonymkode: ed595...d5a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #5 Skrevet 19. juli 2022 Store under amming. Flate igjen etterpå. tok silikon så fort som mulig. 300cc, nå er de perfekte! Anonymkode: 56b8a...84c
Lafamiglia Skrevet 19. juli 2022 #6 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nærmer meg termin. Brystene er ikke større. Har omtrent flate. Hadde vært så kjekt om de ble bittelitt større... Anonymkode: ab8df...f36 Samme erfaring som de over her. Digre da de var fulle av melk, og så rett etter at jeg var ferdig med å amme, innskrumpede rosiner, og etter det igjen, samme som før fødsel. Så må du ikke glemme at små pupper ofte holder seg bedre når man blir eldre. Så det er i det minste en fordel med å være småbrystet 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #7 Skrevet 19. juli 2022 Jeg var en A-cup før graviditeten, C-cup mens jeg ammet og nå (6 mnd siden vi ga oss med amming) er A-cup aaalt for stort. 😭 Anonymkode: e16ba...601
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #8 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): De ble større rett etter fødsel, da melka kom. Så til de grader større, haha! Veldig uvandt da jeg også er nesten flatbrystet. De var en god del større hele ammeperioden såklart, mest den første tiden. Nå er de tilbake til slik de var, desverre. Ser helt bra ut, ingen strekkmerker eller noe men veldig mye «bløtere». 70B, forresten. Samme som før fødsel. Anonymkode: 03538...a25 Samme her og! Fikk sjokk da melka kom, så ut som de digre silikonpuppene 🤣 Nå er de tilbake til samme størrelse som før, bare litt bløtere som du sier 😄 Anonymkode: 3b2a6...29b
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #9 Skrevet 19. juli 2022 De ble gigantiske i noen uker/måneder etter fødsel, pga melk. Så gikk de gradvis tilbake. Yngste barnet er nå 3 år og puppene er dessverre mindre enn noen gang😂 Anonymkode: 6afa6...8f0
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #10 Skrevet 19. juli 2022 Mine er mindre enn en a-cup til vanlig. De ble større da melka kom. Ikke voldsomt, men ammeperiodene er den tiden i livet jeg har vært skikkelig fornøyd med puppene. Dessverre er de helt borte igjen nå som det er noen måneder siden jeg var ferdig med å amme sistemann. Anonymkode: 6c463...36c
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #11 Skrevet 20. juli 2022 Samme erfaring som de over. Gigantiske den første tiden (alt er relativt da..), større det året jeg har ammet og tilbake til start etterpå. Puppene ser like ut etter tre barn da, så egentlig fornøyd. Anonymkode: 1869e...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå