AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Hvilke rettigheter har jeg i forhold til tilbakebetaling ved reklamasjon på barnesko hvor butikken - ikke hadde inne tilsvarende sko i riktig størrelse på innleveringstidspunkt. - brukt ca 4 uker på å gi tilbakemelding på om det faktisk er en reklamasjon til tross for hyppig forespørsel om tilbakebetaling og godkjent reklamasjon av leverandør. Bestilte derfor nye sko på nett da dette var barnehagesko som var i daglig bruk som vi var avhengige av. Nå får jeg kun tilbud om et nytt par sko eller tilgodelapp. Jeg mener lovverket sier at jeg har krav på refusjon,men butikksjef mente det var uaktuelt. Jeg vet at jeg selvfølgelig kan være enkel og ta imot et nytt par sko eller tilgodelapp, men syntes butikksjefen har var meget ufin og gikk til personangrep, noe som motiverer til å holde seg til lovverket og kreve det man har krav på. Håper på oppklarende svar 🤞. Anonymkode: 3d136...688
AnonymousBruker Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 Hmm. Bestilte du på nettet eller kjøpte du i butikk? Jeg jobber i butikk, og der får alle kunder refusjon for varer som er feilprodusert, fungerer ikke eller liknende som ikke er kjøpers feil (eksempelvis reklamasjon). Vi lager ikke noe diskusjon, men sier bare at det ikke er noe problem, og kontakter produsenten. Vanskeligere enn det, er det i hvert fall ikke for oss. Før jeg bestiller noe på nett eller kjøper noe (spesielt dyre ting) undersøker jeg hvilke muligheter for bytting eller refusjon butikken tilbyr. Noen er jo langt verre enn andre dessverre...
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 AnonymousBruker skrev (22 timer siden): Hmm. Bestilte du på nettet eller kjøpte du i butikk? Jeg jobber i butikk, og der får alle kunder refusjon for varer som er feilprodusert, fungerer ikke eller liknende som ikke er kjøpers feil (eksempelvis reklamasjon). Vi lager ikke noe diskusjon, men sier bare at det ikke er noe problem, og kontakter produsenten. Vanskeligere enn det, er det i hvert fall ikke for oss. Før jeg bestiller noe på nett eller kjøper noe (spesielt dyre ting) undersøker jeg hvilke muligheter for bytting eller refusjon butikken tilbyr. Noen er jo langt verre enn andre dessverre... Dette var i butikk. Fint å høre at det kan løses enkelt! Anonymkode: 3d136...688
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå