Gå til innhold

Har blitt så aggressiv. Hva er grunnen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.. Jeg har tatt meg selv i å kjefte unødvendig (typ heve stemmen og si sånn dere "nei, jeg vil ikke høre det. Nå er det nok!". Ganske overdrevent i disse to situasjonene. Barna trengte klart tilsnakk, den ene burde jeg egentlig bare båret med inn, men følte jeg overdrev med stemmen osv.. 

Jeg har barn selv, så vet jo hvor grensen går. Synes ikke det var over grensa, men helt klart unødvendig, da jeg burde tatt det på en mer pedagogisk måte. 

Hvorfor er jeg så aggressiv for tiden? Hva kan man gjøre for å roe seg litt?  Jeg vil ikke bli sånn sur merr.. 

Anonymkode: 64093...cc0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du sliten? Noe med mensen? Jeg kan selv bli til en skikkelig drage i forbindelse med mensen, det varer heldigvis bare en dag, men jeg kan bli både eitrende forbanna og virkelig lei meg for ting jeg vanligvis bare ville blitt småirritert for.

Anonymkode: b8b2a...8e7

AnonymBruker
Skrevet

Begynnende overgangsalder?

Anonymkode: 04d89...6bb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du sliten? Noe med mensen? Jeg kan selv bli til en skikkelig drage i forbindelse med mensen, det varer heldigvis bare en dag, men jeg kan bli både eitrende forbanna og virkelig lei meg for ting jeg vanligvis bare ville blitt småirritert for.

Anonymkode: b8b2a...8e7

Dævsliten. Er ikke helt i form, vi har vært på tur hos foreldrene mine, har også mensen. Lunta mi er kjempe kort og jeg kjenner ikke igjen meg selv. Vanligvis tenker jeg før jeg snakker også. 

I går fløy nevøen min på dattera mi, vanligvis skiller jeg dem og snakker rolig og bestemt, men i går eksploderte jeg og ropte hei hei hei som en lærer. Foran foreldrene. Han fortjente dog kjeftingen, men var ikke mye produktivt som kom ut tbh.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Begynnende overgangsalder?

Anonymkode: 04d89...6bb

Jeg er 32. Er det sannsynlig? Tidlig overgangsalder kanskje? 

AnonymBruker
Skrevet

Går du på noen medisiner?

Jeg blir vanvittig aggressiv av Zyrtec.

Anonymkode: 651cc...6ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...